| Auteur |
Bericht |
|
| Magnum Delta |
Geplaatst: 11 Mei 2008 16:59 Onderwerp: RROD
| |

Geregistreerd op: 05 Jan 2008 Berichten: 178
|
Probleempje op de site van MS.
Je kunt daar je 360 registreren ivm met RRoD, of de drie rooie lichtjes.
Nu heb ik men 360 geregistreerd maar als ik klik op request repair geeft hij altijd een foutmelding.
Men 360 is van Maart vorig jaar en is nog steeds in garantie door die garantieverlenging, wat ook vermeld staat op de site.
Nu is men vraag, is er iets mis met de site ivm teveel requests, of lukt het gewoon niet via belgie en zal ik moeten bellen naar de klantenservice? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 11 Mei 2008 17:07 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

Geregistreerd op: 20 Okt 2003 Berichten: 24928
|
| Op welke site (exacte URL) heb je je geregistreerd? Misschien ben je op de verkeerde regionale site bezig. Ik zou trouwens gewoon bellen, dat is gemakkelijker. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Magnum Delta |
Geplaatst: 11 Mei 2008 18:41 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 05 Jan 2008 Berichten: 178
|
Goh iets van http://services.xbox.com ofzo
Maar ik ga dinsdag bellen aangezien het vandaag zondag en morgen pinkstermaandag is en er niemand moet werken en alle winkels gesloten zijn.
Ondertussen eens het stof van mijn DS halen en euh euh eens studeren ofzo. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Magnum Delta |
Geplaatst: 12 Mei 2008 10:30 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 05 Jan 2008 Berichten: 178
|
Wat doe je als je 360 nu weer gaat? Gister had hij RROD en vandaag start hij weer op alsof er niets aan de hand is? /// |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Cubic X |
Geplaatst: 12 Mei 2008 10:38 Onderwerp:
| |
Geregistreerd op: 28 Nov 2004 Berichten: 519
|
| Magnum Delta schreef: | Wat doe je als je 360 nu weer gaat? Gister had hij RROD en vandaag start hij weer op alsof er niets aan de hand is? /// |
Opsturen. Je krijgt snel weer een RROD  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Magnum Delta |
Geplaatst: 12 Mei 2008 10:39 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 05 Jan 2008 Berichten: 178
|
Zeker? Want ik wil em geen 3 weken kwijt en dan in de examens teruggestuurd krijgen, zou niet zo leuk zijn  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| im2 |
Geplaatst: 12 Mei 2008 12:19 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 24 Aug 2006 Berichten: 1967
|
Als je kabels niet juist zitten krijg je ook rode lichtjes.
Volgens mij is het enkel een RROD als de lichtjes in deze volgorde staan:
 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 12 Mei 2008 12:23 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

Geregistreerd op: 20 Okt 2003 Berichten: 24928
|
| Inderdaad, dat is de enige echte RRoD. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Magnum Delta |
Geplaatst: 15 Mei 2008 21:30 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 05 Jan 2008 Berichten: 178
|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Roderick |
Geplaatst: 15 Mei 2008 21:34 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 31 Jul 2004 Berichten: 3815
|
| Bellen naar de klantenservice, zo gedaan. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| CengizMan |
Geplaatst: 15 Mei 2008 21:38 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 10 Aug 2007 Berichten: 534
|
| Ja, lekker twee uur wachten tot ze opnemen en jij blut bent. Maar ja, het is de eneige manier. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Roderick |
Geplaatst: 15 Mei 2008 21:52 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 31 Jul 2004 Berichten: 3815
|
Heb twee keer moeten bellen (helaas ) en twee keer niet langer dan een kwartier gewacht. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Rene Groen |
Geplaatst: 15 Mei 2008 22:28 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

Geregistreerd op: 20 Okt 2003 Berichten: 17924
|
| Ook ik al twee keer moeten wachten, ook beide niet langer dan een kwartiertje. Gewoon de luidspreker aan en iets voor jezelf gaan doen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Tom_V |
Geplaatst: 16 Mei 2008 06:52 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 31 Aug 2006 Berichten: 1712
|
| CengizMan schreef: | | Ja, lekker twee uur wachten tot ze opnemen en jij blut bent. Maar ja, het is de eneige manier. |
Op een 0800 nummer... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| MaartenL |
Geplaatst: 16 Mei 2008 09:53 Onderwerp:
| |
Redacteur

Geregistreerd op: 19 Jan 2007 Berichten: 4358
|
| CengizMan schreef: | | Ja, lekker twee uur wachten tot ze opnemen en jij blut bent. Maar ja, het is de eneige manier. |
Zoals Roderick al zei, binnen een maximum van een kwartier heb je alles al geregeld, een bestelbon in je mail en na een tijdje komt UPS hem fijn afhalen.
+/- 2 weken max. later: 360 terug met vervangen onderdelen waar nodig.
Ik begrijp niet dat mensen nog zo'n probleem van die RRoD kunnen maken. Tuurlijk is het balen maar de service is zo piekfijn in orde en zo lang wachten is het nu ook weer niet (tenzij je net GTA IV hebt gekocht en staat te branden om het te spelen).
Sowieso zou ik zelf bellen naar de service ipv de site te gebruiken: Sneller, vriendelijker, je kan niets verkeerd doen en verder kan je makkelijker vragen stellen
In ieder geval Magnum Delta: Veel succes en ik hoop dat je hem spoedig al terug krijgt (inclusief 1 maand gratis Gold membership btw). |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Kenobixios |
Geplaatst: 20 Mei 2008 19:41 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 12 Apr 2008 Berichten: 405
|
Heb mijn 360 nu een week terug na RROD
IS exact 1 week weggeweest.
Ik had wel problemen met UPS!!!
Microsoft had alles direct geregeld maar UPs treuzelde met hem te komen halen
Heeft twee weken geduurd eer ze aan mijn deur staan.
(zat wel het weekend van 1 mei tussen)
Eerst niet komen opdagen (zouden langskomen met bon die op de doos moet)
Daarna afspraak gemaakt niet komen opdagen.
enz...
Service MICROSOFT = fantastisch
Service UPS ZUIGT |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Sjoerd van der Meer |
Geplaatst: 20 Mei 2008 20:10 Onderwerp:
| |
![]()
Geregistreerd op: 05 Jul 2006 Berichten: 1203
|
| Hoe kan hij na een week bij jou terug zijn als hij 2 weken bij de ups lag ? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Asianator |
Geplaatst: 20 Mei 2008 20:15 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 05 Feb 2008 Berichten: 7331
|
| Sjoerd van der Meer schreef: | | Hoe kan hij na een week bij jou terug zijn als hij 2 weken bij de ups lag ? |
Ik vraag me hetzelfde af... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Sjoerd van der Meer |
Geplaatst: 20 Mei 2008 20:16 Onderwerp:
| |
![]()
Geregistreerd op: 05 Jul 2006 Berichten: 1203
|
@Kenobixios
Ik denk dat je iets te veel aan je duim gezogen heb  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Kenobixios |
Geplaatst: 20 Mei 2008 20:52 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 12 Apr 2008 Berichten: 405
|
Microsoft stuurt order naar UPS om pakje te kome halen.
UPS komt niet.
Bel opnieuw => order genannuleerd nieuwe herstelingsopdracht
Microsoft maild de papieren door.
Papieren gehad => bevestifd op de doos => bel UPS voor pakje te komen halen. (door weekend van 1 mei kunnen ze pas 5 mei komen)
Maandag geen UPS langsgekomen op gewenste uur.
Opnieuw bellen naar UPS => kunnen pas woensdag komen.
Woensdag eindelijk langsgekomen.
Zitten dus twee weken tussen eerste contact met microsoft en het moment dat UPS effectief mijn console thuis komt halen.
Console is dus EEN week weggeweest maar twee weken moeten wachten eer men hem kwam halen bij mijn thuis.
Normaal moest UPs na 5 werkdagen komen halen, dat heeft langer geduurd. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Magnum Delta |
Geplaatst: 20 Mei 2008 22:44 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 05 Jan 2008 Berichten: 178
|
Lolz aangezien het morgen woensdag is heb ik eindelijk tijd om te bellen
aangezien het binnen kantooruren moet zijn, en ik vorige week een domme schoolexcursie had. btw ik ben maar om 17u15 thuis van school, en kantooruren duren maar tot 17U
Kut yaaa
Gelukkig is ie maar twee weekjes weg. Huil Huil  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Kenobixios |
Geplaatst: 21 Mei 2008 08:41 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 12 Apr 2008 Berichten: 405
|
Op de site van xbox staat dat je kan bellen van 9uur tot 22uur.
Hoop dat je hem rap terug heb |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
|