Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4 Volgende
|
Kingsora |
Geplaatst: 12 Mei 2008 12:04 Onderwerp: Naar waar gaat Kingdom Hearts III?
| |

|
Buiten Gamed schuim ik regelmatig nog wat andere internetfora af en een topic die ik regelmatig tegenkom is: Naar waar gaat Kingdom Hearts 3? Deze topics resulteren dan meestal in topics met honderden posts waar mensen zeggen dat Kingdom Hearts 3 een Wii exclusive wordt of een PS3 exclusive.
Maar wat denken jullie?
Waar zien jullie Kingdom Hearts 3 het liefste op verschijnen op de PS3 of de Wii. Een 360 exclusive zal het nooit worden dat kunnen we dus al uitsluiten.
En als je een mening hebt of deze op de PS3 of Wii moet verschijnen, leg dan ook uit waarom je op die console de ultieme Kingdom Hearts zal hebben (kijk nu even niet naar wat je favoriete console is)
En vooral waar verwachten jullie dat Square- Enix en Disney Kingdom Hearts III op gaan uitbrengen.
  |
|
Terug naar boven |
|
|
Goof |
Geplaatst: 12 Mei 2008 12:55 Onderwerp:
| |

|
Ik denk dat kingdom hearts 3 op de playstation 3 gaat komen, tenminste dat moet wel. Ten eerste kunnen ze bij de playstation 3 de beste graphics eruit halen, de vorige 2 kh delen zijn ook op de playstation verschenen en waarschijnlijk zullen veel mensen die een playstation 2 hebben, zijn overgestapd zijn naar de playstation 3, dus de fans van kh 3 liggen bij de playstation 3, want dat zijn veelal ex- playstation 2-ers. En verder bereiken ze met de playstation 3 de betere doelgroep (die kingdom hearts 3 wel zullen kopen), want veel nintendo wii bezitters zijn ouderen, kinderen en meisjes (die het spel niet kennen en niet zullen kopen).
En ik ga square-enix echt zo haten als ze kingdom hearts gaan releasen op de wii , maar ik verwacht dat kh 3 gewoon wordt gereleasd op de ps 3. |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 12 Mei 2008 13:03 Onderwerp:
| |

|
Ik verwacht er zo veel van Op de PS3 zou ik deel 3 willen zien.
-Verwacht meer Disney werelden ook Wonderland, Traversetown en Deep Jungle wil ik ook terug zien.
-Super veel FF personages al komen ze maar 4 seconde in beeld
-Verwacht de zelfde gameplay weer van deel 1 en 2 weer terug
-Wil tegen alle Organization XIII members vechten net als in KH2:FM+
-Weer een goede cast van stem acteurs
-Meschien iets meer dingen van FF zien zo als een airship of een Chocobo
Ik kies voor de PS3 omdat je daar zo veel meer uit kan halen dan op de Wii. Deel 3 moet de ultieme af sluiter zijn en ik zie de PS3 als de perfecte kandidaat voor. We zagen al hoe mooi FF versus XIII is dus stel je voor KH op de PS3. |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 12 Mei 2008 13:27 Onderwerp:
| |

|
Goof schreef: | Ik denk dat kingdom hearts 3 op de playstation 3 gaat komen, tenminste dat moet wel. 1)Ten eerste kunnen ze bij de playstation 3 de beste graphics eruit halen, 2)de vorige 2 kh delen zijn ook op de playstation verschenen en waarschijnlijk zullen veel mensen die een playstation 2 hebben, zijn overgestapd zijn naar de playstation 3, 3)dus de fans van kh 3 liggen bij de playstation 3, want dat zijn veelal ex- playstation 2-ers. En verder bereiken ze met de playstation 3 de betere doelgroep (die kingdom hearts 3 wel zullen kopen), want veel nintendo wii bezitters zijn ouderen, kinderen en meisjes (die het spel niet kennen en niet zullen kopen).
En ik ga square-enix echt zo haten als ze kingdom hearts gaan releasen op de wii , maar ik verwacht dat kh 3 gewoon wordt gereleasd op de ps 3. |
1)De PS2 was de minste krachtige console dus dat valt al weg.
2) Gezien de lage verkoopcijfers zou ik niet zeggen dat er al veel zullen overgestapt zijn zeker in Japan dan.
3) Ach dat maakt niet uit het is Square enix die shiften zowiezo vaak van consoles... En jups je hebt gelijk een spel met Disney Characters welk kind zou dat nu willen....... .......
Het lijkt me 50/50 te zijn. Maar bon het zijn Japanse developpers die kiezen liever voor de console die het beste verkoopt, Dragon Quest ging ook zonder problemen naar de DS. En sja Wii heeft ook andere voordelen. De ontwikkelingskosten zijn veel minder en de userbase (vooral in Japan weer) is een pak groter dat meer inkomsten kan verschaffen..
Edit: Ik heb deze thread al zoveel keer gezien op VGCHARTZ niet normaal =p. Daar zijn al een heleboel mensen die speciaal een Wii hebben gekocht omdat ze geloven dat KH3 daar op uit komt. |
|
Terug naar boven |
|
|
Kingsora |
Geplaatst: 12 Mei 2008 13:59 Onderwerp:
| |

|
Mja maar laten we niet vergeten dat Kingdom Hearts popuairder is in Amerika en Europa dan in Japan
Maar goed als we de redenering gaan volgen dat games altijd op het platform moeten komen met de laagste ontwikkelingskosten, waarom worden er dan nog in godsnaam games gemaakt voor de Wii, PS3 en 360, de DS is toch veel goedkoper
Veel mensen willen hem op de Wii voor de controls en je wii mote dan gebruiken als keyblade, maar goed dat kan nooit gebeuren als je kijkt hoe Sora altijd als een bezetene met zijn Keyblade zwaait
Ik zal in ieder geval ook boos zijn op Enix moest die naar de Wii komen, niet om het feit dat ik zelf geen Wii heb, maar omdat ik geen Kingdom Hearts krijg met graphics zoals dit.
  |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 12 Mei 2008 14:08 Onderwerp:
| |

|
1) Waar zeg ik dan dat men altijd kiest voor de platform met de laagste ontwikkelingskosten? Ik zeg alleen dat het een voordeel kan zijn om daar een game voor te developpen zeker als het dan nog eens grotere userbase heeft;
2) Wii remote en Keyblade zie ik ook niet zitten.
3) En wat heeft de PS3 owner nu opeens met graphics? Vorige generatie was het altijd van: 'Wat kan het me nu schelen dat GC, DC en Xbox betere graphics hebben als ik goeie graphics wil koop ik wel een PC!!!' Nu wilt men niks anders dan superb graphics (waarom kopen ze nu dan geen pc vraag je je dan af) en gebruiken ze het bij console wars. |
|
Terug naar boven |
|
|
Kingsora |
Geplaatst: 12 Mei 2008 14:34 Onderwerp:
| |

|
Goeie vraag eigenlijk, het komt waarschijnlijk doordat mensen dit nu eenmaal verwachten met hun nieuwe console, betere graphics..
Nuja je kan veel zeggen, maar de Kingdom Hearts games waren ook best grafische pareltjes voor hun tijd hoor  |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 12 Mei 2008 14:39 Onderwerp:
| |

|
Maar ik blijf hopen op een X360 release....Zoveel Wii en PS3 fanboys die mekaar bevechten voor deze game(spreekt dan over VGCHARTZ), het zal ze leren om een console te kopen voor een game dat nog niet is aangekondigd inclusief platform.. |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 12 Mei 2008 14:39 Onderwerp:
| |

|
Ja, deel 1 was echt prachtig voor een game die in 2002 uitkwam. Deel 2 was ook super prachtig en heerlijk vol kleur. Deel drie verwacht ik echt optimaal de kracht en graphics van de PS3. |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 12 Mei 2008 15:01 Onderwerp:
| |

|
Not saying that cheap costs = bad games, because games like Brawl and Galaxy are great (even though these are typical Nintendo games whose formula never changes 'if it ain't broke, don't fix it' I guess)
Ze gaan je er niet graag mogen nadat je dat zei =p. |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 12 Mei 2008 15:12 Onderwerp:
| |

|
Sora VS Sephiroth PS3 Ik kijk er nu al naar uit  |
|
Terug naar boven |
|
|
im2 |
Geplaatst: 12 Mei 2008 15:38 Onderwerp:
| |

|
Waarom kan Kingdom Hearts eigenlijk niet op 360 verschijnen? |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 12 Mei 2008 16:33 Onderwerp:
| |

|
Het kan op X360 het lijkt gewoon het meest onwaarschijnlijke. |
|
Terug naar boven |
|
|
CengizMan |
Geplaatst: 12 Mei 2008 17:53 Onderwerp:
| |

|
Citaat: | Remember the 1000 heartless fight? Or how about the fight with Sephiroth? Do you know how tiring that would be to be swinging your arms about nonstop to make sure you don't die? Now, tie that in with somehow making this game out to appeal to "casuals"....people who don't play games much. When they get home from a long day at work, do you think they want to essentially start exercising vigorously? I doubt that, and that's why I think the classic controller button mapping will do just fine.
|
Dat dachten ze ook bij Zelda TP. Ik ben het niet eens met die statement. |
|
Terug naar boven |
|
|
Nash |
Geplaatst: 12 Mei 2008 17:54 Onderwerp:
| |

|
Kingdom Hearts j/k
Ik denk dat deze toch op de Wii uitkomt, simpelweg door de grotere installbase die deze nu heeft. Its all about the money baby.
Als hij toch uitkomt op de Ps3, hetgeen ik betwijfel, zal er toch een kleine salesboost zijn denk ik. De Ps3 zal wel weken/maanden bovenaan staan in Japan, netzoals de PSP dat nu doet. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 12 Mei 2008 17:56 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
@Nash: Je mag echter ook niet uit het oog verliezen dat Sony een aandeelhouder is van Square-Enix. Daarom kan Sony nog zulke grote SE projecten naar de PS3 lokken. |
|
Terug naar boven |
|
|
Goof |
Geplaatst: 12 Mei 2008 20:07 Onderwerp:
| |

|
[quote="konnichiwa"] Goof schreef: | Ik denk dat kingdom hearts 3 op de playstation 3 gaat komen, tenminste dat moet wel. 1)Ten eerste kunnen ze bij de playstation 3 de beste graphics eruit halen, 2)de vorige 2 kh delen zijn ook op de playstation verschenen en waarschijnlijk zullen veel mensen die een playstation 2 hebben, zijn overgestapd zijn naar de playstation 3, 3)dus de fans van kh 3 liggen bij de playstation 3, want dat zijn veelal ex- playstation 2-ers. En verder bereiken ze met de playstation 3 de betere doelgroep (die kingdom hearts 3 wel zullen kopen), want veel nintendo wii bezitters zijn ouderen, kinderen en meisjes (die het spel niet kennen en niet zullen kopen).
1)De PS2 was de minste krachtige console dus dat valt al weg.
2) Gezien de lage verkoopcijfers zou ik niet zeggen dat er al veel zullen overgestapt zijn zeker in Japan dan.
3) Ach dat maakt niet uit het is Square enix die shiften zowiezo vaak van consoles... En jups je hebt gelijk een spel met Disney Characters welk kind zou dat nu willen....... .......
Het lijkt me 50/50 te zijn. Maar bon het zijn Japanse developpers die kiezen liever voor de console die het beste verkoopt, Dragon Quest ging ook zonder problemen naar de DS. En sja Wii heeft ook andere voordelen. De ontwikkelingskosten zijn veel minder en de userbase (vooral in Japan weer) is een pak groter dat meer inkomsten kan verschaffen..
Edit: Ik heb deze thread al zoveel keer gezien op VGCHARTZ niet normaal =p. Daar zijn al een heleboel mensen die speciaal een Wii hebben gekocht omdat ze geloven dat KH3 daar op uit komt.[/quote
Bedoel je dat de playstation 2 de minst krachtige console was, ten tijde van de release van kingdom hearts 2? Inderdaad, de playstation 3 is nog weinig verkocht, maar kingdom hearts 3 wordt gereleased na FF XIII en dan zal de playstation 3 wel goed verkopen ( en veel FF liefhebbers zijn Kh liefhebbers). En ik denk dat kinderen kingdom hearts wel mooi vinden door de disneyfiguren, maar veelal kennen ze de titel niet en het verhaal zouden ze niet begrijpen. |
|
Terug naar boven |
|
|
wackyprofessor |
Geplaatst: 12 Mei 2008 20:20 Onderwerp:
| |

|
Ik hoop gewoon dat KH3 op de PS3 uitkomt, de serie verdient idd een waardige en knallend afsluiting. Waarvan zoveel mogelijkheden wordt benut. Bovendien KH3 komt op zijn vroegst eind 2009-begin 2010 uit omdat dan allebei de FF's uit zijn. Tegen die tijd heeft de PS3 al een aardige userbase waarvan ik voorzichtig zeg dat dan die ook groter is dan die van de 360. Bovendien levert het de PS3 een verkoopboost met name in Japan op dus Sony zal er ook werk van maken wilt het zo schijnen dat de game op de Wii uitgaat komen. Lijkt mij het mooist als KH3 op de PS3 uitkomt en dat dan een eigen aparte KH speciaal voor de Wii komt. SE casht zo in en iedereen is tevreden.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Kingsora |
Geplaatst: 12 Mei 2008 20:41 Onderwerp:
| |

|
Wacky kan het zo mooi verwoorden he ^^
Een Kingdom Hearts spin-off naar de Wii en KH3 naar de PS3 lijkt me het beste, want dan is iedereen gelukkig :)
Al weet ik niet ofdat Sony veel in de pap te brokken heeft zoals Joni zegt, ik heb namelijk al van veel mensen gehoord dat Disney en Disney alleen zegt naar waar de KH games gaan.
Ik denk btw dat een KH release in 2010 nog optimistisch is, eerst moet DQ IX, Kingdom Hearts Birth by Sleep, Kingdom Hearts 358/2 Days, FF XIII en FF VS XIII. En Square-Enix kan dat nog wel even duren  |
|
Terug naar boven |
|
|
wackyprofessor |
Geplaatst: 12 Mei 2008 21:08 Onderwerp:
| |

|
Ik zeg ook op zijn vroegst, vroeger dan dat kan het niet komen bedoel ik.
Maarja.. als ik 2011 hoor.. dat klinkt alweer zo ver. Al valt het wachten wel mee aangezien er in de tussentijd Birth By Sleep en 358/2 days uitkomt. Bovendien het wilt niet veel zeggen, maar de meer verhaal gedreven, daarmee doel ik op de main story van KH is altijd verschenen op een Playstation console (al is er wel ooit een GBA KH verschenen). Zie met Birth by Sleep een prequel op het verhaal en 358/3 days een spin-off.
Mogen ze nogmaals doen bij de broer van PSP en DS. Dan is iedereen idd ook gelukkig. Maar willen ze een Wii spin-off maken, dan wil ik geen afgeranselde game. Zoals de andere meeste spellekes op de Wii. Die Dragon Quest op de Wii daar kots ik op. Gewoon een vet verhaal, toffe controls en een mooie toevoeging aan de Kingdom Hearts Universum. Hopelijk zetten ze een jonge veelbelovende team achter de Wii versie met toeziend oog van Tetsuya Nomura en co. terwijl zij met de PS3 versie bezig zijn. Ik wil gewoon echt goede games hebben. De meeste games deze generatie vind ik een beetje slap, inspiratieloos en suf. |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 12 Mei 2008 21:59 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | @Nash: Je mag echter ook niet uit het oog verliezen dat Sony een aandeelhouder is van Square-Enix. Daarom kan Sony nog zulke grote SE projecten naar de PS3 lokken. |
Ik denk dat het er weinig toe doet hoor anders had SE zeker ook zo'n grote serie als DQ bijgehouden. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 12 Mei 2008 22:08 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
konnichiwa schreef: | Joni Philips schreef: | @Nash: Je mag echter ook niet uit het oog verliezen dat Sony een aandeelhouder is van Square-Enix. Daarom kan Sony nog zulke grote SE projecten naar de PS3 lokken. |
Ik denk dat het er weinig toe doet hoor anders had SE zeker ook zo'n grote serie als DQ bijgehouden. | Sony heeft sowieso een sterkere invloed op het Square deel van het bedrijf. |
|
Terug naar boven |
|
|
Zokun90 |
Geplaatst: 12 Mei 2008 22:10 Onderwerp:
| |

|
Ik denk dat hij naar de Wii gaat maar als compensatie voor de PS3 bezitters wordt gelijktijdig een remake van FF7 aangekondigt, zo is iedereen blij |
|
Terug naar boven |
|
|
Kingsora |
Geplaatst: 12 Mei 2008 22:43 Onderwerp:
| |

|
EenGeregistreerdeGast schreef: | Ik denk dat hij naar de Wii gaat maar als compensatie voor de PS3 bezitters wordt gelijktijdig een remake van FF7 aangekondigt, zo is iedereen blij | Twee zulke grote games gaan niet gelijktijdig aangekondigd worden en ik wil 100 keer liever Kingdom Hearts 3 op de PS3 dan een FF7 remake en er zullen nog wel mensen zijn die daar zo over denken
En Joni is er dan nu nog een verschil tussen het Square deel en het Enix deel??
@Wacky: Op de Wii kan je nooit iets speciaal gaan doen qua controls met een game als Kingdom Hearts. |
|
Terug naar boven |
|
|
wackyprofessor |
Geplaatst: 12 Mei 2008 23:09 Onderwerp:
| |

|
Oh jawel hoor, alleen hoe? Dat laat ik aan SE over Nee, ik bedoel controls die gewoon werken en niet geforceerd overkomen. Á la Nintendo zeg maar. Zie trouwens FF7 ÉN KH3 wel graag op de PS3 verschijnen.. al heb ik wel liever het laatste. Met FF7 remake heb ik het gevoel dat die echt rond het einde van de levens cyclus van de PS3 gaat verschijnen of juist bij de launch van de PS4. Of helemaal niet, grote cliché maar de tijd zal het ons leren. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4 Volgende |