Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

wordt GTA IV de GOTY 2008?
Ja :)
64%
 64%  [ 38 ]
Nee
35%
 35%  [ 21 ]
Totaal aantal stemmen : 59

Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 12, 13, 14  Volgende  
MaartenL BerichtGeplaatst: 05 Mei 2008 12:05    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Sjoerd van der Meer schreef:
Als je het spel donker vindt helpt het om de flicker filter uit te zetten. En je kan natuurlijk ook groot licht aan zetten met de auto door [] in te houden.

Dus, het is wel degelijk zo de bedoeling geweest dat het echt pikdonker is bij sommige momenten? Nouja, had ik eigenlijk wel kunnen verwachten dat het zwart is op een constructie-site om 02:00 in de nacht maar toch had ik ook nog graag de volgende trap/ladder kunnen zien xD (Misschien eens met een motorfiets er naar boven rijden dan maar).

Ik heb zelf de brightness en het contrast iets omhooggeschroevd dat ik tenminste nog iet-wat kan zien in het donker. Langs de andere kant vind ik dan ook weer een beetje een sfeer-killer. Geen idee hoe ik het beste zou kunnen zetten...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 05 Mei 2008 12:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Als je alleen brightness 2 stukjes hoger zet verpest het niet echt de sfeer.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nelus BerichtGeplaatst: 05 Mei 2008 13:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Kan je wel met zn 2-en op 1 XBOX met twee live profielen ofzo ?

Ik vind het zo'n nadeel dat je niet offline co-op kan doen.

Ze moeten trouwens nieuwe consoles maken, die 512 mb ram is zo'n nadeel! De PS3 heeft dan allemaal processorkracht maar een klein deel kan die echt goed benutten en we zitten in een tijd van multiplatform en weinig exclusives. Fucking consoles. Als je ze vergelijkt met de PC zijn ze best zwak. (dat moest ik ff kwijt )
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 05 Mei 2008 13:31    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Nelus schreef:
Kan je wel met zn 2-en op 1 XBOX met twee live profielen ofzo ?

Ik vind het zo'n nadeel dat je niet offline co-op kan doen.

Ze moeten trouwens nieuwe consoles maken, die 512 mb ram is zo'n nadeel! De PS3 heeft dan allemaal processorkracht maar een klein deel kan die echt goed benutten en we zitten in een tijd van multiplatform en weinig exclusives. Fucking consoles. Als je ze vergelijkt met de PC zijn ze best zwak. (dat moest ik ff kwijt )

Tja, prijs - kwaliteit zullen we maar zeggen. Gezien de kost van een console krijg je nog zeer aardige graphics in vergelijking met een PC die dezelfde graphics behaalt maar wel duurder is. Ik had em liever ook gewoon op PC zien verschijnen gelijk met de 360/PS3 versie maar dan heeft R* treinwagons financieel verlies te slikken... Zo begrijp je meteen de keuze van hun om op console te releasen.
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 05 Mei 2008 19:44    Onderwerp: Reageren met citaat

weet iemand waarom de invites bij de multiplayer niet werken? of wanneer dat weer gemaakt word xD
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 05 Mei 2008 23:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Nickdhnick schreef:
weet iemand waarom de invites bij de multiplayer niet werken? of wanneer dat weer gemaakt word xD
Werken die dan niet? En hoe weet jij dat die niet werken?
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 05 Mei 2008 23:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Wanneer ik een invite van iemand krijg om online te gaan met GTA IV.. krijg ik telkens de melding dat die 'game sessie' niet meer bestaat 0.o en hij krijgt dat ook telkens

of zijn we nou de enige die hier last van hebben -_-
Terug naar boven
justjer BerichtGeplaatst: 06 Mei 2008 21:02    Onderwerp: Reageren met citaat

bij mij werkt dat ook niet als ik iemand probeer uit te nodigen
niemand weet een verklaring

ik krijg wel dezelfde gevoelens als bij pes 2008
het werd zogenaamd gefixed dmv een patch voor de ps3 om online zo soepel mogelijk te spelen....half jaar na release nog steeds nix..
Terug naar boven
Urkie BerichtGeplaatst: 06 Mei 2008 22:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Waarom loopt het spel zo kut op 720p? Op mijn 40 inch full HD? En als ik hem op 1080p zet, hij veel beter loopt maar er echt oerlelijk en wazig uitziet? Damn, heb ik zo lang op die game gewacht loopt hij belazerd
Terug naar boven
justjer BerichtGeplaatst: 07 Mei 2008 09:11    Onderwerp: Reageren met citaat

ik draai hem in 1080p, hier nergens last van?

Urkie schreef:
Waarom loopt het spel zo kut op 720p? Op mijn 40 inch full HD? En als ik hem op 1080p zet, hij veel beter loopt maar er echt oerlelijk en wazig uitziet? Damn, heb ik zo lang op die game gewacht loopt hij belazerd
Terug naar boven
Urkie BerichtGeplaatst: 07 Mei 2008 10:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat bedoel ik ook Op 720p ziet het er allemaal veeeeeel scherper en mooier uit. Maar als ik hem op 720p draai, is de framerate om te $%#. Maar op 1080p valt het wel mee, maar dan is hij oerlelijk.
Terug naar boven
Joppie saus BerichtGeplaatst: 07 Mei 2008 10:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik post het hier ook maar, bij consoleshop.nl hebben ze nog een special edition van GTA 4 voor de xbox. Aangezien deze bijna niet meer verkrijgbaar zijn is het wellicht interessant voor de fans: http://www.consoleshop.nl/specialinterest/4629/grand-theft-auto-iv.html
Terug naar boven
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 07 Mei 2008 12:01    Onderwerp: Reageren met citaat

*kugh* reclame *kugh*
----------------------------

Hij is namelijk goed te verkrijgen.
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 07 Mei 2008 12:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Sjoerd van der Meer schreef:
*kugh* reclame *kugh*
----------------------------

Hij is namelijk goed te verkrijgen.
Eu nee niet bepaald ik heb maandag 7 winkels moeten afgaan voor ik hem vond...
Terug naar boven
justjer BerichtGeplaatst: 07 Mei 2008 14:04    Onderwerp: Reageren met citaat

vandaag komt de ps3 patch uit
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 07 Mei 2008 14:35    Onderwerp: Reageren met citaat

eindelijk

Citaat:

Rockstar and Sony plans to patch the PS3 version of Grand Theft Auto IV today to improve the multiplayer experience.

Speaking to Eurogamer, a Sony source explained that the patch would help by "reducing the loads on the servers at GameSpy and hopefully the completely random hangs that some users have seen".

PS3 owners who bought GTA IV last week have had to endure problems connecting to the multiplayer service almost from day one.

What's more, some reported random crashes, for which Rockstar suggested that erasing game data and reinstalling as a possible solution.

This week, UK chart monitor Chart-Track reported that 926,000 copies of GTA IV were sold during its first week on sale here - with 413,000 of going to PS3 owners.

Waar kan je zulke patches downloaden eigenlijk? of doet die dat automatisch?
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 07 Mei 2008 15:01    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Normaal gezien zou dat automatisch moeten gebeuren...

Niet iedereen met een PS3 volgt het patch / fix nieuws op de voet en kan dan ook geen weet hebben van een patch die ergens in de PS Store staat.

Op 360 begint hij met updaten als je de game erin steekt iig.
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 07 Mei 2008 16:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben toch maar tot de conclusie gekomen dat GTA IV mij toch deels erg teleurgesteld heeft. Vorige delen hadden dat niet. Waarschijnlijk omdat ik zelf te vroeg conclusies trok met de plaatjes. Ik denk, ik zie een achtbaan en een klein pretparkje, daar kan ik vast in.....niet dus. ik denk, hoge gebouwen, kan je vast op komen en parachutespringen zoals in San andreas.....niet dus. Ik hoopte nog op customizen van je auto...ook niet. Meerdere menu's bij eet-tenten...nope. Skills zoals driving, bike, motor....nope. Misschien hadden ze nog side-quests voor na de storyline gewoon nog kunnen toevoegen? Of gewoon feestjes. Kleine dingetjes...nee het is gelijk klaar, je kan enkel activities doen na de storyline.

Ik dacht ook bij dit spel dat je diepgang van missies zou hebben zoals bij Mafia. Bij Mafia voelde het wat echter aan en dat alles een grote rol speelde. Nu is het bij GTA veel te simpel. Om bij een topman te komen van een gang moet je gewoon ergens naartoe en knallen maar.

Ze zeiden in de previews over die missies bij zo'n advocaat, dat je helemaal een afspraak moest maken enzo. Thats it, enige missie. Rest is gewoon schieten, chases of beide tegelijk.

Politie is ook een dikke achteruitgang. Politie is nu meer een bijzaak terwijl ze toch in het gangsterleven erg in de weg kunnen zitten, degene die niet worden omgekocht. je schiet iemand dood, gaat uit het gebied, en that's it. Ze sporen je niet op, ze doen helemaal niks. Echt zo'n minimale bijzaak is die politie.

Wapens is echt maar een beperkt zaakje geworden, back to GTA3 lijkt het wel. Gaat nergens over.

Ook zijn de pop-ups best wel erg op de 360 vind ik. Je kan niet hard rijden en stoppen en dat je alles gelijk ziet. Wat dat betreft hoop ik dat de PC het allemaal wel kan met geheugen enzo.
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 07 Mei 2008 18:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vind het jammer dat waneer je bijvoorbeeld in de lucht schiet, je meestal al 1 ster hebt.
Ik kwam vandaag wel een enorm grappige easter egg tegen die ik bij de eerste keer uitspelen niet tegenkwam.
Op het einde van het openings filmpje van Elizabet's 2e missie zie je achterin Jimmy Hopkins van Bully dansen

EDIT:
Ik kwam net iets raars maar wel vet tegen, je krijgt een missie waar je iemand moet GEEN IDEE HOE JE EEN WIT SPOILER VAK DOET.
[spoiler]kidnappen[/spoiler]
Ik heb die missies allang gehad en zocht daarom net naar een guy die extra missies geeft maar ik kwam ergens anders oud en bij het huis van dit mevrouwtje dus.
Ze stuurde opeens 6 mannen op me af en daarna was het afgelopen maar dit laat wel zien dat rockstar echt goed bezig is gegaan met details enz.
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 07 Mei 2008 21:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Offtopic:
een spoiler maak je door een tekst een witte tekstkleur te geven

Ontopic:
Dat van die politie vind ik ook een nadeel. 1x in de lucht schieten en je hebt een ster.. soms 2

bij 1-3 sterren kun je nog aardig makkelijk ontsnappen.. bij 4 of meer is dat al moeilijk en wordt het eindelijk wat leuker xD
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 08 Mei 2008 09:55    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Euhm... Nelus... Dingen die jij zegt werden al zelfs vóór de release bekend gemaakt dat ze er NIET inzaten. En de politie makkelijker? Constant rammen ze je klem met 3 auto's en bij 4 sterren is ontsnappen nagenoeg onmogelijk. Trouwens, ik wil ook niet voor elke voetganger die ik omrij een nieuwe politiechase aan mijn broek hebben hangen...

Ik vrees dan ook dat je de game voor jezelf teveel gehyped had...

Een achtbaan, menus, skills voor te zeggen hoe je driving physics reageren? Ok dan... Zo'n dingen zijn onnozele, overbodige prularia waar het spel niet beter van zal worden... Ik bedoel maar, dan is haast elke shooter klote want daar heb je stoelen en je kan er niet eens op zitten! -_-
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 08 Mei 2008 13:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja dat is ook klote, WTF! in een stoel moet je gewoon kunnen zitten!
Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 08 Mei 2008 18:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Ze moeten toch nog iets sparen voor GTA V
Terug naar boven
Urkie BerichtGeplaatst: 09 Mei 2008 17:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Net zat ik onder een brug waar allemaal zwervers tegen mij over aliens begonnen te schreeuwen, dat ze de wereld over gingen nemen enzo.. Klonk best grappig.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 12, 13, 14  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 13 van 14

Ga naar: