| wordt GTA IV de GOTY 2008? |
| Ja :) |
|
64% |
[ 38 ] |
| Nee |
|
35% |
[ 21 ] |
|
| Totaal aantal stemmen : 59 |
|
| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14 Volgende
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 03 Mei 2008 13:27 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| onno schreef: | | zo te horen is de redactie niet erg onder de indruk van GTA IV. | Waarom? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| justjer |
Geplaatst: 03 Mei 2008 13:32 Onderwerp:
| |

|
jammer dat de game crasht op beide consoles.....
dat zijn te grote bugs in mijn ogen
voor de rest een prima game |
|
| Terug naar boven |
|
|
| MarcianoNL |
Geplaatst: 03 Mei 2008 13:41 Onderwerp:
| |

|
Ik heb nog nooit last gehad van een crash  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Kingsora |
Geplaatst: 03 Mei 2008 13:42 Onderwerp:
| |

|
| Was dat niet alleen bij de 60 GB ps3 die crashes en was dat niet opgelost als je de game opnieuw installeerde? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 03 Mei 2008 13:43 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Het is sindsdien uitgebreid, alle versies van beide consoles hebben er blijkbaar last van. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| justjer |
Geplaatst: 03 Mei 2008 13:54 Onderwerp:
| |

|
alle versies van beide consoles hebben er last van.
het heeft meerdere oorzaken
savegame verwijderen en de game opnieuw installeren vind ik persoonlijk geen oplossing
50 uur voor jan doedel gespeeld zeker...bij mij hielp het om mijn internetcache te wissen van me ps3
een grote blunder om de game zo uit te brengen van rockstar, maar goed meestal zit hun support wel goed ik verwacht een patch binnenkort
| Joni Philips schreef: | | Het is sindsdien uitgebreid, alle versies van beide consoles hebben er blijkbaar last van. |
|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Kingsora |
Geplaatst: 03 Mei 2008 13:55 Onderwerp:
| |

|
| Je moets gewoon alles verwijderen van GTA IV buiten je savegame he, toch? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| justjer |
Geplaatst: 03 Mei 2008 14:01 Onderwerp:
| |

|
Ik heb het vetgedrukte gedeelte gedaan...
je kan de game trouwens ook in 1080p spelen op de ps3, grafisch een stuk beter wanneer je een grotere televisie hebt tenminste....42 inch full hd bijvoorbeeld gewoon in de ps3 menu opties kiezen voor 1080p en de overige resolutie uitschakelen nu forceer je de ps3 elke game in 1080p te draaien...gta kan wel degelijk in 1080p upscaled draaien.
| Michaël_ schreef: | | Je moets gewoon alles verwijderen van GTA IV buiten je savegame he, toch? |
Please run through the following, go through in order.
1) Delete the game's install data. This is done via the PS3 options. Scroll along the cross media bar until you reach the 'Game' tab, now scroll up / down the list until you reach the 'Game Data Utility' Enter this and locate the GTA IV option. Highlight this and press triangle once, from the menu select Delete. This will delete the game's install information.
2) Delete the game's save files. To delete any save files you will need to do the following. Scroll along the cross media bar until you reach the 'Game' tab, now scroll up / down the list until you reach the 'Save Data Utility' Enter this and locate the GTA IV option. Highlight this and press triangle once, and from the context menu select Delete.
3) Disable your Internet connectivity for the PS3. To do this scroll along the cross media bar until you reach the 'Settings' tab, now scroll up / down the list until you reach the 'Network Settings'. Now scroll down to the Internet connection option and press x, now select the disable option. Once this has been done unplug the ethernet cable if you are connecting to the Internet if using this.
4) Disable the console's information board. To do this scroll along the cross media bar until you reach the 'Network' tab, now scroll up / down the list until you reach the 'Information Board', highlight this and press triangle. From the menu select 'Do not display' Press X to confirm this.
5) Disable Media Server functionality. Scroll to Settings, now scroll up / down to 'Network Settings' select Media Server connection. Once this has been done press triangle and change the option Disabled.
6) Delete all of the system's Internet cache. To do this scroll along the cross media bar until you reach the 'Network' tab, now scroll up / down the list until you reach the 'Internet Browser', highlight this and press X. Once you browser opens press the triangle button once, from the new menu highlight the 'Tools' option and press X. Scroll down the menu until you reach 'Delete Cookies' and press X. Confirm the files deletion. Repeat this for 'Delete Cache'.
7 ) Turn off the PS3 screen saver. Use the cross media bar to scroll to 'Settings', select 'Display Settings'. Now highlight 'Screensaver' and set this to 'Do not use'.
8 ) Once this has been done, manually restart you PS3 by holding down the power button for 5 seconds it will beep once and then shut down. Release the power button and re-press it and hold for about 5 seconds. The system will then boot and reset all display settings. You will be prompted to reset your display settings to how you require them.
9) Once restarted please try the game again, you will be prompted to reinstall.
Once the game has started please turn off the following features:
1) The game's auto-save. Press Start, Game, and locate the Auto-save option. Turn this off.
2) Turn off the game's flicker filter. Press Start, Display and locate the Flicker Filter option. Turn this off.
3) Turn off the controller vibration feature. Press Start, Controls and locate the vibration option. Turn this off. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Djierod |
Geplaatst: 03 Mei 2008 16:04 Onderwerp:
| |

|
Nou mijn probleem is ook weer opgelost. Na 2 keer uitzetten, heeft het geholpen en doet mijn ps3 weer zoals hij het moet doen.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nickdhnick |
Geplaatst: 04 Mei 2008 01:52 Onderwerp:
| |

|
| MarcianoNL schreef: | Ik vind het zelf erg jammer dat ze het nu op New York hebben laten lijken, ik vond GTA altijd de game waar je een eigen soort van stad had waar mensen leefden en je missie's kunt doen.
Nu is het meer van je bent in new york en je doet missies voor andere mensen in new york |
mm snap je niet helemaal :p stad = stad
"Nu is het meer van je bent in new york en je doet missies voor andere mensen in new york"
kan ook zijn:
"Nu is het meer van je bent in een stad en je doet missies voor andere mensen in een stad."
Het enige verschil is juist dat er bekende dingen in zitten.. sommige vinden het leuk, jij dus waarschijnlijk niet ^^
Sluit je console niet aan op het internet, of meld je niet aan met je online account!
Helaas zorgt dit er wel voor dat we nu even niet meer online komen met GTA  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 04 Mei 2008 01:58 Onderwerp:
| |

|
Vraagje, zijn er ook nog jetpacks, monster truck, tank, vliegende auto's, etc. In GTA IV? En zijn er ook nog veel leuke cheats? Ik vond het al jammer dat je niet meer kan vliegen in een vliegtuig . Als GTA IV een PS3 exclusive was denk ik dat ze zo veel meer uit het spel konden halen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 04 Mei 2008 10:23 Onderwerp:
| |

|
Ja dat denk ik ook. Maar dan had het misschien langer geduurt om te coden omdat PS3 waarschijnlijk moeilijk is. Maar ik vraaag me ook af hoe GTA IV zou zijn geweest als het PS3 exclusive was. Vooral qua verschil van schijfruimte en processorkracht. Ik weet het, het verschilt niet veel van de 360 en de 360 is ook prima maar die DVD is een achterstand, dat zei Rockstar zelf ook. Ps3 had dan zijn eigen problemen als het moeilijk coderen. Maar ja, moeilijk coderen kan je overheen komen als je het goed begrijpt, DVD kan je niet omzetten in een groter medium.
Maar ja, misschien dat de volgende toch wel PS3 exclusive wordt?
Dan zou ik wel een PS3 moeten aanschaffen  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 04 Mei 2008 11:16 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| LA Noire is niet PS3 exclusive, LA Noire is enkel voor de PS3 aangekondigd. Dat spel wordt trouwens gemaakt door Team Bondi, ex-werknemers van Team Soho (The Getaway) en enkel uitgegeven door Rockstar. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| justjer |
Geplaatst: 04 Mei 2008 11:52 Onderwerp:
| |

|
ik ondervind toch echt veel problemen met lade van de game, wanneer ik de internetverbinding heb uitgeschakeld van mijn ps3 dan kan hij de story mode als het ware laden, zelfs met forced 1080p. Zodra ik in de internetverbinding aanzet, laadt de game zelden, zelfs de zogenaamde fix van afmelden en opnieuw aanmelden werkt niet altijd.
ik ben zwaar teleurgesteld, ik kan me persoonlijk ook niet indenken dat deze game tienen heeft gehad, ign.com heeft ook toegegeven op forums dat zij crashes hebben gehad en dan nog een 10 geven......i dont get it... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| justjer |
Geplaatst: 04 Mei 2008 16:42 Onderwerp:
| |

|
| ok party mode is offline @ gta iv ps3.... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Bats |
Geplaatst: 04 Mei 2008 18:17 Onderwerp:
| |
|
haha, party mode is echt vet lachen, met wat vrienden rondrijden, ventjes neerknallen in LC
Ik heb pas 1 freeze gehad op de PS3, in de Multiplayer, het is me wel meerdere malen overkomen dat de game gewoon niet startte, omdat ik was aangemeld op het PSN, nu doet hij het soms wel, en soms niet  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nickdhnick |
Geplaatst: 04 Mei 2008 19:22 Onderwerp:
| |

|
hoe nodig je eigenlijk mensen uit om online te komen?
ik ken het maar niet vinden xD of ik kijk er weer eens over heen -_- |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Erik 2 |
Geplaatst: 04 Mei 2008 19:29 Onderwerp:
| |

|
Over online gesproken. Ik kan wel een game zien, maar als ik wil joinen dan staat er na een tijdje laden unable to connect. Gaat om de 360 versie btw.
Meer mensen last van? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Bats |
Geplaatst: 04 Mei 2008 19:52 Onderwerp:
| |
|
| Nickdhnick schreef: | hoe nodig je eigenlijk mensen uit om online te komen?
ik ken het maar niet vinden xD of ik kijk er weer eens over heen -_- |
in je phone staat invite als het goed is  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nickdhnick |
Geplaatst: 04 Mei 2008 20:14 Onderwerp:
| |

|
heb t gevonden xD
maar invites krijgen werkt ook niet tenminste ik krijg ze wel, dan reageer ik gelijk en dan staat er dat die sessie niet meer bestaat xD |
|
| Terug naar boven |
|
|
| justjer |
Geplaatst: 04 Mei 2008 20:36 Onderwerp:
| |

|
is al gehele dag heel irritant...en daar betaal je dan geld voor pff..
| Nickdhnick schreef: | heb t gevonden xD
maar invites krijgen werkt ook niet tenminste ik krijg ze wel, dan reageer ik gelijk en dan staat er dat die sessie niet meer bestaat xD |
|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Roderick |
Geplaatst: 04 Mei 2008 20:51 Onderwerp:
| |

|
| Nelus schreef: | Ja dat denk ik ook. Maar dan had het misschien langer geduurt om te coden omdat PS3 waarschijnlijk moeilijk is. Maar ik vraaag me ook af hoe GTA IV zou zijn geweest als het PS3 exclusive was. Vooral qua verschil van schijfruimte en processorkracht. Ik weet het, het verschilt niet veel van de 360 en de 360 is ook prima maar die DVD is een achterstand, dat zei Rockstar zelf ook. Ps3 had dan zijn eigen problemen als het moeilijk coderen. Maar ja, moeilijk coderen kan je overheen komen als je het goed begrijpt, DVD kan je niet omzetten in een groter medium.
Maar ja, misschien dat de volgende toch wel PS3 exclusive wordt?
Dan zou ik wel een PS3 moeten aanschaffen  |
Ik denk dat het geen reet had uitgemaakt. Om de PS3 versie enigszins vloeiend te laten lopen hebben ze nota bene de resolutie moeten verlagen, een eigenschap waarop de PS3 juist zou moeten scoren door bluray, maar meer schijfruimte voor textures betekent dus nog niet dat er mooiere textures mogelijk zijn omdat het PS3 geheugen net zo beperkt is als dat van de 360. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nash |
Geplaatst: 04 Mei 2008 23:24 Onderwerp:
| |

|
Tja op zulke vragen kunnen wij geen antwoord geven. Wij weten niet wat er heeft gespeeld bij de ontwikkeling van de game.
Anyways ik heb nu een aantal uurtjes gespeeld in de afgelopen dagen. De enige reden dat ik het nog af en toe ga spelen is het verhaal. Dit trekt me terug omdat ik wil zien hoe het afloopt met Niko. De missies en het rond cruisen is niet wat ik ervaarde in de tijd dat ik GTA nog top vond (3 en VC). Deze game verdient zeker wel een ruime 9, maar voor mij geen 10. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Urkie |
Geplaatst: 04 Mei 2008 23:57 Onderwerp:
| |

|
| Valt het ook bij iemand op met een ps3, dat als je de game op 720p speelt, het veel meer lag heeft dan dat je hem op 1080p speelt? Op 1080p heb ik trouwens ook een constante lage framerate, er kut. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Sjoerd van der Meer |
Geplaatst: 05 Mei 2008 12:01 Onderwerp:
| |
![]()
|
Ik heb er geen last van
___
Als je het spel donker vindt helpt het om de flicker filter uit te zetten. En je kan natuurlijk ook groot licht aan zetten met de auto door [] in te houden. |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14 Volgende |