Nitendo Wii is voor kleuters? (uitzondering zelda fans) |
Ja, Dat is zooo waar. |
|
8% |
[ 2 ] |
Nee, Ook voor de war oudere gamers. |
|
4% |
[ 1 ] |
Ja, Dat is soms wel het geval. |
|
12% |
[ 3 ] |
Ja, Je bent gewoon zielig als je als wat oudere gamer een wii hebt |
|
4% |
[ 1 ] |
Nee, En al die opa's en Oma's dan? |
|
4% |
[ 1 ] |
Nee, Iedereen kan een wii hebben. |
|
66% |
[ 16 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 24 |
|
Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina 1, 2 Volgende
|
Joni Philips |
Geplaatst: 02 Mei 2008 18:26 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Kan je avatar iets kleiner? En ja, de Wii richt zich deels op jonge kinderen dankzij de vele licentiegames. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 02 Mei 2008 18:56 Onderwerp: Re: Crisis Core
| |
Eindredacteur

|
Ventus schreef: | Joni Philips schreef: | Kan je avatar iets kleiner? En ja, de Wii richt zich deels op jonge kinderen dankzij de vele licentiegames. |
Kunnen jullie iets over de releasedate van Crisis Core Posten. | http://www.gamed.nl/products/844 |
|
Terug naar boven |
|
|
Cain |
Geplaatst: 04 Mei 2008 19:59 Onderwerp:
| |

|
De Wii richt zich op de gehele markt.
Die onzin dat Nintendo voor kids is moet maar eens afgelopen zijn. |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 04 Mei 2008 21:39 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
willem_liu |
Geplaatst: 15 Mei 2008 11:15 Onderwerp:
| |

|
Ik ben 26 en speel games sinds de Atari 2600 tijdperk. Maar een Wii is ideaal voor mij. |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 15 Mei 2008 12:09 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
25 Jaar oud en ik zie toch nog een hele hoop potentieel in de Wii.
Metroid Prime 3, Zelda TP, Super Mario Galaxy en Super Smash Brothers Melee interesseren me enorm... Nagenoeg alles daarbuiten niet.
Dat de Wii voor kinderen bedoeld is, is een beetje simpel verwoord. Iedereen kan er immers wel van genieten als de game daadwerkelijk leuk is om te spelen... |
|
Terug naar boven |
|
|
willem_liu |
Geplaatst: 15 Mei 2008 13:03 Onderwerp:
| |

|
Sasuke schreef: | 25 Jaar oud en ik zie toch nog een hele hoop potentieel in de Wii.
Metroid Prime 3, Zelda TP, Super Mario Galaxy en Super Smash Brothers Melee interesseren me enorm... Nagenoeg alles daarbuiten niet.
Dat de Wii voor kinderen bedoeld is, is een beetje simpel verwoord. Iedereen kan er immers wel van genieten als de game daadwerkelijk leuk is om te spelen... |
Dat is vaak het probleem van gamers. Ze spelen liever een bekende serie dan dat ze iets nieuws uitproberen. Spellen zoals Zack & Wiki, Boomblox en Medal of Honor Heroes 2 verdienen het net zo goed om gespeeld te worden.
Zolang iedereen alleen maar de sequals najaagd zullen er nooit veel nieuwe Intellectual Properties komen. |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 15 Mei 2008 14:31 Onderwerp:
| |

|
Deze gen is Wii de console dat zich het meest op de Casual markt richt.
Dat dan vooral 11 jarigen zijn durf ik niet te zeggen. Het is iets dat ik nu ook veel bij studenten zie liggen voor feestjes en dergelijke of anders is het wel een PS2 met singstar. |
|
Terug naar boven |
|
|
Juuppel |
Geplaatst: 15 Mei 2008 17:07 Onderwerp:
| |

|
deze stelling zit wel wat in
ben wel 25 maar voel me af en toe nog steeds n klein kind  |
|
Terug naar boven |
|
|
The Source |
Geplaatst: 13 Jul 2008 14:15 Onderwerp:
| |

|
Ventus schreef: | Maarja jullie hebben vast nooit echte goede games als crisis core gespeeld.
N fanboys weten niet beter. Totdat ze iets anders gaan proberen zoals Kurosaki.
Het probleem is dat gamers niet weten welke games er zijn. Een overgroot deel van nitendo-owners kent FF niet.
Het begint vaak zo. Nitendo is kiddyconsole. Een ouder koopt voor een kind van 8 a 10 een Gamecube. Die kind groeit er mee op en speelt die games. Hij speelt nooit andere games zoals gta, re, mgs, halo. Vervolgens wordt die ouder en koopt een wii. Om de vervolgen op Mario te spelen.
Zulke lui zijn er ook heel veel van. Die hebben gwn nooit mgs gespeeld ofzo. En toen kwam RE4 uit het niets op de ngc. EN DAT WAS opEEENS VAN WOOOOOOOOOOOW dit is masterlijk. Terwijl re4 vergeleken met andere ps2 titels niet echt iets bijzonders is. MGS3 is een game dat zich met re4 kan meten. | Je moet wel bedenken dat Big N al veel langer in de game industrie zit en daarbij ook meerdere bekende game franchises heeft dan Sony en Microsoft. Daarbij vind ik het onzin dat je zegt dat Ninendo kiddy consoles maakt. Stel als de Wii niet bestondt, zouden denk ik de meeste casualgamers zich aangetrokken voelen op de PS3. Met andere woorden dan zouden er ook alleen casual games voor de PS3 komen en irritaties van vele gamers. |
|
Terug naar boven |
|
|
ace_quorthon |
Geplaatst: 13 Jul 2008 14:56 Onderwerp:
| |

|
Ik ben het ook zwaar oneens met het feit dat de Wii voor kleine kinderen is. Het is voornamelijk een gezelschap-console. Er zijn minder geweldige single-player games, en wat meer games die voornamelijk leuk zijn met een stel vrienden (of dus kinderen, volwassenen enz). En dan dus voornamelijk als ze in levende lijve je kamer binnenkomen, en niet via het internet. Er zijn echt heel veel studenten (en die zijn meestal toch wel wat ouder dan 11) die de Wii klaar hebben staan voor vrienden die savonds de wii-remote onveilig in de rondte zwaaien. Welk stom party spel er dan ook inzit, vaak valt is het al leuk spelen enkel omdat je elkaar op vreemde manieren kan verslaan.
Mooi dat de 360 of de PS3 veel meer goeie SP games heeft. Ik zou er graag een hebben van beide. Iemand die er gratis een stel weggeeft?
Ik heb nog steeds het idee dat de groep gamers die zichzelf 'hardcore' gamers noemt (wat dat dan ook moge betekenen), de wii belachelijk probeert te maken omdat hun ouders en andere 'outsiders' dalijk ook nog geinteresseerd raken in 'hun' wereldje. Dan behoor je dalijk tot de mainstream! En dat terwijl je je eerst zo speciaal voelde. Dalijk verslaat je pa je met Brawl
Tegen die groep zou ik willen zeggen:
Het belangrijkste aan een spel is het plezier dat je eruit haalt. Of je dit nou doet door alle achievements te halen, anderen online te helpen, of gewoon lekker in je eentje 20x het spel uit te spelen maakt helemaal niks uit. De Wii heeft net als de 360 of de PS3 games waar je helemaal blij van kan worden. Dus... probeer het eens. Grote kans dat je na het 'kinderlijke' Mario, of het iets minder grafisch vernieuwde GH3, gewoon tevreden bent over de tijd die je erin hebt gestoken. |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 13 Jul 2008 15:03 Onderwerp:
| |

|
Citaat: | N fanboys weten niet beter. Totdat ze iets anders gaan proberen zoals Kurosaki. |
Nou fanboy ik vind alle consoles gewoon goed. Ik speel games als ze leuk en goed zijn. Maar zal wel altijd voor Nintendo juichen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Shino D |
Geplaatst: 13 Jul 2008 15:41 Onderwerp:
| |

|
Crisis Core is één van mijn grootste miskopen allertijden. Grappig genoeg haal jij die aan als goed spel :').
En wil je soms zeggen dat SE nooit uitmelkt *komt niet meer bij van het lachen* |
|
Terug naar boven |
|
|
Nickdhnick |
Geplaatst: 13 Jul 2008 19:12 Onderwerp:
| |

|
Ventus schreef: |
Gast mss kan je niet lezen. Of begrijp je de dialogen niet. Dan moet je echt aan je engels werken. CC ff7 is een van de betere spinoffs/games. |
Gast mss kan je niet lezen. Het is zijn mening
Als jij het een goed spel vindt betekend het niet dat iedereen dat vind  |
|
Terug naar boven |
|
|
Kelzath |
Geplaatst: 13 Jul 2008 22:17 Onderwerp:
| |

|
ventus, waarom kan je nooit is je mond houden over nintendo (de wii in dit geval, meestal de ds ook), iedereen op deze site weet dat jij nintendo niet leuk vind.
en dat je alleen je mening gebruik als argumenten maakt het alleen maar erger .
er komen genoeg volwassen games uit op de wii, jij weet blijkbaar niet hoe/waar je ze kan vinden.
dus hou a.u.b. is op met topics maken over hoe slecht jij iets vind, en dat dan te generaliseren (jouw mening over laten komen alsof de hele wereld het met je eens is). |
|
Terug naar boven |
|
|
René. |
Geplaatst: 13 Jul 2008 22:22 Onderwerp:
| |

|
Een domme stelling die alleen maar uitlokt tot flame's. |
|
Terug naar boven |
|
|
Goof |
Geplaatst: 13 Jul 2008 22:22 Onderwerp:
| |

|
Shino D schreef: | Crisis Core is één van mijn grootste miskopen allertijden. Grappig genoeg haal jij die aan als goed spel :').
En wil je soms zeggen dat SE nooit uitmelkt *komt niet meer bij van het lachen* |
Wil je hiermee zeggen dat CC een slecht spel is of dat het spel je gewoon niet ligt, want het eerste kan bijna niet het geval zijn. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joris |
Geplaatst: 13 Jul 2008 22:57 Onderwerp:
| |

|
@ Ventus, je vergeet steeds de letter N, in Nintendo.
Daarbij vraag ik me af waar je mee bezig bent. Die stelling dat Nintendo kiddy is, hebben we nu al wel gezien. En zoals ace_quorthon al mooi wist te zeggen, maar waar jij blijkbaar overheen gelezen hebt:
Citaat: | Het belangrijkste aan een spel is het plezier dat je eruit haalt. Of je dit nou doet door alle achievements te halen, anderen online te helpen, of gewoon lekker in je eentje 20x het spel uit te spelen maakt helemaal niks uit. De Wii heeft net als de 360 of de PS3 games waar je helemaal blij van kan worden. Dus... probeer het eens. Grote kans dat je na het 'kinderlijke' Mario, of het iets minder grafisch vernieuwde GH3, gewoon tevreden bent over de tijd die je erin hebt gestoken. |
|
|
Terug naar boven |
|
|
Zokun90 |
Geplaatst: 13 Jul 2008 23:04 Onderwerp:
| |

|
Het is gewoon duidelijk dat de meeste Wii games (ook) voor kinderen zijn, niet alle natuurlijk zoals Manhunt 2 en CoD:WaW |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 13 Jul 2008 23:59 Onderwerp:
| |

|
Wel er is al heel wat veranderd de laatste maanden en er zijn heel wat games aangekondigd die niet specifiek gericht zijn op kinderen.
Madworld
Skycrawlers (was wel al langer bekend).
Spyborgs
Dat game met die insecten
Het feit dat de Wii de moederschip word van de Tales games.
Etc...
Nu zien wat we op E3 nog te horen krijgen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Urkie |
Geplaatst: 14 Jul 2008 00:15 Onderwerp:
| |

|
Aangezien er in de reclame spotjes altijd 2 bejaarden aan het spelen waren, denk ik het niet hé? Of het moesten van die dementen zijn die dachten dat ze 7 waren Maar als ik zo de games zie, die aangekondigd zijn, is het echt niet alleen voor kleine kinderen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Stormbreaker |
Geplaatst: 14 Jul 2008 10:13 Onderwerp:
| |
|
Nee, de Wii is niet voor kleine kinderen, het grootste deel van de spellen welke gemaakt worden voor de Wii helaas wel.
Btw Nintendo schrijf je mét een N!  |
|
Terug naar boven |
|
|
ace_quorthon |
Geplaatst: 14 Jul 2008 10:52 Onderwerp:
| |

|
Overigens is het ook al genoeg om naar de poll te kijken De grote meerderheid is het nu al oneens met je stelling. |
|
Terug naar boven |
|
|
Master Bates |
Geplaatst: 15 Jul 2008 19:13 Onderwerp:
| |

|
ik ben et er 100% me eens. na dat je ongeveer 14 bent ben je slim genoeg om door leuke funny reclames met een leuke fun factor heen te kijken. alles wat nintendo maakt is ook zo iets als zo een ding dat je heel graag wilt hebben maar uiteinderlijk niks mee doet. en in dat soort advertisment trapt mag je wel jonger dan 14 zijn want anders zou je je heel diep moeten schamen
Laatst aangepast door Master Bates op 15 Jul 2008 19:29; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Nash |
Geplaatst: 15 Jul 2008 19:21 Onderwerp:
| |

|
Bij de launch kocht ik een Wii met Zelda. Na een paar weken was Zelda uitgespeeld en hebben we een week of 3 plezier gehad met Wii Sports. Vervolgens na een lange tijd werd Raving Rabbits gekocht zodat de Wii ook weer eens gebruikt zou worden.
Na een dagje dit gespeeld te hebben verdween de Wiimote weer in de kast. Vervolgens kwam Mario Galaxy. Deze is welgeteld 6 dagen gespeeld waarna de Wii sindsdien als stoffenvanger dient naast de TV.
De Wii wordt alleen nog gebruikt als er kleine kinderen op bezoek komen (<12 jaar) die hier dan ook gek op zijn. Na de teleurstellende conferentie van vandaag is de kans groot dat ik mijn Wii weggeef aan een van deze bezoekende kinderen die binnenkort jarig is.
Hieruit concludeer ik dat de Wii voor kleine kinderen is alleen heb ik geen bord voor m'n kop waardoor ik dit niet hardop zal zeggen. Er zijn zat volwassenen die genoeg plezier kunnen hebben met de Wii, ik en alle anderen in mijn omgeving zijn hier echter geen onderdeel van. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina 1, 2 Volgende |