|
Mythos
Ik doe mee aan de mythos beta en vind het opzig wel een gaaf spel Zodra je het spel opstart kun je de graphics en resoluties instellen en inloggen.
Als je hebt ingelogd valt er te kiezen tussen 3 verschillende rassen;
gremlin - een leipe dwerg met een sigaret in z'n bakkes
satyr - een soort elf met hoorns
cycloop - een dikzak met 1 oog
je krijgt ook keuze tussen 3 verschillende klasses;
gadgeteer - met pistool en gadgets
bloodletter - een soort warrior
pyromancer - een soort mage
als je je ventje hebt aangemaakt kom je in de wereld van mythos terecht, en krijg je meteen een quest om monsters uit een huis te jagen. je merkt meteen dat het ontzettend veel lijkt op diablo. De skill tree, de inventory die je moet inrichten, de stats en het heerlijke vechtsysteem. Bij mythos kom je nooit bij eenzelfde dungeon terecht, sinds ze elke keer via een script gebouwd worden.
Je krijgt bij veel mmorpg's te maken dat andere spelers je in de weg lopen en monsters en spullen voor je neus weghalen. Bij mythos is dit weggewerkt doordat elk monster items dropt voor elk individueel speler. dus je krijgt ook niet te zien wat de monster voor iemand anders dropt.
Wat me wel opvalt is dat de menu's echt miniskuul zijn en met een 24" scherm als ik vaak erg iritant kijkt. Ook als ik de shadows op very high zette ging mythos tegen me klagen en zelfs als ik ze op normal/high heb komen er soms vreemde zwarte vlekken op de grond. Hopelijk werken ze deze weg in de toekomst.
Conclusie:
Mythos is een mmorpg met een lik van diablo maar ik mis af en toe wel wat diepgang en het Echte diablo gevoel. Toch, sinds mythos een gratis spel is en verslavend werkt krijgt het van mij een 7,2 |
|