Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
FloriX BerichtGeplaatst: 27 Apr 2008 12:21    Onderwerp: En de populariteit van Gathering.tweakers.net daalt verder.. Reageren met citaat

Wat moet ik kopen? / Welke moet ik nemen? Upgraden?

Na enige tijd te hebben doorgemodderd met een verschrikkelijke toename aan 'Wat moet ik kopen' topics, hebben we besloten het beleid omtrent deze topics te veranderen. Concreet is hierbij het grootste deel van de systeemvragen niet meer gewenst en zullen deze topics, ongeacht de onderbouwing en gestelde vragen op slot gaan.
Alle systeemvragen die betrekking hebben op de volgende categorieën zijn niet toegestaan in CSL:

* Het gamesysteem;
* Het basissysteem (standaard PC voor o.a. internetten, textverwerken);
* Het multimediasysteem;
* Een (3D) workstation;
* De desktop, thuis, werk of studenten laptop;
* Een reguliere server en/of thuisserver;
* Het upgraden van een systeem.

Voor een aantal van deze categorieën geldt dat men gebruik dient te maken van de geschreven Best Buy Guides, te vinden bovenaan de topiclijst. Dat wil zeggen, bekijk de opstelling die daar tot stand is gekomen, ga geen 'welke moet ik nemen?'-vragen in die topics stellen! Aangezien er talloze informatiebronnen te vinden zijn, gaan we er van uit dat de Tweaker in staat is zelf deze keuze te maken. Tips bij dit onderzoek (en voor de categorieën waar geen BBG's van zijn) zijn te vinden in de HOWTO: Hoe stel ik een systeem samen?.

Diegene die een laptop zoeken kunnen het beste even kijken in CSL FAQ - Ik wil een nieuwe laptop kopen, welke? en CSL FAQ - Ik wil mijn laptop upgraden, hoe?.

Let op: Ook topics met dezelfde doeleinden, maar een ander budget dan de Best Buy Guides, worden gesloten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 27 Apr 2008 12:29    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Bestaat Tweakers niet voor zulke vragen?
Terug naar boven
Neerhof BerichtGeplaatst: 27 Apr 2008 13:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Ok en nu?
Terug naar boven
FloriX BerichtGeplaatst: 28 Apr 2008 11:16    Onderwerp: Reageren met citaat

@Joni

Ja ik heb er een paar maanden geleden ook een PC laten samenstellen. Ik vindt het gewoon en beetje onzin. Ze bepalen dus precies waar mensen over mogen praten omdat de MODS het niet goed vinden. Er zijn zat tweakers die maar al te graag anderen helpen met de aankoop van allerlei soorten hardware. Ik vraag me gewoon af waarom ze daar zo'n streng beleid voeren. Het is toch aan de gebruikers om op bepaalde topics te reageren of niet?
Terug naar boven
FloriX BerichtGeplaatst: 28 Apr 2008 11:17    Onderwerp: Reageren met citaat

En wat nog vervelender is, is het feit dan noobs/nieuwkomers eerst 90000 FAQ's moeten doorlezen ipv een simpele: Ik wil dit ongeveer, voor dit en dat gebruik, vooor ongeveer deze prijs, help, topic.
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 28 Apr 2008 11:20    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Lol wtf?

Waarom zou iemand nu anders naar die site willen gaan als het niet om zo'n vragen ging?

'Welcome to gathering.tweakers.net! Plz, do not discuss tweaking!"

Ik betwijfel of er iemand gaat komen vragen hoe hij zijn PC moet tweaken om Excell of Powerpoint aan een hogere framerate te draaien...
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: