Hoe zou jij je voelen |
Heel erg kut. |
|
55% |
[ 20 ] |
Boeit me niet erg. |
|
13% |
[ 5 ] |
Voelen voor ze ik ben blij met me Ps3 of Wii |
|
25% |
[ 9 ] |
Heb geen game waar ik naar uitkijk |
|
5% |
[ 2 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 36 |
|
Auteur |
Bericht |
|
MarcianoNL |
Geplaatst: 20 Apr 2008 19:03 Onderwerp: Week voor GTA IV een rode ring
| |

|
Een week geleden zat ik tegen een vriend van me te zeggen voor de grap van Hoe kut zou het zijn als je een week voor GTA IV een rode ring krijgt.
En ja hoor vandaag ben ik dus aan de beurt voor een rode ring, ik zat rustig efe Condemmed 2 te spelen krijg ik opeens rode vlekken in mijn beeld, dus ik denk ik reset me xbox 360 efetjes, toen kreeg ik helemaal geen beeld meer maar aleen geluid druk nog een keer uit en aan en ja hoor die lelijke vieze rode ... ring zat me aantestaren terwijl toch werd gezegt dat het rode ringen festival was afgelopen sinds 2007 (kocht hem eind 2007)
Ik kan nu officieel nog langer gaan wachten tot ik GTA IV kan spelen een game waar ik al sinds de aankondinging heel erg op zit te wachten.
Hoe zouden julie je voelen als je een rode ring voordat een game waar je erg op zit te wachten (voor mij gta iv) krijgt.
Weet trouwens iemand hoelang het gaat duuren tot ik hem terug zal krijgen van microsoft of is het verstandig om efe de handoekmethode te proberen en te kijken of het dan beter gaat |
|
Terug naar boven |
|
|
Tom_V |
Geplaatst: 20 Apr 2008 19:13 Onderwerp:
| |

|
Het is niet omdat je een console kocht eind 2007 dat hij daarom geen RROD meer kan voortbrengen. In principe zou hij een productiedatum van na september 2007 moeten hebben om minder vatbaar voor de RROD te zijn. En dan nog...
De handdoekmethode lijkt mij uitstel van executie. Beter is kiezen voor de korte pijn en bellen naar MS. Je mag rekenen op een drietal weken voor je de console terugziet.
Maar hé, je hebt nu al zo lang op GTA IV kunnen wachten, het zal nu echt niet op die drie weken aankomen.
Ach, ik zit ondertussen al aan console nummer vijf. Een RROD komt altijd ongelegen. |
|
Terug naar boven |
|
|
MarcianoNL |
Geplaatst: 20 Apr 2008 19:14 Onderwerp:
| |

|
Console nummertje 5 alweer ? gaat wel snel dan met die rode ringen.
Maar als ik nu zeg maar een acade versie koop kan ik daar dan gewoon mijn hardeschijf in doen en gamen ? |
|
Terug naar boven |
|
|
Tom_V |
Geplaatst: 20 Apr 2008 19:23 Onderwerp:
| |

|
MarcianoNL schreef: | Console nummertje 5 alweer ? gaat wel snel dan met die rode ringen.
Maar als ik nu zeg maar een acade versie koop kan ik daar dan gewoon mijn hardeschijf in doen en gamen ? |
Ze waren niet allemaal met een rode ring hoor. Eentje trok gewoon krassen
Maar een Arcade kopen en daar je HDD instoppen zal perfect werken.
(overigens topic naar het MS forumdeel verplaatst) |
|
Terug naar boven |
|
|
FreeMad |
Geplaatst: 20 Apr 2008 19:41 Onderwerp:
| |

|
ik zou het zwaar irritant vinden. ik herriner me nog de weken voordat halo 3 uitkwam op forums waar ik kwam kon je al gauw 100 van dit soort topic vinden.
het leuke voor mij is dat ik nog nooit de RROD heb gehad. in 2007 en 2006 wel eens enkele keer crash of disc unreadeble gehad en op 1 disc een paar kleine krasjes waarbij ik nooit last van had. en mijn 360 hoort volgens mij nog bij de of zeer vlak na de launch vooraad. |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 20 Apr 2008 19:49 Onderwerp:
| |

|
Ik heb mijn 360 sinds eind December. Is de kans bij mij ook groot of is het probleem in tussen opgelost?
Ja ik weet er weinig van. Ik heb wel pas een keer gehad dat hij de disc niet kon lezen(Oblivion) en een keer dat hij vast liep(Bioshock). |
|
Terug naar boven |
|
|
marino |
Geplaatst: 20 Apr 2008 19:51 Onderwerp:
| |

|
lol k heb ook een topic over mijn ps3 die paar dagen geleden is overleden  |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 20 Apr 2008 19:57 Onderwerp:
| |

|
Ik zie net dat mij MRF date 14 10 2006 is. Zal niet echt nieuw zijn denk ik dan.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Zokun90 |
Geplaatst: 20 Apr 2008 20:01 Onderwerp:
| |

|
marino schreef: | lol k heb ook een topic over mijn ps3 die paar dagen geleden is overleden  | Hoe dat? (btw gecondoleerd LOL) |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 20 Apr 2008 20:25 Onderwerp:
| |

|
Ik heb gestemd voor "Boeit me niet echt". Alles in het leven gebeurt voor een reden, dus je RROD zal daar ook mee te maken hebben.
En ten tweede, Grand Theft Auto IV is gewoon weer een game, hoor. Niets speciaals. De hype maakt de game groot, verder is het gewoon een game. Dit is mijn mening en daarmee zullen jullie het mee moeten doen.
Ik durf te wedden trouwens dat GTA IV een week na zijn release al tweede hands te vinden zal zijn voor een prijs van rond de €39,99... |
|
Terug naar boven |
|
|
wackyprofessor |
Geplaatst: 20 Apr 2008 23:04 Onderwerp:
| |

|
Ik had toevallig een RRoD ongeveer een week geleden, ik dacht van 'Fok, net wanneer GTA IV bijna úit is' maarja UPS kwam na 8 dagen weer voor de deur om me 360 weer af te leveren. Nette service, had ook niet verwacht dat het zo snel ging. Mijn 360 kwam ook van de launchjaar, dus die ging best lang mee.. beste is om gewoon zo snel mogelijk op te sturen en een beetje geluk hebben. Zoniet? Ach, je hebt altijd nog Koninginnen Nacht.. |
|
Terug naar boven |
|
|
im2 |
Geplaatst: 21 Apr 2008 07:48 Onderwerp:
| |

|
Zoals wackyprofessor zegt, ik denk ook niet dat het 3 weken zal duren. De mijne is al één keer stuk gegaan(maart '07) en toen duurde het 3 weken. Nu zal het niet meer zo druk zijn. |
|
Terug naar boven |
|
|
ThE_OwNER |
Geplaatst: 21 Apr 2008 09:51 Onderwerp:
| |

|
*kuch ownt kuch*
Sorry moest ff Miss is dit wel een teken dat je een PS3 moet kopen  |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 21 Apr 2008 10:37 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
ThE_OwNER schreef: | *kuch ownt kuch*
Sorry moest ff Miss is dit wel een teken dat je een PS3 moet kopen  |
Hij klaagt toch niet over de games?
Ik had vorig jaar mijn RRoD net een weekje voor de release van The Darkness en Spiderman 3, 2 games waar ik destijds wel erg naar uitkeek. Goh, was dat even balen...
Mja, had em na 2 weekjes al terug (voor toen = zeer snel) met een kaartje voor een maand gratis Live Gold.
Ik zou het nu in ieder geval toch niet willen meemaken... Op zich geen ramp gezien ik de 360 van mijn vriendin nog kan gebruiken  |
|
Terug naar boven |
|
|
ThE_OwNER |
Geplaatst: 21 Apr 2008 12:40 Onderwerp:
| |

|
Ik had het over de console  |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 21 Apr 2008 13:23 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
ThE_OwNER schreef: | Ik had het over de console  |
Yup, en je consolekeuze is gebaseerd op het type games dat je wil spelen en daar hoor ik em niet over klagen?  |
|
Terug naar boven |
|
|
ThE_OwNER |
Geplaatst: 21 Apr 2008 13:27 Onderwerp:
| |

|
Sasuke schreef: | ThE_OwNER schreef: | Ik had het over de console  |
Yup, en je consolekeuze is gebaseerd op het type games dat je wil spelen en daar hoor ik em niet over klagen?  |
Dat snap ik ook wel, maar als je die games juist niet kan spelen omdatie kapot is, wat heb je er dan aan? Vandaar dat ik zei dat dit het teken is datie een PS3 moet kopen Dan kantie wel mooi GTA IV spelen
(ik zeg niet dat die PS3 niet kapot gaat xD) |
|
Terug naar boven |
|
|
MarcianoNL |
Geplaatst: 21 Apr 2008 14:28 Onderwerp:
| |

|
Ik ga echt geen PS3 kopen dan wacht ik nog liever op de terugkeer van me xbox 360.
Aangezien ik hier nog een stuk of 5 games heb waar ik mee bezig was en nog 20 die ik niet vaak meer doe maar wel soms.
Ik ga trouwens naar een reparateurwinkel om daar efe te kijken aankomende donderdag lukt dat niet dan stuur ik hem op naar Microsoft en dan maar wachten op de terugkeer.
Nooit geweten dat MUGEN op de pc best verslavend kan zijn  |
|
Terug naar boven |
|
|
Paul_jambers |
Geplaatst: 21 Apr 2008 14:29 Onderwerp:
| |

|
ik heb daar serieus nachtmerries over gehad
maar k*t voor je iig succes met het wachten |
|
Terug naar boven |
|
|
MarcianoNL |
Geplaatst: 21 Apr 2008 14:51 Onderwerp:
| |

|
Ik had al hele grote gevoelens dat het ging gebeuren, misschien had ik gewoon de nieuwe uri geller moeten worden toen.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Paul_jambers |
Geplaatst: 21 Apr 2008 14:55 Onderwerp:
| |

|
blij dat ik dan net een nieuwe xbox heb gekocht |
|
Terug naar boven |
|
|
Bats |
Geplaatst: 21 Apr 2008 16:31 Onderwerp:
| |
|
oah, dat lijkt me zo kut man, ben ik toch wel blij dat ik heb besloten een PS3 te halen in plaats van een 360 (niet fanboy bedoeld ) |
|
Terug naar boven |
|
|
MarcianoNL |
Geplaatst: 21 Apr 2008 21:25 Onderwerp:
| |

|
Krijg hem ongeveer volgende week donderdag terug dus dan mis ik maar 2 dagen van gta iv en heb ik 2 weken vakantie om efe op vakantie te gaan in liberty city, lekkere service van microsoft  |
|
Terug naar boven |
|
|
tmffirework |
Geplaatst: 05 Mei 2008 19:17 Onderwerp:
| |
|
het is wel klote op dat moment. Maar voor je het weet heb je je xbox weer terug en kan je GTA spelen  |
|
Terug naar boven |
|
|
dark lars |
Geplaatst: 06 Mei 2008 00:25 Onderwerp:
| |

|
Lilyman schreef: | Ik heb gestemd voor "Boeit me niet echt". Alles in het leven gebeurt voor een reden, dus je RROD zal daar ook mee te maken hebben.
En ten tweede, Grand Theft Auto IV is gewoon weer een game, hoor. Niets speciaals. De hype maakt de game groot, verder is het gewoon een game. Dit is mijn mening en daarmee zullen jullie het mee moeten doen.
Ik durf te wedden trouwens dat GTA IV een week na zijn release al tweede
hands te vinden zal zijn voor een prijs van rond de €39,99... |
LOL owja alles gebeurt om een reden |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|