Auteur |
Bericht |
|
Tom_V |
Geplaatst: 28 Mrt 2008 17:15 Onderwerp: UEFA Euro 2008
| |

|
Iemand de kersverse demo al gespeeld?
Ik ben alvast positief verrast door de game. Ja, het is een EA voetbalgame, maar er zitten ook een paar leuke nieuwigheden in.
De be-a-pro modus lijkt wat beter uitgewerkt, ook de trainers werden in de game opgenomen en de doelpuntenvieringen zijn een leuke toevoeging.
Het blijft uiteindelijk een afgezwakte FIFA-editie, maar ik had het eerlijk gezegd erger verwacht. Misschien toch eentje om te halen... |
|
Terug naar boven |
|
|
Kingsora |
Geplaatst: 28 Mrt 2008 17:27 Onderwerp:
| |

|
Waarom zou je deze eigenlijk gaan halen als er FIFA 08 is... |
|
Terug naar boven |
|
|
Valentino Aledda |
Geplaatst: 29 Mrt 2008 01:13 Onderwerp:
| |

|
omdat Fifa 08 een nieuw begin was en ze nu alles beter hebben uitgewerkt? Tenminste, zo beweren ze toch. Ik ga alleszins de demo downloaden en uitgebreid testen |
|
Terug naar boven |
|
|
Valentino Aledda |
Geplaatst: 04 Apr 2008 19:58 Onderwerp: Re: UEFA Euro 2008
| |

|
tarantino schreef: | Iemand de kersverse demo al gespeeld?
Ik ben alvast positief verrast door de game. Ja, het is een EA voetbalgame, maar er zitten ook een paar leuke nieuwigheden in.
De be-a-pro modus lijkt wat beter uitgewerkt, ook de trainers werden in de game opgenomen en de doelpuntenvieringen zijn een leuke toevoeging.
Het blijft uiteindelijk een afgezwakte FIFA-editie, maar ik had het eerlijk gezegd erger verwacht. Misschien toch eentje om te halen... |
Ik ga volledig met je akkoord. Die be-a-pro modus geeft enorm veel voldoening. Amuseer er me te pletter mee. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|