Auteur |
Bericht |
|
Robert |
Geplaatst: 29 Mrt 2008 14:24 Onderwerp: CnC3
| |

|
Ik vind dit echt een vet spel, maar ik hinder me hard aan die super weapons zoals de ion cannon en de nuclear missle.
Hoe kan ik deze uit zetten? |
|
Terug naar boven |
|
|
Cor |
Geplaatst: 29 Mrt 2008 18:09 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Volgens dit forum is deze mod genoeg om superweapons voor zowel spelers als AI uit te schakelen.
Vraag me niet hoe het werkt, ik heb de game zelf niet. Maar als ik me niet vergis moest je met Generals destijds modbestanden gewoon naar de Data map uitpakken, ik neem aan dat het hier niet veel anders is. |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 29 Mrt 2008 18:35 Onderwerp:
| |

|
ok, ik ga het nu proberen...
Bedankt trouwens, ik had wel gezocht maar kon het echt niet vinden |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 30 Mrt 2008 13:15 Onderwerp:
| |

|
werkt niet :S
ik heb ook kane's wrath mischien dat ie daarom niet werkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Cor |
Geplaatst: 30 Mrt 2008 16:04 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Misschien, ja. Je hebt de instructies in de readme gevolgd (zit in het rarbestand)?
Dus de modmap uitpakken naar "Mijn Documenten\Command & Conquer 3 Tiberium Wars\mods", en dan via c&c3 control center de mod geselecteerd?
Misschien is er een aparte map in je 'mijn documenten' voor Kane's Wrath. Kijk even of die bestaat, en gooi de modmap dan in de mods map in die directory (oké, die zin is vaag. Het wordt dan iets als "Mijn Documenten\Command & Conquer 3 Kane's Wrath\mods\nosupwps").
Ik kan met het openen van dat big bestand (middels FinalBig) niet echt zien wat de mod heeft aangepast, dus als bovenstaande niet werkt kan ik je er niet mee verder helpen. Als ik nog iets vind hoor je het wel, maar volgens mij zijn er niet meer mods voor. |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 30 Mrt 2008 16:09 Onderwerp:
| |

|
ja ik heb het goed gevolgd, het probleem is dat in die control center geen mod gedeelte staat ik weet niet waarom... |
|
Terug naar boven |
|
|
Cor |
Geplaatst: 30 Mrt 2008 18:42 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Als ik op internet kijk zie ik de volgende opmerkingen betreffende die modtab en waarom hij er niet is (hij zou naast de 'replay' tab moeten staan bij de game browser):
1) De game moet boven een bepaalde versie gepatcht zijn, dus zorg dat je de recentste updates geďnstalleerd hebt.
2) Ik neem aan dat je het goed gedaan hebt, maar voor de zekerheid moet ik het toch vragen. Staat de map goed? Dat is:
"Mijn Documenten\Command & Conquer 3 Tiberium Wars\mods\NoSupWpns" met in die map de 2 bestanden "NoSupWpns.big" en "NoSupWpns_1.0.skudef"? Zonder geďnstalleerde mods verschijnt de tab namelijk niet.
3) Als dit niet werkt, ik vond deze instructies om de mod rechtstreeks te laden door een parameter achter de exe te gooien.
gurubass schreef: | Hi guys i have found a way of playing the mod games without a mod tab in the control center. this is what you have to do,
1. create a shortcut on the desktop for C&C 3.
2. Right click on the shortcut just been created then go to properties.
3. In the section that says (Target: , add the following after (.exe")
-modConfig "C:\Documents and Settings\Username\My Documents\Command & Conquer 3 Tiberium Wars\mods\YourMod\YourMod_1.0.skudef"
For example this is what mine looks like C&C Retarded:
"C:\Program Files\Electronic Arts\Command & Conquer 3\CNC3.exe" -modConfig "C:\Documents and Settings\Administrator\My Documents\Command & Conquer 3 Tiberium Wars\mods\Retarded2\C&C Retarded_2.8.skudef"
make sure its exactly the same including all the semi colons (") and the hypehn (-) before modconfig
4. Then click apply, then ok.
5. Now you should have a direct shortcut to the mod and when double clicked on it will launch the moded C&C.
6. Enjoy the mod
Cheers
gurubass |
Zorg dat je dat -modConfig met die hoofd- en kleine letters opschrijft (kleine m, hoofdletter C), en hou er natuurlijk rekening mee dat 'my documents' bij jou waarschijnlijk 'mijn documenten' is. |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 30 Mrt 2008 19:35 Onderwerp:
| |

|
hmm de enige verschillen bij de regel: "Mijn Documenten\Command & Conquer 3 Tiberium Wars\mods\NoSupWpns"
zijn dat bij mij mods met een hoofdletter er staan, en dat er cnc3 kw staat i.p.v. cnc3 tw kijk maar: C:\Documents and Settings\Rob\My Documents\Command & Conquer 3 Kane's Wrath\Mods\NoSupWpns
ik ga nu de 3e optie proberen |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 31 Mrt 2008 14:39 Onderwerp:
| |

|
Nee werkt nog steeds niet...
mischien moet ik ook gewoon wachten totdat er een mod is voor kane's wrath |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 31 Mrt 2008 15:08 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Even off-topic: Hoe is Kane's Wrath?
Veel nieuwe units en maps?
Straks eens kijken hoeveel ie kost als hij er al is... |
|
Terug naar boven |
|
|
Xant1 |
Geplaatst: 31 Mrt 2008 15:50 Onderwerp:
| |

|
@Sasuke: Ik vind hem erg vet, veel nieuwe units/maps en vette campaign.
Alleen zijn er online nog wel wat problemen (veel desyncs/rangensysteem dat nog niet helemaal werkt) maar als je bedenkt dat je ook nog een RA3 betacode erbij krijgt .. |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 31 Mrt 2008 15:52 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Damn
Nog een game erbij, alsof ik er nog niet genoeg had...
Achja, heb Tiberium Wars en die viel me een beetje tegen qua diepgang dus ben ik haast verplicht om de uitbreiding te kopen zodat ik nu wél de game krijg waar ik op wachtte ^_^ |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 31 Mrt 2008 17:33 Onderwerp:
| |

|
Kane's Wrath is koel, je hebt vet veel sub factie's 3x gdi 3x nod en 3x scrin (ofzo) alleen ze zijn allemaal net iets anders |
|
Terug naar boven |
|
|
marino |
Geplaatst: 31 Mrt 2008 17:59 Onderwerp:
| |

|
k vind tiberium wars veel te moeilijk  |
|
Terug naar boven |
|