| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2
|
| Roderick |
Geplaatst: 28 Mrt 2008 22:25 Onderwerp:
| |

|
| Joni Philips schreef: | | Roderick schreef: | Voor standaard OS ja, dan komen de extra functies nog: online, voice chat...noem maar op.
| Nee, alle functies zitten nu op 32 Mb. |
Dat betwijfel ik ten zeerste, maar met een leuke bron heb je me uiteraard overtuigd  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Sjoerd van der Meer |
Geplaatst: 29 Mrt 2008 07:20 Onderwerp:
| |
![]()
|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Roderick |
Geplaatst: 29 Mrt 2008 11:23 Onderwerp:
| |

|
84Mb wordt gebruikt sinds 1.80. Je vergeet even dat ook nog 32mb videogeheugen wordt gebruikt. Ze hebben t dus van 96 naar 84mb gewerkt in een paar versies. Dat ze het dus ineens op 32mb hebben geloof ik dus niet. Dan zou het nu 64mb zijn oid? Anyway, laten we maar terug ontopic gaan: het gaat immers om installaties en niet om t geheugen van de PS3.
Ben zelf overigens pro-installaties: het is natuurlijk even vervelend, maar laadtijden worden verbeterd en dat kan op de PS3 echt een crime zijn zonder installatie. Verplichte installaties vind ik maar niks trouwens, je moet wel ff de keuze aan de speler overlaten. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Sjoerd van der Meer |
Geplaatst: 29 Mrt 2008 11:34 Onderwerp:
| |
![]()
|
jep bij UT III bijv. ik heb t meteen geďnstalleerd, die ruimte dat het kost kan mij toch geen bal schelen ik heb er toch een 250 GB hardeschijf in
____
anders maken we een topic over de specs en updates van de PS3 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Rene Groen |
Geplaatst: 29 Mrt 2008 11:45 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Als het gedurende een hele game snelheid oplevert zie ik geen problemen in het installeren van een game, enkel het lange wachten terwijl je juist aan de slag wil gaan met je nieuwe game is irritant en vervelend. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Sjoerd van der Meer |
Geplaatst: 29 Mrt 2008 11:48 Onderwerp:
| |
![]()
|
Inderdaad dat vindt ik ook soms irri van de firmware updates. Dan wil je online spelen maar dan moet je eerst heel lang wachten tot de update geinstalleerd is.
Bij het spel Oblivion hebben ze het op de PS3 wel goed geregeld. Ze laten het spel namelijk instaleren terwijl je speelt. Als je namelijk bij een gebied komt wordt hij automatisch op de HDD geinstalleerd en de tweede keer dat je er komt is de laadtijd veel korter .
bron: Instalatie Data verwijderen en spelen.
Laatst aangepast door Sjoerd van der Meer op 29 Mrt 2008 11:51; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Devilly |
Geplaatst: 29 Mrt 2008 11:50 Onderwerp:
| |
![]()
|
| Ik heb het niet zo op dat installeren. Ik game op een console zodat ik dat gedoe juist niet heb. Het verschil tussen computers en consoles wordt op deze manier ook steeds kleiner en dat is een ontwikkeling die ik zeker niet toejuich. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Sjoerd van der Meer |
Geplaatst: 29 Mrt 2008 11:52 Onderwerp:
| |
![]()
|
Het verschil tussen een PC en een console blijft wel bestaan. Een serie consoles hebben allemaal dezelfde Specs en een PC niet . |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Devilly |
Geplaatst: 29 Mrt 2008 12:08 Onderwerp:
| |
![]()
|
| Sjoerd van der Meer schreef: | Het verschil tussen een PC en een console blijft wel bestaan. Een serie consoles hebben allemaal dezelfde Specs en een PC niet . |
Ik heb nooit gezegd dat het verschil zal verdwijnen. Ik heb enkel gezegd dat het verschil kleiner wordt. Ik doe hierover ook geen uitspraken, want stel je voor dat ik ernaast zit ( ). |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Sjoerd van der Meer |
Geplaatst: 29 Mrt 2008 12:11 Onderwerp:
| |
![]()
|
Je kan het ook zien als een voordeel. Met een computer kan je nu nog meer maar straks...
Je begrijpt wat ik bedoel toch.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Devilly |
Geplaatst: 29 Mrt 2008 12:31 Onderwerp:
| |
![]()
|
| Sjoerd van der Meer schreef: | Je kan het ook zien als een voordeel. Met een computer kan je nu nog meer maar straks...
Je begrijpt wat ik bedoel toch.  |
Ik begrijp inderdaad wat je bedoelt, maar vind dit maar niets. Een console koop ik enkel en alleen om te gamen en om eventueel films te kijken en muziek te luisteren, maar niets meer. Het idee dat je een toetsenbord en muis aan je PS3 kan aansluiten vind ik dan ook helemaal niets, om maar een voorbeeldje te geven. Maar ja, gelukkig denken andere mensen er anders over, anders zou het leven ook maar saai zijn.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Kingsora |
Geplaatst: 29 Mrt 2008 13:03 Onderwerp:
| |

|
Dat is niet saai, ik doe het constant. Ik gebruik meer mijn PS3 internetbrowser dan mijn pc  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Sjoerd van der Meer |
Geplaatst: 29 Mrt 2008 13:24 Onderwerp:
| |
![]()
|
| Ik gebruik mijn PS3 als een multimediacentre en daarom heb ik er ook een 250 GB HDD in zitten met een flink aantal films |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Asianator |
Geplaatst: 29 Mrt 2008 22:41 Onderwerp:
| |

|
| Roderick schreef: | Voor standaard OS ja, dan komen de extra functies nog: online, voice chat...noem maar op.
@Lilyman: bespaar me de lijstjes en de propaganda, dat interesseert me geen reet. Ik heb lol met enkele PS3 games en dat is prima voor mij, wat er komt zal vast mooi en leuk zijn, maar het is niet half zo geweldig als heel PSfanboynation ons wil laten geloven. Tzelfde geldt voor de 360 lineup. Er komen leuke games aan, mooi, geen wereldschokkende openbaringen. Hopelijk kunnen we daarmee de 'console wars' in dit topic even laten rusten. |
Hier ben ik het mee eens. Ik ben geen fanboy, ik probeer enkel dingen te verklaren. Ik geef, in tegenstelling tot sommigen hier, argumenten.
Maar dat terzijde. Het klopt wat je zegt. Ik heb lol met enkele PS3-games en XBOX360-games. En ja, er komen leuke games aan maar het is niets wereldschokkends. En al zou dat zo zijn, is het nog steeds te vroeg om dat te vinden. Veel games zijn namelijk nog in de Alpha-fase... |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2 |