Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Kingsora BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2008 11:42    Onderwerp: 'De jeugd is kapot' Reageren met citaat

http://www.theneworder.eu/?p=150

Ik kan de tekst niet kopieëren, want ik zit op men PSP internetbrowser, maar iedereen moet bovenstaande getuigenis echt lezen.

En dat artikel vormt btw een interessant discussiepunt want is de jeugd echt kapot? Persoonlijk vind ik dat tegenwoordig bij de helft iets mankeert ik heb al mensen in mekaar geslagen zien worde omdat die ene persoon 'keek'. 15-jarige meisjes die al tien keer als matras zijn gebruikt, nuja ik vind het erover. Mss overdrijf ik wat vinde jullie?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2008 12:01    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

De jeugd van vroeger is verantwoordelijk voor de grootste rellen van de afgelopen 50 jaar. (Mei 6 De jeugd van vroeger zat bij de Hitler Jugend. Voordien was er geen jeugd. Tuurlijk is het dan erg gesteld met de jeugd van tegenwoordig, maar dat is alleen maar te wijten aan de jeugd van vroeger die suckt in opvoeden.
Terug naar boven
Urkie BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2008 12:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Er staat wel opvallend veel "negers" en "marrokanen" in die tekst
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Jervans BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2008 12:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ga het niet lezen. In de Gelderlander stond zaterdag nog een artikel dat het allemaal wel mee valt met de criminaliteit van hedendaagse jeugd.

De politie heeft zich de afgelopen tijd alleen meer gericht op de bestrijding jeugdcriminaliteit, waardoor de cijfers een verkeerd beeld geven.
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2008 12:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Mja ik weet niet hoor, als je naar het nieuws kijkt: buschauffeurs die aangevallen worden, willekeurige mensen die aangevallen worden.

Een voorbeeldje uit men eigen leven, in een kleine discotheek genaamd 48 is onlangs een dame vermoord. Enkele Albaniërs (16-20) hadden problemen met de buitenwippers en enkele uren later komen deze zelfde mensen terug met 20 vriendjes om de buitenwippers in elkaasr te slaan, de wc-dame kwam ertss en de rest kan je wel raden. Dus dat leren ouders ons volgens jullie aan...
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2008 12:49    Onderwerp: Reageren met citaat

De criminaliteit is aan het dalen. Dat is een feit. Hoewel er nog steeds 80% van de bevolking van niet beweert. de enigste reden waarom het erger lijkt te worden is gewoon omdat er meer mensen zijn. Er worden wel overings veel meer verdachten aangehouden dan de jaren ervoor. Maar dat komt gewoon omdat de techniek die de overheid gebruikt beter wordt. Op een dag komt het zover dat we bijna niks meer kunnen.
Terug naar boven
Jervans BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2008 13:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Michaël_ schreef:
Mja ik weet niet hoor, als je naar het nieuws kijkt: buschauffeurs die aangevallen worden, willekeurige mensen die aangevallen worden.

Een voorbeeldje uit men eigen leven, in een kleine discotheek genaamd 48 is onlangs een dame vermoord. Enkele Albaniërs (16-20) hadden problemen met de buitenwippers en enkele uren later komen deze zelfde mensen terug met 20 vriendjes om de buitenwippers in elkaasr te slaan, de wc-dame kwam ertss en de rest kan je wel raden. Dus dat leren ouders ons volgens jullie aan...

Ga jij nu beweren dat dit vroegah nooit gebeurde?
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2008 13:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Zo'n dingen gebeurden vroeger ook al...De jeugd is gewoon veel mondiger geworden lijkt me.

Ach ja enerzijds zegt men dat de jeugd nog nooit zo lui is geweest en bijna nooit buitenkomt...Anderzijds zeggen ze ook dat jeugd veel te veel rondhangt op straat;..

Iets klopt er niet =p.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2008 13:33    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Daarnaast worden ze steeds vroeger zwanger en blijven ze langer maagd.
Terug naar boven
marino BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2008 14:03    Onderwerp: Reageren met citaat

k weet wat voor volk het is, en dat wist pim fortuyn ook. als hij nog leefde zouden er wel wat dingen aangepakt zijn in nederland. mischien ook in belgie
Terug naar boven
Neerhof BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2008 14:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Wel meteen een mooie pica voor het pauper topic

Wel een ontzettend irritant verhaal om te lezen. Is het het Belgen taaltje of kan die kerel gewoon geen Nederlands?
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2008 14:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Het is Belgentaaltje met nog flik wat schrijffouten in, maar goed het verhaal is op zich wel grappig

En ik zeg niet dat het vroeger niet was, maar nu is het veel erger. In de tijd van mijn ouders kon je 's avonds nog alleen in Antwerpen rondlopen, als je dat nu doet word je 9 kans op 10 beroofd
Terug naar boven
Jervans BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2008 14:24    Onderwerp: Reageren met citaat

aarrgg nu heb ik het toch gelezen, Neerhof je hebt gelijk. Dit is voor de gemiddelde Nederlander slecht te volgen.

"Zo'n mensen"
"Wanneer we binnen komen, komt er zo’n marginale neger op ons af die ooit een keer een vriend en vriendin om goeiedag te zeggen"
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2008 14:39    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Michaël_ schreef:
En ik zeg niet dat het vroeger niet was, maar nu is het veel erger. In de tijd van mijn ouders kon je 's avonds nog alleen in Antwerpen rondlopen, als je dat nu doet word je 9 kans op 10 beroofd
Yep, maar als je een supermarkt bezocht, werd je meestal neergeschoten door de Bende van Nijvel. Of ontvoerd door Fourniret. Of kwam je terecht in een moordzaak omdat je geen hormonen wilde spuiten als dierenarts.

Jervans schreef:
aarrgg nu heb ik het toch gelezen, Neerhof je hebt gelijk. Dit is voor de gemiddelde Nederlander slecht te volgen.
Ik wil mij persoonlijk distantiëren van die tekst, niet elke Vlaming slaagt erin om het Nederlands zo hard te verkrachten.
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2008 14:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
Yep, maar als je een supermarkt bezocht, werd je meestal neergeschoten door de Bende van Nijvel. Of ontvoerd door Fourniret. Of kwam je terecht in een moordzaak omdat je geen hormonen wilde spuiten als dierenarts.
Aha maar dat was de jeugd niet
Terug naar boven
Svensation BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2008 18:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Belgen die schrijven -1
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2008 18:20    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Svensation schreef:
Belgen die schrijven -1
Terug naar boven
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2008 18:26    Onderwerp: Reageren met citaat

marino schreef:
k weet wat voor volk het is, en dat wist pim fortuyn ook. als hij nog leefde zouden er wel wat dingen aangepakt zijn in nederland. mischien ook in belgie

Je hebt gelijk, allemaal tegen de muur.

...
Terug naar boven
Joris BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2008 19:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Michaël_ schreef:
Citaat:
Aha maar dat was de jeugd niet

Die Fourniret is wel de enge man van België zeg, zag hem zaterdag in een documentaire en wat een psychopaat. Hij heeft de jeugd van een aantal mensen pas écht goed kapot gemaakt.
Terug naar boven
Tom_V BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2008 20:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Joris schreef:
Die Fourniret is wel de enge man van België zeg, zag hem zaterdag in een documentaire en wat een psychopaat. Hij heeft de jeugd van een aantal mensen pas écht goed kapot gemaakt.

Fourniret is een fransoos, geen Belg.

Het is niet alsof we hier zo'n lui verzamelen
Terug naar boven
Jervans BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2008 20:14    Onderwerp: Reageren met citaat

tarantino schreef:
zo'n lui

Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2008 20:15    Onderwerp: Reageren met citaat

tarantino schreef:
Joris schreef:

Fourniret is een fransoos, geen Belg.

Het is niet alsof we hier zo'n lui verzamelen

Gelukkig is er Marc Dutroux nog;..
Terug naar boven
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2008 20:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: