Auteur |
Bericht |
|
MarcianoNL |
Geplaatst: 23 Mrt 2008 23:00 Onderwerp: Lost odyssey of Blue dragon
| |

|
Heee.
Ik ga dinsdag Rainbow six vegas 2 en Bully halen maar ik wil er eigenlijk nog wel lost odyssey of blue dragon bij.
De vraag is aleen welke want ik kan niet kiezen en ben niet echt een rpg speler.
Pluspunt van Blue Dragon is voor mij het stijltje ik hou er gewoon van om die Japanse Anime achtige figuuren(Zelf een beetje Dragonball achtig als ik er naar kijk).
Pluspunt aan Losy Odyssey is dat het vechtsysteem ietstjes uitgebreider is(van wat ik er over heb gehoord)
Kunnen julie mij wat tips geven over wat beter zou zijn en/of julie pluspunten en minpunten kunnen zeggen over deze 2 games.
Alvast Bedankt en Vrolijk Pasen.
- Marciano  |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 23 Mrt 2008 23:07 Onderwerp:
| |

|
Blue dragon is een hele toffe game je kan er vele uren mee spelen(heb zelfs gehoord over de 60 uur maar ik zit nu op 10 uur en speel nog steeds op disc 1 van de 3).
Lost O heb ik nog niet gespeeld dus daar kan ik niet over oordelen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 23 Mrt 2008 23:21 Onderwerp:
| |

|
Koop ze allebei.
Blue Dragon is namelijk afgeprijsd naar €29,99 nieuw. |
|
Terug naar boven |
|
|
MarcianoNL |
Geplaatst: 24 Mrt 2008 20:47 Onderwerp:
| |

|
Toch maar gegaan voor Stranglehold en Burnout Paradise aangezien die 2 me ook erg vet lijken en ik toch nog niet uit ben welke van de 2 ik zou kopen.
Ik zou denk ik toch nog voor Blue Dragon zijn gegaan dus misschien komt die er ooit nog.
Iedereen bedankt en dit topic is officieel dood verklaard  |
|
Terug naar boven |
|
|
The Source |
Geplaatst: 24 Mrt 2008 21:06 Onderwerp:
| |

|
Citaat: | Zelf een beetje Dragonball achtig als ik er naar kijk). | Klopt! De maker van DBZ heeft deels aan de Blue Dragon Animé gewerkt.  |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 25 Mrt 2008 10:42 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Ik heb Lost Odyssey zelf een aantal dagen geleden gekocht en ik moet zeggen dat hij een pak beter is dan ik had verwacht...
Ik vind hem in ieder geval beter als Blue Dragon.
Verder zal je je er ook een erg lange tijd mee zoet kunnen houden. Zo duurde het bij mij ongeveer 12 uur game-tijd om de 1ste disc uit te spelen.
Knap verhaal, coole spells, coole mogelijkheden qua character skills en lekker uitdagend. Het is voor mij toch een game die aardig in de buurt komt van de Final Fantasy reeks (met uitzondering van VII, niets komt erbij in de buurt ).
Het enige wat me af en toe stoort is de lipsynching maar dat komt misschien omdat ik de Japanse stemmen op heb staan. |
|
Terug naar boven |
|
|
MarcianoNL |
Geplaatst: 25 Mrt 2008 15:22 Onderwerp:
| |

|
okee, had al gehoopt dat de maker van DBZ nog iets moois zou laten zien.
Maar ik weet nog niet wat ik ga doen maar vandaag 4 games gekocht en die zijn genoeg voor voorlopig
Als ik er 1 koop heb ik ook liever de japanse stemmen, die zijn meestal enorm mooi om te horen aleen versta ik er geen drol van  |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 25 Mrt 2008 15:24 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
MarcianoNL schreef: | okee, had al gehoopt dat de maker van DBZ nog iets moois zou laten zien. | Toriyama levert in Blue Dragon exact wat je verwacht, hij levert alleen het uiterlijk van de personages. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|