Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2008 22:17    Onderwerp: Draadloze Internet Verbinding Reageren met citaat

Heee iedereen
ik had efe een vraag over de Draadloze internet adapter\bridge voor de Xbox 360
Is het mogelijk om deze te gebruiken als me Xbox 360 op me kamer staat en dat is op zolder terwijl me router beneden staat?
En heb ik dan wel goede verbinding want ik wil geen 75 euro verneuken als in eind april ook nog GTA IV uitkomt
Ook wou ik nog efe vragen of ik misschien van die internet usb dingen kan gebruiken die eigenlijk voor laptops bedoelt zijn, aangezien die een stuk goedkoper zijn.
Alvast bedankt =)
-Marciano

PS. Sorry als dit al eerder gevraagd is, of als dit eigenlijk hoort in het vak van Microsoft.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Magnum Delta BerichtGeplaatst: 22 Mrt 2008 23:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Hangt ervan af hoe dik je plafond is en hoe hard je router uitzend. Probeer eens met de laptop of iets anders of je bereik hebt in je zolder.
De 360 adapter is duur maar is zijn geld meer dan waard hoor.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: