Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5 Volgende
|
wesmoen |
Geplaatst: 14 Apr 2008 17:29 Onderwerp:
| |

|
Uchiha_Shadow schreef: | wesmoen schreef: | hanaukyo maids tai, najica, green green , aika ,noir eh...... wat nog meer dbz serie. he's my master, my wife is a high scholer. poeh veel. haruhi suzumiya. |
Veel hentai/ecchi dus? Ik vind Love Hina een van de weinige ecchi series die de moeite waard is om te kijken.
Ik was Read Or Die (OVA) trouwens nog even vergeten bij m'n vorige post, die is ook erg vet (ben geloof ik nog wel een stuk of 10 andere anime vergeten die de moeite waard zijn om te kijken...)
Citaat: | Mijn favoriete genre is het mysterie, actie, horror genre. |
... Ergo Proxy heeft dat allemaal! Ok, hij is nogal moeilijk om in te komen maar de spanning zit er snel in.
EDIT: ik keek 2-3 jaar geleden behoorlijk veel anime, maar sinds die tijd heb ik eigenlijk weinig nieuwe series gezien. Heb je nog meer dingen aan te raden? Ik hou over het algemeen meer van nieuwe anime dan oude. Genres maakt me niet zo veel uit, al zijn er maar weinig Mech anime waar ik van hou (Tengen Toppa Gurren-Lagann is een uitzondering) |
weet je de humor in de series zijn gewoon veel harder en ik vind dat lol dus go ecchi xD maar de hentai.......sommige zijn lol maar koijime is een goede hentai. |
|
Terug naar boven |
|
|
Nash |
Geplaatst: 14 Apr 2008 17:48 Onderwerp:
| |

|
Ik had het zelfde met Hajime No Ippo. Had nog nooit een sportsanime gezien maar begon toch aan Capeta en Hajime. Geen spijt van gehad.
Was tot vorig jaar ergens wel bezig met het bijhouden van m'n lijst maar ben daar ook mee gestopt. Nu kijk ik en verwijder ik ze weer. Als ik ben verhuisd ga ik een fileserver opzetten waarop ik m'n bron ga mirroren (+-7TB aan anime) |
|
Terug naar boven |
|
|
Juuppel |
Geplaatst: 14 Apr 2008 18:02 Onderwerp:
| |

|
(+-7TB aan anime)
????????
is dat nog weer n stappie verder dan de gigabyte
ja ik ben ook maar n leek hoor |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 14 Apr 2008 18:18 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Een TB = 1024 GB, dat is eigenlijk ook niet zoveel hoor. Met mijn datalimiet zit ik zelfs op 0,5 TB. Zonder die datalimiet is het 10voud niet zo moeilijk te bereiken. Ik ben wel jaloers, ik zou wel een keer een HDD of 2 aan die server willen hangen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 14 Apr 2008 19:04 Onderwerp:
| |

|
Op het moment ben ik deze anime aan het kijken:
Soul Eater / Allison & Lillia / Chi's Sweet Home / Bus Gamer / The Tower Of Druaga / Blassreiter / Special A / Kurenai / Naruto Shippuuden / Minami-Ke Okawari / Speed Grapher
daar komen ongetwijfeld nog 1 of 2 anime bij... ik hou zo geen tijd over voor school, maar goed, prioriteiten stellen, he?  |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 14 Apr 2008 19:07 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Ik raad tevens Crystal Blaze en Nabari no Ou aan, die lijken me leuk. |
|
Terug naar boven |
|
|
Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 14 Apr 2008 19:41 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Ik raad tevens Crystal Blaze en Nabari no Ou aan, die lijken me leuk. |
Nabari staat op 5% was ik al van plan te kijken, dus
Crystal Blaze ook, maar die is nog helemaal niet uit
daarnaast wil ik ook nog Himitsu, Real Drive en - vooral - Chico kijken (nee, niet de gelijknamige hentai).
En ik heb de eerste episodes gezien van: Kanokon / Macross Frontier / xxxHolic Kei / Vampire Knight gezien maar die vond ik niet goed genoeg om af te kijken.
Oftwel, zo'n beetje alle anime dit seizoen. Welke volg jij dit seizoen? Soul Eater en Allison & Lillia wel, hoop ik? |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 14 Apr 2008 19:49 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Voorlopig alleen Bus Gamer en Gunslinger Girl - Il Teatrino. Ik hoop Soul Eater, Crystal Blaze, Real Drive en Nabari no Ou te volgen, maar ik denk dat ik zal downloaden en pas kijken na een maandje. |
|
Terug naar boven |
|
|
Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 14 Apr 2008 19:58 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Voorlopig alleen Bus Gamer en Gunslinger Girl - Il Teatrino. Ik hoop Soul Eater, Crystal Blaze, Real Drive en Nabari no Ou te volgen, maar ik denk dat ik zal downloaden en pas kijken na een maandje. |
Maar Bus Gamer is maar 3 afleveringen... en vrij matig, IMO. Soul Eater = dikke aanrader. En Allison & Lillia ook wel als je een beetje van avonturen series houdt (een beetje zoals de ouderwetse anime films, maar met een nieuw laagje)
EDIT: Gunslinger Girl heb ik altijd al eens willen zien. Maar het vervolg krijgt een stuk lagere cijfers; niet echt de moeite waard? |
|
Terug naar boven |
|
|
Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 14 Apr 2008 20:19 Onderwerp:
| |

|
Gezer schreef: | Heeft er iemand ooit Princess Mononoke gezien? Ik vond die toch wel geniaal gemaakt. |
Ja, hoor. Erg mooi inderdaad, al was ik destijds iets te jong om hem goed te kunnen waarderen.
Toch vind ik Spirited Away en Byousoku 5 Centimeter beide beter films.
Oh en ik hebt trouwens Howl's Moving Castle in de bioscoop in Nederland gezien! Dat was toch wel echt top  |
|
Terug naar boven |
|
|
Devilly |
Geplaatst: 14 Apr 2008 20:31 Onderwerp:
| |
![]()
|
Uchiha_Shadow schreef: | Gezer schreef: | Heeft er iemand ooit Princess Mononoke gezien? Ik vond die toch wel geniaal gemaakt. |
Ja, hoor. Erg mooi inderdaad, al was ik destijds iets te jong om hem goed te kunnen waarderen.
Toch vind ik Spirited Away en Byousoku 5 Centimeter beide beter films.
Oh en ik hebt trouwens Howl's Moving Castle in de bioscoop in Nederland gezien! Dat was toch wel echt top  |
Princess Mononoke moet ik nog steeds kijken. Die staat als het goed is nog steeds op deze PC te wachten om te worden bekeken.
Spirited Away heb ik gezien en vond ik een erg mooie film en viel me 100% mee nadat ik het begin had gezien, waarna ik had verwacht die film binnen 10 minuten uit te zetten. Howl's Moving Castle vond ik echter leuker. Het hele thema spreekt me veel meer aan, net als de personages.
Over Byousoku 5 Centimeter heb ik nog nooit gehoord. Misschien moet ik daar maar eens wat informatie over opzoeken.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 14 Apr 2008 20:37 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Nash |
Geplaatst: 14 Apr 2008 20:43 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Een TB = 1024 GB, dat is eigenlijk ook niet zoveel hoor. Met mijn datalimiet zit ik zelfs op 0,5 TB. Zonder die datalimiet is het 10voud niet zo moeilijk te bereiken. Ik ben wel jaloers, ik zou wel een keer een HDD of 2 aan die server willen hangen. |
Lol, als het zover is en ik nog connecties in datacentra heb, zal ik kijken of ik die server kan plaatsen . Het kan er idd veel meer zijn maar de reden dat specifiek die ga mirroren is omdat ik daar veel "zeldzame" series vandaan heb (oa de Detective Conan avi reeks).
Crystal Blaze en Nabari no Ou zijn een van de weinigen (natuurlijk Code Geass R2 ook) die ik van dit seizoen ga kijken. Heb bewust gekozen niet meer wekelijks te volgen zodat ik eindelijk de wat oudere series kan bekijken. Lijst wat ik nu heb om te bekijken, met oa dank aan jullie, is Beck, Planet ES, Genshiken S2, xxHolic. Lijst wordt gegarandeerd nog aangevuld |
|
Terug naar boven |
|
|
Nash |
Geplaatst: 14 Apr 2008 20:47 Onderwerp:
| |

|
Uchiha_Shadow schreef: | http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/anime.php?id=6696
kijk maar eens naar de ratings op ANN
je kunt 'm overal nog wel vinden, hij is nog niet zo heel lang uit |
Zulke series trekken me echt niet aan. Als ik echter toevallig meekijk met iemand oid dan kijk ik hem toch af. Uit m'n zelf zal ik iig zulke series niet kijken. Laatste echte drama series die ik heb gekeken was Kimi Ga Nozomu Eien en na de helft ben ik ermee gestopt. Dit terwijl het wel hele goede ratings krijgt. |
|
Terug naar boven |
|
|
Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 14 Apr 2008 20:58 Onderwerp:
| |

|
Nash schreef: | Uchiha_Shadow schreef: | http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/anime.php?id=6696
kijk maar eens naar de ratings op ANN
je kunt 'm overal nog wel vinden, hij is nog niet zo heel lang uit |
Zulke series trekken me echt niet aan. Als ik echter toevallig meekijk met iemand oid dan kijk ik hem toch af. Uit m'n zelf zal ik iig zulke series niet kijken. Laatste echte drama series die ik heb gekeken was Kimi Ga Nozomu Eien en na de helft ben ik ermee gestopt. Dit terwijl het wel hele goede ratings krijgt. |
Ik snap je punt, en misschien is het inderdaad wel niets voor jou. Het is echter wel een stuk anders dan KGNE. Maar als KGNE je helemaal niet kon raken - ik werd er depressief van, bijna (eerste keer kijken) - zou het kunnen zijn dat anime je zowiezo niet zo emotioneel kunnen raken. Het is wel een liefdesverhaal, maar zeker niet zo zoet als de Westerse films er vaak mee komen. Vond hem veel subtieler en echt gewoonweg een topper. Als je echter uberhaupt niet hier van houdt, vooral niet doen natuurlijk. Ik krijg van Byousoku nog steeds kippevel als ik hem kijk... terwijl KGNE me na de eerste keer niks meer deed.
PlanetES was ik ook van plan te kijken, maar ik hoorde dat ie tegenviel. xxxHolic lijkt ook leuk, maar Mushi-Shi lijkt hier een interessantere versie van te zijn (heb Mushi-Shi nog niet helemaal af). Ik had 1 afleveringen van Genshiken 2 gezien (zonder deel 1 te zien), sprak me niet aan. Is Genshiken 1 de moeite waard? Ik vind bijvoorbeeld "Welcome To The NHK" (NHK ni Youkosu) geweldig, en die schijnt er erg op te lijken.
EDIT: Heeft iemand Monster al gelezen/gekeken? Nash, die lijkt me wel wat voor jou (is ook horror/mysteri), dus misschien heb je 'm al gezien? Volgens velen de beste show en manga ooit.
http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/anime.php?id=3750 |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 14 Apr 2008 21:02 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Uchiha_Shadow schreef: | Joni Philips schreef: | Voorlopig alleen Bus Gamer en Gunslinger Girl - Il Teatrino. Ik hoop Soul Eater, Crystal Blaze, Real Drive en Nabari no Ou te volgen, maar ik denk dat ik zal downloaden en pas kijken na een maandje. |
Maar Bus Gamer is maar 3 afleveringen... en vrij matig, IMO. Soul Eater = dikke aanrader. En Allison & Lillia ook wel als je een beetje van avonturen series houdt (een beetje zoals de ouderwetse anime films, maar met een nieuw laagje)
EDIT: Gunslinger Girl heb ik altijd al eens willen zien. Maar het vervolg krijgt een stuk lagere cijfers; niet echt de moeite waard? | Bus Gamer kijk ik juist omdat ie zo kort is, en omdat het uitgangspunt wel leuk lijkt. Gunslinger Girl kijk ik uit het principe dat ik een serie volledig wil zien, dus inclusief alle vervolgen, OVAs en films. |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 14 Apr 2008 21:19 Onderwerp:
| |

|
Bus Gamer is gaaf alleen jammer dat er maar 3 episodes zijn Is het dan compleet of is het geanuleerd ofzo? |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 14 Apr 2008 21:25 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Lawliet schreef: | Bus Gamer is gaaf alleen jammer dat er maar 3 episodes zijn Is het dan compleet of is het geanuleerd ofzo? | De publisher van de manga ging bankroet na 11 chapters. |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 14 Apr 2008 21:29 Onderwerp:
| |

|
Jammer, ik vond het wel wat hebben.
Dan ga ik maar aan monster en FMA beginnen  |
|
Terug naar boven |
|
|
Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 14 Apr 2008 21:38 Onderwerp:
| |

|
Ik heb net aflevering 2 van Allison & Lillia gekeken; jongens, dit is echt een topper in wording, hoor! |
|
Terug naar boven |
|
|
Nash |
Geplaatst: 14 Apr 2008 21:52 Onderwerp:
| |

|
Ik vind Monster een van de must see's. Vind hem ook een van de beste series die ik heb gezien in dat genre.
Genshiken 1 vond ik wel leuk, onverwacht though. Heb deel 2 al een tijd liggen maar moet hem nu toch echt gaan kijken. Mushi-shi heb ik ook liggen. Eerste aflevering gezien, wel wat vaag maar ben toch niet verder gegaan. Zal hem op aanraden dan toch gaan kijken.
Is Dennoi Coil trouwens wat? Ik heb van deze ook de eerste aflevering gezien, kort na de eerste van Mushi-si, en ze deden me wel aan elkaar denken om een of ander vaag reden.
Anyways is het niet verstandiger in dit topic verder te gaan? |
|
Terug naar boven |
|
|
Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 14 Apr 2008 22:19 Onderwerp:
| |

|
Jullie (Gamed) moeten toch echt eens URLs duidelijker maken op dit forum; ik vroeg me 5 minuten af waar hij het over had voordat ik door had dat het een links is; niemand zal de vele, vele links die ik over m'n posts heb verspreid dan wel hebben gezien. Waarom niet standaard een mooi lijntje eronder of gewoon altijd oranje? |
|
Terug naar boven |
|
|
groente12 |
Geplaatst: 30 Jul 2008 12:06 Onderwerp:
| |
![]()
|
beste anime series die ik tot nu toe heb gezien:
1. cowboy bebop
2. serei no moribito