Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende  
Joni Philips BerichtGeplaatst: 07 Jan 2008 08:28    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Citaat:
Toshiba Corp insisted on Sunday that its HD DVD high-definition video format is far from dead despite being dealt a major setback by Warner Bros studio's decision to exclusively back Sony Corp's rival Blu-ray technology.

Maar ja, als de belangrijkste regisseur die je overblijft, HD-DVD blijft afbreken op elk moment dat ie kan, ben je niet goed bezig. Of beter gezegd, Michael Bay staat op de loonlijst van de Blu-Ray associatie.
Citaat:
I know the look, color, and sounds on my own movies better they anyone in the world. I color-time every single image, and am there for every single audio tweak. I see my films in the editing and final process no less then a 100 times. I know ever single nuance. For some dick wads on these posts who think I can't make an informed choice on what format in the end, has the truer results for my own films. Well you where to shove.... My films finished in Blu-Ray are better - more true. Hd is better than DVD, but just not as good as Blu-Ray. So buying a Transformers Hd is still the best you will see this movie as of today. But when Paramount caves for Blu-Ray in the future - This will happen, then you will see Transformers one day finished in Blu-Ray and I will sure be able to tell the difference.

Citaat:
Sir Howard Stringer, chairman and CEO, Sony Corporation also praised the decision. "All of us at Sony are feeling blu today, but that's a good feeling around here," he said. "I want to thank Warner Brothers for making the decision."
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kingsora BerichtGeplaatst: 18 Feb 2008 12:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Late we allemaal even en minuut stilte houde want HD-DVD is zojuist overleden

Citaat:
Toshiba has finally called it quits. Although HD DVD players will still be sold in stores for now, Toshiba will abandon all new production of players. Most likely, they will be quick to create a Blu-ray player of their own.

According to Reuters, "Toshiba is expected to suffer losses amounting to tens of billions of yen (hundreds of millions of dollars) to scrap production of HD DVD players and recorders and other steps to exit the business."

That's what happens in a high-risk all-or-nothing format war. Sony must feel pretty good right about now, especially after historic defeats with Betamax, ATRAC, UMD, and more. Blu-ray in PS3 was a risky gamble: it created a price point that many mocked, and generated a good amount of negative publicity for the Japanese electronics giant. However, it was also the Trojan Horse that allowed it to gain such a large percentage of the HD-aware mindset. With this victory, it appears that Sony's plans are finally coming together.

Soy was dus toch slim met hun blu-ray
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 18 Feb 2008 12:10    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

HD-DVD was ook slim, Blu-ray was gewoon slimmer

Werd trouwens hoog tijd dat ze ermee stoppen. Een dubbel video-medium is te verwarrend en maakt sowieso het één overbodig.

Nu heeft deze HD-DVD grap wel wat mensen geld en features (360 bijv.) gekost.

Mja Toshiba ook, als je die naam leest weet je al dat je afgezet wordt

(Nu nog even op de frontpage plaatsen dat we nog wat mogen genieten van overdreven fanboy reacties >_< )
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 18 Feb 2008 13:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Blij dat dit gezeur voorbij is, nog nooit zo'n oninteressante battle gezien. Een film op een schijfje, hoe emotioneel kun je t maken. De film opzich, daar gaat t om
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Kingsora BerichtGeplaatst: 18 Feb 2008 14:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Ach filmmediums is nochtans een belangrijke 'battle' ik geniet even hard van een film zien dan een game te spelen.

Het is natuurlijk wel egr voor Toshiba
Terug naar boven
Gemaskerde Muchacho BerichtGeplaatst: 11 Mrt 2008 19:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Toch leuk dat mijn 800euro laptop HD-DVD heeft lol ff die goedkope HD-DVD's kopen...
Terug naar boven
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2008 17:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:

Microsoft Confirms Going with Bluray
just two days back, we reported that Sony is busy wooing Microsoft to add Blu-ray support to its Xbox 360 gaming console.

The effort's paid off (or so it seems) -- with Microsoft now confirming that it's trying to figure out the best way to connect with Blu-ray. The company also seems to be working on ways to include device driver support for Blu-ray drives in its Windows operating system.

Incidentally at the Mix '08 conference in Las Vegas, Microsoft CEO Steve Ballmer said, "We have already been working on, for example, in Windows, device driver support for Blu-ray drives and the like, and I think the world moves on."

"Toshiba has moved on. We have moved on, and we will support Blu-ray in ways that make sense," Ballmer had said rather pointedly.

Before Toshiba went public with withdrawing its HD DVD format, Microsoft had HD DVD players as add-on along with their Xbox 360 gaming consoles.

But with HD DVD all but dead and Blu-ray the winner, Microsoft had no option but to stop manufacturing HD DVD drives for its Xbox 360 console.

What wasn't clear though was whether Microsoft would finally go with the Blu-ray format. The latest admission from the company clears that confusion.

Just two days back, we reported that Sony is busy wooing Microsoft to add Blu-ray support to its Xbox 360 gaming console.

The effort's paid off (or so it seems) -- with Microsoft now confirming that it's trying to figure out the best way to connect with Blu-ray. The company also seems to be working on ways to include device driver support for Blu-ray drives in its Windows operating system.

http://www.techtree.com/India/News/Microsoft_Confirms_Going_with_Bluray/551-87585-581.html
Terug naar boven
Alex_PS3 BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2008 17:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Blu-Ray is gewoon de BOMB
Terug naar boven
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2008 17:49    Onderwerp: Reageren met citaat

En jongens, we hebben een nieuwe Dnarbeis!!
Terug naar boven
Alex_PS3 BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2008 17:51    Onderwerp: Reageren met citaat

lekkere afgang voor Microsoft om over te gaan op Blu-Ray.
Moeten ze maar niet zo gay zijn.
Terug naar boven
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2008 17:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Zoals ik al eerder zei, we hebben een nieuwe ik!
Terug naar boven
Alex_PS3 BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2008 17:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Praat ik hetzelfde als jij?dnarbeis
Als dat zo is, wil ik wel voor je invallen als je op vakantie gaat.

Alex
Terug naar boven
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2008 17:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Lang verhaal, lang verhaal...

EDIT: laten we het zo zeggen: we hebben dezelfde mening over sommigen dingen
Terug naar boven
Alex_PS3 BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2008 17:58    Onderwerp: Reageren met citaat

ok dan sony fanboy?
Terug naar boven
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2008 18:15    Onderwerp: Reageren met citaat

uhu.

Verhaal: Ik kwam hier op de site en heb ongeveer en 1000-tal topics aangemaakt met de vraag 'PS3 of Xbox360'.

Uiteindelijk had ik voor PS3 gekozen en O O niet normaal.

Kijk wat ik zei soms:

Citaat:
omg hij komt echt niet naar de 360 mgs is half van sony(ooit al een mgs op ander platform dan sony gezien ik dacht het niet) of julie het nu wilen of niet,julie kunen er gwn niet tegen dat de ps3 weer een zalige excusive krijgt(god of war3,FF XXIII ,heavenly sword ,lair,motorstorm,rfom,tekken 6,frontlines fow,warhawk,singstar ja en dan lol,stranglehold,army of 2,africa,battlefield bc,jericho,eight days,haze ,heat,mercenaries 2 en meer) 360 heeft tot nu toe de meeste exclusives maar ps3 de veeel betere

En in nieuwsberichten zei ik alleen maar de goede dingen over PS3 en alleen maar de slechte van Xbox360.

Nu sta ik zowat bekend als Fanboy vh Forum (als ik het zo kan noemen :p)

Maar pas op, ik ben niet alleen.

We hebben Floris , Tyger ma die is weg en dan nog iemand waarvan ik de naam niet ga zeggen omdat ik dan een nog negatievere status krijg op forum.
Terug naar boven
Joker BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2008 19:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Er zou echt een gaap smily moeten komen speciaal voor dit topic
Terug naar boven
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2008 19:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Terug naar boven
Alex_PS3 BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2008 21:29    Onderwerp: Reageren met citaat

haha,
Bedankt voor je moeite.
ik hou van mensen die de zelfde sterke mening delen.
(en dan het liefst een mening in het voordeel van Sony)

Verklaring van mijn Fanboyschap: Mijn vader is mileutechnisch ingenieur. Hij is verliefd op geluidstechnieken. En drie keer raden welk merk de beste geluidmetingen kan verichten. Over Sony gesproken ,, Ik moest altijd aanhoren van mijn vader wat hij zo mooi aan Sony vond, De degelijkheid, De eeuwige kwaliteit, zo duur en toch eigenlijk zo goedkoop.
Vroeger werd ik er gek van, nu vereer ik mijn vader erom. Als ik aan mijn vader denk, dan denk ik aan Sony. En al die lachende Japanners bij de presentie van iets renoverends, is toch geweldig!?

En als ik dan moet kiezen tussen de console met DVD-9 van die rukkers van Windows Vista(WTF moet je ermee?), en Sony is voor mij de keuze snel gemaakt.

Alex
Terug naar boven
Gemaskerde Muchacho BerichtGeplaatst: 15 Mrt 2008 12:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik haat fanboys...
Terug naar boven
Alex_PS3 BerichtGeplaatst: 15 Mrt 2008 15:22    Onderwerp: Reageren met citaat

ik ook
Terug naar boven
assas1n BerichtGeplaatst: 15 Mrt 2008 16:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Gemaskerde Muchacho schreef:
Ik haat fanboys...

ik ben trots dat ik een fanboy ben (xbox 360)
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 15 Mrt 2008 18:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Fanboys hebben geen verstand.
Het gaat niet om de console. Het gaat om de game(s).

De games verkopen de console, niet andersom.
Als een console flutgames heeft, koopt niemand de console.
Maar als er alleen maar topgames op uitkomen, wil iedereen de console.

Het is mogelijk een fanboy te zijn, maar boycot je dan ook de hele console met zijn games? Stel, je bent een fan van de "Final Fantasy"-games, zoals ik. Als 'Final Fantasy XIII' nu ineens op de XBOX 360 zou verschijnen, weet ik dat veel 'fanboys' van de PS3 een XBOX 360 zouden kopen, puur voor die game.

Of vind men dat ik er nu helemaal naast zit? Zoja, laat me dit weten.
Terug naar boven
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 15 Mrt 2008 18:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Niet helemaal waar.

Console verkoopt goed > Goede support > Meer en betere games > Console verkoopt goed > ...
Terug naar boven
Alex_PS3 BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2008 12:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Als je een PS3 fan bent, vind ik dat je gelijk hebt.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 05 Jan 2009 16:23    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

CVG.com schreef:
Credit crunch? What credit crunch? Sales of Blu-ray films are up by a whopping 400 percent in the UK, according to the BVA (British Video Association) - probably as people stop spending all their cash on booze and strippers. Woolies and Zavvi may have kicked the bucket, but Official Charts Company data shops have witnessed a recent "surge" in sales of films on Sony's new(-ish) disc format.

The home entertainment market is "alive and kicking", says the BVA (via Pocket-Lint), as 1.5 million Blu-rays fly off shelves in December - up 400 percent over the same period in 2007. Good news for Sony and its Blu-ray-playing PS3, but it'll be interesting to see how this pans out as the format, which stomped all over HD-DVD in 2007, goes head-to-head with its newer rival - digital downloads.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 3

Ga naar: