Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende  
Onna76 BerichtGeplaatst: 04 Feb 2008 19:57    Onderwerp: Reageren met citaat

In Amerika leeft dit ongeloofelijk en er wordt verwacht dat er zeker 15-20 miljoen mensen vanavond kijken naar het gehele programma van Peter R de Vries wat daar uitgezonden gaat worden en dat er dan echt een bom gaat vallen daar met reacties. Op www.abc.com en dan onder news kun je filmpjes vinden.

Deze gozer is gewoon een psychopaat en behoort niet in de samenleving thuis. Geen schijntje respect, schuldgevoel of medeleven. In mijn optiek heeft hij voor 50% gelogen en ik denk dat papa lief er wel degelijk iets mee te maken heeft. Het is wel maf dat je eerst zegt die ene vriend niet te willen verlinken en zijn naam tot in zijn graf mee neemt en de volgende dag ineens die naam uit gooit, ra ra. Ik vertrouw die rechter ook voor geen meter. Vriendjespolitiek, het zou me niets verbazen.

Hier een interview met Patrick van der Eem.

http://abcnews.go.com/Video/playerIndex?id=4237744
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bats BerichtGeplaatst: 04 Feb 2008 20:24    Onderwerp: Reageren met citaat

die vent is idd gestoord, en hoort niet thuis in onze samenleving, t'is toch triest dat dan ook nog eens zo'n jongen is van 17, die hoort nog een heel leven voor zich te hebben.
Terug naar boven
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 04 Feb 2008 21:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Los van dit alles, mag je zomaar opnames van iemand maken en deze overal verspreiden?
Terug naar boven
Bats BerichtGeplaatst: 04 Feb 2008 21:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Pantoffelman schreef:
Los van dit alles, mag je zomaar opnames van iemand maken en deze overal verspreiden?

Bedoel je van die aflevering van Peter R? ik neem aan dat die dat wel goed geregeld hebben hoor
Terug naar boven
Onna76 BerichtGeplaatst: 04 Feb 2008 21:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Pantoffelman schreef:

Ahum, mag je de justitie en politie voorliegen? Mag je iemand zomaar ergens voor de haaien gooien? Of mag je uberhaupt iemand vermoorden? Dan ga jij je afvragen of dit soort filmpjes mag? Sorry hoor, maar dat valt wel even geheel in het niets dan wat die klootzak allemaal geflikt heeft. Had die gozer normaal de waarheid verteld dan hadden er nooit opnamen gemaakt hoeven te worden.
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 04 Feb 2008 22:12    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Onna76 schreef:
Pantoffelman schreef:

Ahum, mag je de justitie en politie voorliegen? Mag je iemand zomaar ergens voor de haaien gooien? Of mag je uberhaupt iemand vermoorden? Dan ga jij je afvragen of dit soort filmpjes mag? Sorry hoor, maar dat valt wel even geheel in het niets dan wat die klootzak allemaal geflikt heeft. Had die gozer normaal de waarheid verteld dan hadden er nooit opnamen gemaakt hoeven te worden.

Hij doelt hierbij op de wetgeving, niet of het is toegestaan uit menselijkheid.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Urkie BerichtGeplaatst: 04 Feb 2008 22:14    Onderwerp: Reageren met citaat

De wet is toch ook door mensen opgezet............
Terug naar boven
Joris BerichtGeplaatst: 04 Feb 2008 22:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Onna76 schreef:
Pantoffelman schreef:

Had hij gewoon een ambulance gebeld dan hadden we hier nooit wat van gehoord. En ondanks dat ik Joran ook een klootzak vind, vind ik de massahysterie die er rondom is ontstaan iets te ver gaan. Dat stuk met die moeder aan het einde van de uitzending mocht van mij weggelaten worden bijvoorbeeld. En mensen die nu op eigen houtje naar het schuiladres van Joran op zoek gaan om voor eigen rechter te spelen vind ik echt wat gestoord.
Terug naar boven
heempie BerichtGeplaatst: 05 Feb 2008 16:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Lal, vet opgeblazen. Enige waarom dit in het nieuws is is omdat het om een knappe amerikaanse blonde is. Bij een lelijke zouden ze zeggen; vervelend nou he? Tuurlijk is het erg, maar ik heb er toch echt niks mee te maken, ook weet ik er helemaal niks van zoals ongeveer heel Nederland er niks van weet. Enige wat men weet is dat van tv, en om nou te zeggen dat tv erg geloofwaardig is...
Terug naar boven
Joker BerichtGeplaatst: 05 Feb 2008 17:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Wel hard trouwens dat die Joran terloops ook nog ff zegt dat hij vond dat ze er niet eens heel goed uit zag.. damn, die gast is echt een lunatik
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 05 Feb 2008 19:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Oh Onna jij bent hier =p.

En ik kijk niet naar die Peter R. de Vries vind het allemaal té commercieel.
Terug naar boven
Svensation BerichtGeplaatst: 06 Feb 2008 14:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Iemand gisteren Pauw & Witteman gezien? Volgens Gerard Spong heeft Peter R. minstens 2 strafbare feiten gepleegd en is de gehele bekentenis van Joran dus strafrechtelijk niks waard. Tevens zou Joran d.m.v. een kort geding kunnen eisen dat de beelden nooit meer uitgezonden mogen worden.
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 06 Feb 2008 14:32    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Svensation schreef:
Iemand gisteren Pauw & Witteman gezien? Volgens Gerard Spong heeft Peter R. minstens 2 strafbare feiten gepleegd en is de gehele bekentenis van Joran dus strafrechtelijk niks waard. Tevens zou Joran d.m.v. een kort geding kunnen eisen dat de beelden nooit meer uitgezonden mogen worden.

Volgens mij stond juist in de krant (AD) dat de beelden wél te gebruiken waren als bewijs in een rechtzaak. Hoe dan ook, zonder hard bewijs vraag ik me af hoeveel deze uitspraken kunnen leiden tot een veroordeling.
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 06 Feb 2008 14:34    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Ja k heb et gezien.

Niet goed voor mijn bloeddruk kan ik je zeggen.

Joran pleegt zowaar moord (of verbergen van een lichaam) en dan begint die advocaat van em "Ja maar beeldopnames mag niet, geluid wel dus oei oei voor Peter" en dan begint hij nog verder "En Peter heeft het dossier gezien! Diegene die dat heeft laten tonen moet gestraft worden (<- o.O?)."

Ik bedoel, hij verdedigt iemand die net schuld bekend heeft voor de moord op een jong meisje die hij had kunnen redden ook nog en steekt de blaam wat op andere mensen die in naam van de waarheid gehandeld hebben. Wat een geweldige maatschappij waar we in leven.

Als je daar niet gek van wordt dan weet ik het ook niet meer...
Terug naar boven
phantom BerichtGeplaatst: 06 Feb 2008 15:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Het is zijn advocaat he,die mag hem wel verdedigen. En alles moet ook volgens de wet gebeuren.
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 06 Feb 2008 16:11    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Verdedigen met geldige argumenten dan, maar zo'n beetje gaan liggen klieren over kleine inbreuken terwijl zijn cliënt er grote pleegt vind ik toch maar een totale wanhoopsdaad.

Die advocaat zat haast in zijn broek te pissen en zelf is hij er ook nog niet wat hij nu juist kan ondernemen om de bewijzen geweerd te krijgen voor de rechtbank.

Mja, als advocaat doet hij in ieder geval zijn werk goed. Als hij echter enig geweten kan opbrengen dropt ie Joran best als een baksteen. Zoiets verdedigen kan immers gevolgen aan je carriere hebben ook nog.
Terug naar boven
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 06 Feb 2008 17:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Onna76 schreef:
Pantoffelman schreef:

Wat begrijp je niet als ik zeg 'los van dit alles'?

heempie schreef:
Lal, vet opgeblazen. Enige waarom dit in het nieuws is is omdat het om een knappe amerikaanse blonde is. Bij een lelijke zouden ze zeggen; vervelend nou he? Tuurlijk is het erg, maar ik heb er toch echt niks mee te maken, ook weet ik er helemaal niks van zoals ongeveer heel Nederland er niks van weet. Enige wat men weet is dat van tv, en om nou te zeggen dat tv erg geloofwaardig is...

My thoughts exactly.
Terug naar boven
Limmepie BerichtGeplaatst: 06 Feb 2008 17:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Jaman! whatever

Kill luister, knap is een smaak, ik vinder niet zo knap hoe ze was. Mja, daar gaat t niet om.

Weet je waar t omgaat, het feit dat ze blond/blank/knap of wat dan ook heeft niks met deze media aandacht te maken. Kijk naar dat kind, Maddy ofzo was het toch. Nou dat kind is ook niet specifiek berucht omdat ze blond/blank/knap is. Het gaat erom dat de ouders, in beide gevallen, veel vrienden hebben en rijk zijn.

Verder is het volkomen krankzinnig dat deze wereld iemand niet kan vervolgen op de woorden die hij zegt op camera. Bij een keer bekennen zou er nog geknoeid met de montage kunnen zijn of iets dergelijks, dan is het logisch dat het geen bewijs in. Bij meerdere malen herhaling zonder duidelijke montage is het gewoon opsluiten tot de dood er op volgt. Laat hem maar trouwen met een hokkie en tralies. Maak daar een foto van, publiceer een nieuw boek. De zaakies in de gevangenis. Wedden dat ons jongemanntje niet meer kan lachen.

Enfin, op zijn jonies, ik vond het enig om weer een woordje gewisseld te hebben. Laat de kern van mijn boodschap duidelijk zijn dat men die iets fout hebben gedaan zonder spijt en herhaling, dutreaux of hoe je die pedofielen naam ook schrijft, van der slootje en ander tuig levenslang holladiejee

By duh way, mijn suikergehalte is erg laag dus let niet op enige fouten en dergelijke. Ik ben zeer cynisch nu. Kusje aan de ladies, welke der niet zijn jammerlijk.
Terug naar boven
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 06 Feb 2008 19:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Als het (bijvoorbeeld) een Poolse was geweest, had niet de hele Amerikaanse media op z'n kop gestaan.
Terug naar boven
Neerhof BerichtGeplaatst: 07 Feb 2008 16:48    Onderwerp: Reageren met citaat

http://www.radioveronica.nl/assets/Image/MP3/S/somertijd_joranvandersloot.mp3

Terug naar boven
Joris BerichtGeplaatst: 07 Feb 2008 17:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Neerhof schreef:

Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 07 Feb 2008 19:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Joris schreef:
Neerhof schreef:

idem
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 07 Feb 2008 22:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Hehe dat liedje is vet en te verwachten ook
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 07 Feb 2008 23:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Joran heeft haar vermoord met zijn prostaatvocht. Echt waar.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2008 12:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Roderick schreef:
Of

- Die gozer die Peter R informeerde werkt juist samen met Joran, anders zou hij niet zo vrijwillig naar Peter R gegaan zijn.
- Joran en die gozer hebben samen het plan om dit verhaal op deze manier de wereld in te helpen: de enige manier dat iedereen Joran nog gelooft én een manier om onder een straf uit te komen.
- Zijn pa heeft natuurlijk alle input in dit plannetje gebracht: wat moest Joran zeggen dat ie gedaan had, wat moest de gast vragen, hoe kom je onder de straf uit. Het wijnincident hoorde hierbij: Peter R wordt hard geownd door dit trio, die gelooft er te erg in en overziet kleine details.
- Kleine details zoals het cokegebruik waarover nooit eerder is gesproken (had eerder wsl in Joran's voordeel gewerkt en had Joran dus gebruikt), de epileptische aanval van t meisje, het vernoemen van de 5000 euro van pauw en witteman (als ondermijning van het nut van dergelijke programma's, en dus ook t programma van Peter R de Vries) etc.

Schrijf t uit, ga ermee naar een filmstudio, want dit zou een leuke streek zijn van die gasten...hoe gruwelijk de moord opzich eigenlijk is.

http://msn.anp.nl/msn/nieuws.do?action=article&id=5773808
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 3

Ga naar: