| HOME is: |
| Een Xbox Live beater! |
|
23% |
[ 10 ] |
| Super, Sony gaat de goede kant op |
|
27% |
[ 12 ] |
| Serieuze concurrentie voor online mogelijkheden op alle consoles |
|
23% |
[ 10 ] |
| Slecht idee, nutteloos, saai en een flop |
|
2% |
[ 1 ] |
| Zolang we niet hoeven te betalen, vind ik het goed ;) |
|
20% |
[ 9 ] |
| Anders, namelijk... |
|
2% |
[ 1 ] |
|
| Totaal aantal stemmen : 43 |
|
| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 16 Mei 2007 12:30 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| hardcore-gamer schreef: | ik zit er echt op te w88 maar ik weet niet wanneer hij uitkomt kan iemand dat zeggen?
ik zit nu elke dag in de playstation store | Oktober ongeveer |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Dnarbeis |
Geplaatst: 16 Mei 2007 13:27 Onderwerp:
| |

|
| Roderick schreef: | Waarom geen Xbox Live beater?
- Kost veel meer tijd.
- Inhoudsloze skin is wel aantrekkelijk, maar minder gemakkelijk.
- Spreekt niet alle doelgroepen aan.
- Online gamen is niet verbonden met home, althans, voorlopig niet, en niet volledig.
Home heeft veel meer iets 'onafhankelijks' over zich dan XBL dat 100% geintegreerd is. |
het is niet verplicht he en het is gratis dus who cares of het goed is of niet.
ik vind het alleszins mooi gemaakt.
''the haters'' of home hier 1 tip:je moet hem niet downloaden dus laat de mensen die het iets vinden gewoon doen! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| hardcore-gamer |
Geplaatst: 16 Mei 2007 22:15 Onderwerp:
| |
![]()
|
| Joni Philips schreef: | | hardcore-gamer schreef: | ik zit er echt op te w88 maar ik weet niet wanneer hij uitkomt kan iemand dat zeggen?
ik zit nu elke dag in de playstation store | Oktober ongeveer |
da's zwaar klote maar het is het hopelijk waard  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Rene Groen |
Geplaatst: 16 Mei 2007 22:17 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| dnarbeis schreef: | | Roderick schreef: | Waarom geen Xbox Live beater?
- Kost veel meer tijd.
- Inhoudsloze skin is wel aantrekkelijk, maar minder gemakkelijk.
- Spreekt niet alle doelgroepen aan.
- Online gamen is niet verbonden met home, althans, voorlopig niet, en niet volledig.
Home heeft veel meer iets 'onafhankelijks' over zich dan XBL dat 100% geintegreerd is. |
het is niet verplicht he en het is gratis dus who cares of het goed is of niet.
ik vind het alleszins mooi gemaakt.
''the haters'' of home hier 1 tip:je moet hem niet downloaden dus laat de mensen die het iets vinden gewoon doen! |
Dus omdat het niet verplicht is en gratis mag het ook gewoon kut zijn? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Dnarbeis |
Geplaatst: 17 Mei 2007 00:37 Onderwerp:
| |

|
| tuurlijk,het zou natuurlijk leuker zijn als hij leuk was,maar hij is toch gratis en het is hetzelfde als een gewoone game,als het je boeit haal je hem anders niet |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Dnarbeis |
Geplaatst: 28 Jul 2007 12:57 Onderwerp:
| |

|
na de E3 verwacht ik toch veel van HOME hoor.
amai zag er vet uit. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| wackyprofessor |
Geplaatst: 29 Jul 2007 19:44 Onderwerp:
| |

|
Ach concluderen dat het een XBL beater is of niet kan nog niet, aangezien we nog niet in de virtuele wereld van Home zijn geweest. Home vind ik heel erg interessant, maar het lijkt op de één of andere manier iets te casual. Ik denk niet dat heel erg aan gaat slaan bij 'hardcore gamers' mensen die gewoon willen gamen. Dan is een simpele invite toch wel handiger. Wat ik ook heel jammer vind is dat het niet één groot wereld is, dat je iemand gewoon per toeval tegenkomt dat zou me juist leuk lijken. De kans dat dit gebeurt is klein omdat er maar 63/64? mensen op één server kunnen. Maar aan de andere kant is Home wat interactiever dan XBL, het lijkt me ook leuker. Nuttiger, nee dat denk ik niet. Stijlvoller dat mischien wel.
@Cain
''Sony pakt gewoon weer iets van de concurrent en blaast daarna weer hoog van de toren dat graphics alles zijn.
Wat het economische aspect betreft, je weet nu al dat je mag gaan betalen om kledingstukken en andere accesoires te kopen. ''
Ik zie geen enkele Home achtige taferelen bij de concurrenten ( Big N en MS) enigst vergelijkbaar zijn de avatar's met Nintendo's Mii. Maar de Mii's zijn meer extra's, bij Home is het gewoon de online wereld. Ik heb Sony nooit horen schreeuwen als ze over Home hadden over het grafisch aspect, ja weliswaar zeiden ze een keer 'bovendien ziet het er goed uit' maar meer niet. Ze hadden vaker over de online interactiviteit en hun services etc. Wat ook het economische aspect betreft met XBL zijn niet alle downloadable content gratis en de service zelf ook niet. Gelukkig zijn die content vaak niet benodigd zodat je ze niet hoeft te kopen hetzelfde als met de accesoires bij Home. Ook gelukkig is dat Sony het gelijk erbij zei, anders zou het als een verrassing komen. Bovendien is het gratis.
Maar voordat Home heel gezellig wordt, moeten er natuurlijk wel veel meer PS3's verkocht worden  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| marino |
Geplaatst: 25 Okt 2007 21:58 Onderwerp:
| |

|
is er al enige info vrij gekomen die te maken heeft met een release date? want ik sta nu wel eff op m'n benen te springen om home een keer te spelen!  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Kingsora |
Geplaatst: 25 Okt 2007 22:55 Onderwerp:
| |

|
| Een beta voor iedereen zou in december veschijnen, Home volledig pas in 2008 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Dnarbeis |
Geplaatst: 25 Okt 2007 23:05 Onderwerp:
| |

|
Sony zou bij al hun games moeten zeggen dat die eind 2009 komen , dan zijn we tenminste niet teleurgesteld als ze allemaal 2 jaar vroeger dan 1 jaar later komen.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Roxas |
Geplaatst: 22 Jan 2008 21:49 Onderwerp:
| |

|
Zeg wanneer kunnen we Home nu echt verwachten of toch tenminste de open beta die Sony beloofde, want jouw content met anderen delen lijkt echt geweldig.
Iemand komt bij mij langs, ik zet een filmpje op van mijn harde schijf en dan samen gezellig kijken en ondertussen wat lullen met elkaar, lijkt me wel leuk. Alleen vraag ik mij dan ook af als ik nu een film van 600 Mb afspeel houdt dat dan ook in dat ik 600 Mb upload en die andere 600 Mb downloadt, want bij ons in belgië heb je limieten. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Kingsora |
Geplaatst: 23 Jan 2008 10:07 Onderwerp:
| |

|
| Goeie vraag eigenlijk, joni? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 23 Jan 2008 10:45 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Natuurlijk upload je dan 600 Mb. Het is net zoals je via een netwerk die film zou delen. En voor een releasedatum/open beta nieuws wacht je best op GDC |
|
| Terug naar boven |
|
|
| commjoen2k7 |
Geplaatst: 22 Feb 2008 15:06 Onderwerp:
| |

|
| home! ik kan haast niet wachten! lijkt me echt supercool! jammer alleen dat het elke keer zo "vaag" blijft rondom releasedates enzo.. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| patrickzeh |
Geplaatst: 27 Feb 2008 00:11 Onderwerp:
| |

|
| vind zelf eerder gezegt een kopie van second life |
|
| Terug naar boven |
|
|
| marino |
Geplaatst: 27 Feb 2008 16:30 Onderwerp:
| |

|
| wat je wilt, maar second life vind ik ten eerste ontzettend lelijk. ten tweede heeft het geen intergratie met ECHTE spellen. ten derde zijn er uberhaupt physics aanwezig bij home. ten vierde is secondlife niet echt gebruiksvriendelijk qua geheel |
|
| Terug naar boven |
|
|
| im2 |
Geplaatst: 27 Feb 2008 18:28 Onderwerp:
| |

|
| marino schreef: | | ten derde zijn er uberhaupt physics aanwezig bij home. |
En waarvoor heb je die nodig? Om mensen neer te slaan?? |
|
| Terug naar boven |