Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
The Source BerichtGeplaatst: 23 Feb 2008 11:58    Onderwerp: Twijfelen nieuwe Psp Reageren met citaat

Ik zit te twijfelen om een nieuwe Psp te halen. Aan de ene kant wil ik graag een nieuwe Psp. Maar aan de andere kant kan ik beter wachten voor misschien de derde remake. Kan ik volgens jullie beter een Slim&Lite halen of beter wachten op een nieuwe versie (als ie ooit komt)

Mvg: The Source
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Roderick BerichtGeplaatst: 23 Feb 2008 12:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Het heeft veel tijd gekost voor Sony om met een eerste remake te komen, dus de volgende zal ook wel even duren. Maar ik begrijp dat je al een PSP hebt/had? Als je 1 had, zou ik me eerst afvragen waarom je hem hebt weggedaan en waarom je er nu weer 1 wil.
Terug naar boven
The Source BerichtGeplaatst: 23 Feb 2008 12:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Roderick schreef:
Het heeft veel tijd gekost voor Sony om met een eerste remake te komen, dus de volgende zal ook wel even duren. Maar ik begrijp dat je al een PSP hebt/had? Als je 1 had, zou ik me eerst afvragen waarom je hem hebt weggedaan en waarom je er nu weer 1 wil.
Ik was zo goedaardig om die andere aan me zusje te geven omdat ze zei dat ze nooit wat van mij kreeg.
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 23 Feb 2008 13:39    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Het wachten op een remake is zeer onverstandig als je er al graag op speelde, dit kan echt nog wel twee jaar duren, en dan schat ik het nog heel voorzichtig in.
Terug naar boven
The Source BerichtGeplaatst: 23 Feb 2008 13:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat snap ik Rene. Maar als je er nog nooit hebt opgespeeld (bijvoorbeeld een vriend van mij die ook twijfelt op een Psp te nemen) kan je dan wel beter wachten?
Terug naar boven
CengizMan BerichtGeplaatst: 23 Feb 2008 14:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Er is ook nog een mogelijkheid om te wachten op de PSPhone. Maar als je het echt grag wilt, zou ik het nu kopen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 23 Feb 2008 15:01    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

The Source schreef:
Dat snap ik Rene. Maar als je er nog nooit hebt opgespeeld (bijvoorbeeld een vriend van mij die ook twijfelt op een Psp te nemen) kan je dan wel beter wachten?

Dat is geen vraag die je aan mij moet stellen, maar aan jezelf. Waarom twee jaar wachten als er nu een zeer solide PSP op de markt is?
Terug naar boven
The Source BerichtGeplaatst: 23 Feb 2008 15:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Rene Groen schreef:
The Source schreef:

Dat is geen vraag die je aan mij moet stellen, maar aan jezelf. Waarom twee jaar wachten als er nu een zeer solide PSP op de markt is?
Dat is helemaal waar Rene. Ook erg bedankt voor je verlossende antwoord.

Nu alleen nog eventjes op een reactie van Michaël wachten.
Terug naar boven
Devilly BerichtGeplaatst: 23 Feb 2008 16:01    Onderwerp: Reageren met citaat

The Source schreef:
Rene Groen schreef:
The Source schreef:

Dat is helemaal waar Rene. Ook erg bedankt voor je verlossende antwoord.

Nu alleen nog eventjes op een reactie van Michaël wachten.

Daar hoef je niet op te wachten; dat kan ik je ook geven. Michaël zou iets zeggen in de richting van: 'De PSP heeft genoeg toppers en krijgt er ook nog eens Patapon en God of War: Chains of Olympus bij! Kopen!'

Nu ben ik enkel benieuwd hoe Michaël reageert op mijn reactie.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 23 Feb 2008 16:11    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Sony maakt altijd 1 remake van hun consoles en een prijsdaling lijkt er niet te komen. De PSP doet het momenteel namelijk goed, dus geen reden om te wachten.
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 23 Feb 2008 16:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Toch tof dat mensen specifiek mijn mening wille ^^

En ik geef je idd het antwoord dat devilly zei dat ik je ga geven. 2008 wordt een topjaar voor de PSP met games zoals Dissidia, secret agent clank, patapon, star wars, crisis core, god of war, fl0w, enz. en het mooiste van al is dat bijna al die games binnen nu en de 2 maanden verschijnt, dus waarom wachten op een nieuwe PSP versie die er nooit komt?

kzou trouwens de SpidermanPSP kope die ziet er niet alleen strak uit maar je krijgt er de film en gamebij
Terug naar boven
The Source BerichtGeplaatst: 23 Feb 2008 17:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben wel blij dat de Psp steeds meer toppers krijgt. Iedergeval bedankt iedereen voor zijn tips.

Edit: Michaël_, ik heb je een PM gestuurd.
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 24 Feb 2008 00:31    Onderwerp: Reageren met citaat

The Source schreef:
Ik ben wel blij dat de Psp steeds meer toppers krijgt. Iedergeval bedankt iedereen voor zijn tips.

Edit: Michaël_, ik heb je een PM gestuurd.
Jij ook ^^
Terug naar boven
Nash BerichtGeplaatst: 26 Feb 2008 20:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Wacht nog even zou ik zeggen. Koop de GoW PSP waarvan de releasedate ongetwijfeld binnen nu en 24 uur gepost gaat worden op Gamed.nl.
Terug naar boven
The Source BerichtGeplaatst: 26 Feb 2008 22:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Nash schreef:
Wacht nog even zou ik zeggen. Koop de GoW PSP waarvan de releasedate ongetwijfeld binnen nu en 24 uur gepost gaat worden op Gamed.nl.
Bedankt dat je me nog persoonlijkheid wou helpen. Zelf vind ik die versie niet zo echt mooi. Ik vond wel de fanmade GoW Psp mooi.
Terug naar boven
Nash BerichtGeplaatst: 26 Feb 2008 22:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Hmm, i c. Dan is het aan jouw: Kan je geld missen, koop dan een nieuwe PSP. Kan je het geld atm beter gebruiken, wacht dan tot er een aanbieding komt. Met een systemseller als GoW in aantocht verwacht ik wel dat de electronicazaken wel met een aanbieding zullen komen.

Als je gaat wachten tot er een nieuwe versie uitkomt, kan je lang wachten. Hij komt met het success van de huidige versie nog lang niet uit, althans dat zou niet verstandig zijn.
Terug naar boven
The Source BerichtGeplaatst: 26 Feb 2008 23:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
Hmm, i c. Dan is het aan jouw: Kan je geld missen, koop dan een nieuwe PSP. Kan je het geld atm beter gebruiken, wacht dan tot er een aanbieding komt. Met een systemseller als GoW in aantocht verwacht ik wel dat de electronicazaken wel met een aanbieding zullen komen.
Bedankt zal je tip adviseren.

Trouwens leuke Optimus Prime avatar.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 27 Feb 2008 20:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Waarom zou je een nieuwe PSP kopen als je een oude hebt?
Ga je Skype gebruiken? Vind je hem zoveel beter? Koop er een als je wilt, maar ik zou het niet doen...
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: