Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Stormbreaker BerichtGeplaatst: 26 Feb 2008 15:12    Onderwerp: SSBB competities? Reageren met citaat

Hi, ik heb even een vraag.
Het lijkt me namelijk erg leuk om een soort groep op te richten (lees: clan) voor SSBB, alleen ik heb geen idee of hier animo voor is. Niks is verplicht, gewoon afspreken met andere leden, en soms met teams tegen elkaar. Zijn er mensen die dit leuk lijken? Of is dit verloren tijd.
Ik zou het graag van jullie willen horen.

Peter
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
CengizMan BerichtGeplaatst: 26 Feb 2008 16:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Dolgraag zelfs!!!!
Zet mij maar bij je lijstje.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
pizzarulez BerichtGeplaatst: 26 Feb 2008 20:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Count me in.

Jullie mogen we ook wel toevoege op de wii zie wii friends code topic
Terug naar boven
Gulstar BerichtGeplaatst: 29 Feb 2008 08:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Prima idee, waarschijnlijk kan je me vanaf dag 1 dat hij uit is me meteen aan de lijst toevoegen.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 29 Feb 2008 15:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Mij ook maar het duurt wel effe voordat we Brawl hebben
Terug naar boven
Stormbreaker BerichtGeplaatst: 02 Mrt 2008 16:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Aah bedankt, dit zegt genoeg!
Laat ik eerst maar eens een werkende site maken (zie demo hier).

Laatst aangepast door Stormbreaker op 09 Apr 2008 11:31; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Nintendo Power BerichtGeplaatst: 02 Mrt 2008 16:13    Onderwerp: Reageren met citaat

ik zou dolgraag mee willen doen, maar ik weet zeker dat ik er geen tijd voor zal hebben vanwege school etc, ik doe wel mee voor de fun, want dan kan ik vechten op de tijden wanneer ik wel tijd heb
Terug naar boven
Stormbreaker BerichtGeplaatst: 09 Apr 2008 11:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Kunnen de mensen die mee zouden willen doen het emailadres smashbros@live.nl toevoegen aan zijn of haar MSN / WLM lijst? De website laat nog op zich wachten.

Ohja, ik zoek ook een paar mensen die willen meehelpen met deze 'clan'. Voeg me even toe aan je messenger of stuur een mailtje! (Zowel scripters als mensen die een handje willen helpen zijn bij deze uitgenodigd! )

Ook als je mee wilt doen aan de SSBB of Mario Kart Wii clan is het de bedoeling even een mailtje te sturen!
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: