Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Wie durft nog zonder angst een Xbox360 kopen
Ik durf omdat je toch 3 jaar garantie heb .
55%
 55%  [ 5 ]
IK niet die console komt teveel negatief in het daglicht
44%
 44%  [ 4 ]
IK geloof al die wilde verhalen niet kopen zonder angst
0%
 0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 9

Auteur Bericht   
Kingsora BerichtGeplaatst: 21 Feb 2008 23:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zelf zou eigenlijk wel een 360 willen (als ik het geld had) maar de brakke hardware steekt me echt tegen, ik heb geen zin om elke keer mijn 360 op te sturen.

Maar goed dat verandert het feit niet dat de 360 op het moment van schrijven de aantrekkelijkste console is
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 22 Feb 2008 00:40    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Haal dan toch gewoon de elite? Die is zeer stabiel t.o.v. de oudere launchconsoles.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 22 Feb 2008 07:21    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Sasuke schreef:
Haal dan toch gewoon de elite? Die is zeer stabiel t.o.v. de oudere launchconsoles.
De Elite lijkt stabieler, maar is even vatbaar voor een RRoD als de HDMI Premium 360.
Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 22 Feb 2008 07:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Sasuke schreef:
De Elite lijkt stabieler, maar is even vatbaar voor een RRoD als de HDMI Premium 360.

Bij de HDMI Premium en Elite is er toch zowieso al niet zoveel kans op een RROD
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 22 Feb 2008 07:51    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

im2duvi schreef:
Joni Philips schreef:
Sasuke schreef:

De kans is kleiner, maar de fout ligt bij de GPU en die is niet aangepast.
Terug naar boven
Devilly BerichtGeplaatst: 22 Feb 2008 09:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik durf het niet! Ik ben altijd iemand geweest die waar voor zijn geld wil en haal dan over het algemeen ook enkel merken waarvan ik weet dat ze goed/betrouwbaar zijn.

Over de 360 heb ik té veel negatieve dingen gehoord om hem nu zomaar even te kopen. In het begin ging het me vooral om het feit dat DVD's beschadigd werden. Hoe, in godsnaam, kun je een machine uitbrengen die dat kapot maakt waarvoor hij gemaakt is?! Nu, ongeveer een jaar later, heb ik gewoonweg geen zin om een console te kopen die het zomaar even zou kunnen begeven. Dit is best jammer, aangezien het systeem een line-up heeft waar je U tegen zegt. Ik zal even opnoemen wat mij (redelijk) interessant lijkt: Gears of War, Bioshock, Mass Effect, Too Human, Halo (misschien..), etc. etc. etc.
Genoeg games om een koop te verantwoorden dus. Gelukkig voor mij komen zeer veel van de games die ik wil spelen ook op de PC uit. Zo heb ik Bioshock al gekocht en komt Mass Effect, mits goed geport, ook zeker hier in huis (nu enkel nog een PC die die games kan draaien ).

Ik zit nu enkel met één heel groot probleem, genaamd: Too Human.
Die game zal waarschijnlijk nooit het daglicht op de PC zien en is wel mijn meest geanticipeerde 360-game en is één van de games van 2008 voor mij. Dus héél misschien koop ik nog wel zo'n dingen... de tijd zal het leren. (Al zie ik de kans zelf maar op 5% o.i.d. liggen. De PS3 wordt al duur genoeg.)
Terug naar boven
Tom_V BerichtGeplaatst: 22 Feb 2008 10:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Even verplaatst naar het Microsoft deel van het forum.
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 22 Feb 2008 11:10    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Too Human is eigenlijk 1 van de redenen dat ik een 360 heb

Mja, begrijpelijk dat je geen geld wil geven aan iets waarvan je al weet dat het een grote kans op defect gaan heeft.

Maar eigenlijk valt die kans héél goed mee. Ik heb 2 360's, allebei sinds launch en er heeft er nog maar 1tje de RRoD gehad. De reparatie word heel goed opgevolgd en behandeld en vooral vrij snel.

Dat geld wat je dus uitgeeft geeft gelijk garantie op een goede service. Het is niet alsof je in de kou gaat staan van het moment dat je RRoD'ed (ja tis nu al een werkwoord hé).

In mijn mening zijn de verhoudingen prijs/kwaliteit/aanbod games/defect-ratio zeer gunstig. De mensen die ik ken met een 360 zijn allemaal tevreden, desondanks of hun 360 al ge-RRoD'ed heeft.
Terug naar boven
Devilly BerichtGeplaatst: 22 Feb 2008 11:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
hun 360 al ge-RRoD'ed heeft

Citaat:
Too Human is eigenlijk 1 van de redenen dat ik een 360 heb

Snap ik.

--------------------

Ik ben er ook nog serieus over aan het nadenken, maar ik acht de kans gewoon zeer klein. Alleen voor Too Human een 360 halen? De logica zegt toch dat een PS3 een betere keuze zou zijn.
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 22 Feb 2008 11:39    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Nouja 'alleen' too human zou inderdaad té gek zijn... Er is namelijk nog altijd kans dat de game compleet ruk gaat worden (let's not hope so).

Ik ben dan ook héél blij dat het overig aanbod van games wel aardig is.

Mass Effect, Crackdown, Ninja Gaiden, Fable en nog wel enkele games stonden me enorm aan (+ ik had supreme commander eerder op 360 verwacht maarja, die draait nu wel op mijn PC).

Er zijn nog wel een groot deel games maar ik kan momenteel niet meer op alle namen komen

Langs de andere kant blijft het stom want je mist dan sowieso wel wat supergames van de PS3 (en Wii offcourse). Je mist dus altijd wat
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 22 Feb 2008 12:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
im2duvi schreef:
Joni Philips schreef:
Sasuke schreef:

De kans is kleiner, maar de fout ligt bij de GPU en die is niet aangepast.

Not true. Dat denkt iedereen. De GPU mag dan heet worden, maar dat doen wel meer GPU's. Het gaat erom dat MS de GPU en de onderdelen daar rondom (de koeling, de bevestiging van de GPU op t mainboard) niet goed voor elkaar had en deze dus bij hoge temperaturen los ging. Wat is er dus verbeterd in de HDMI consoles: de bevestigingen zijn verbeterd en de GPU heeft extra koeling om het risico van 'loslaten' te verkleinen.

Ik heb t gezien, omdat ik een defecte 360 kocht en em wilde repareren: oude 360's zitten enórm slecht in elkaar. De contactpuntjes laten gewoon los en dan is t byebye console.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Devilly BerichtGeplaatst: 22 Feb 2008 13:32    Onderwerp: Reageren met citaat

@ Sasuke: het aanbod is inderdaad erg mooi en groot, maar aangezien ik toch een nieuwe laptop of PC ga halen (waarschijnlijk laptop, voor m'n studie), kan ik een groot deel van die games net zo goed daarop spelen. En dan blijft er nou eenmaal niet zo heel veel over.
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 22 Feb 2008 14:26    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Devilly schreef:
@ Sasuke: het aanbod is inderdaad erg mooi en groot, maar aangezien ik toch een nieuwe laptop of PC ga halen (waarschijnlijk laptop, voor m'n studie), kan ik een groot deel van die games net zo goed daarop spelen. En dan blijft er nou eenmaal niet zo heel veel over.

Inderdaad, als je toch van plan bent een nieuw PC te gaan halen (pak dan geen laptop want dan loop je altijd een stukje achter) dan kun je die 360 laten staan. Het is enkel wat langer wachten maar dan ook meestal op een verbeterde versie (mits je PC het dan aankan).
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: