Auteur |
Bericht |
|
Onna76 |
Geplaatst: 15 Feb 2008 22:21 Onderwerp: PSN klassieke games, verdwijnen ter zijne tijd?
| |

|
Hey,
Even een vraagje. Ik wou zojuist even via de Japanse PSN store Popolocrois downloaden een RPG voor de PSX, aangezien deze er een tijdje geleden op stond en ineens is die foetsie. Zo zag ik ook dat via de US store Spyro the Dragon was verdwenen en via de EU store Crash Bandicoot. Wat me tevens opvalt is dat de EU en US pagina's van klassieke games op 2 maar blijven staan en van Japan 3. Klopt dat games ter zijne tijd verdwijnen of is er ergens een lijst waar je ze alsnog kan downloaden? Zou dit heel raar vinden. Via de VC van de WII kun je zelfs na een jaar nog altijd de games downloaden.
En hoeveel keer kun je de gedownloade games nog downloaden?
Ik heb zojuist Crash Bandicoot 2 via de US store gedownload en op m'n PSP gedropt... Werkelijk een aanrader. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 15 Feb 2008 22:32 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Crash Bandicoot is geloof ik verwijderd wegens problemen, wat wsl ook zo was voor die andere games. |
|
Terug naar boven |
|
|
Onna76 |
Geplaatst: 15 Feb 2008 22:40 Onderwerp:
| |

|
Als dat zo is dan zijn er zeker heel veel problemen met die games want zie dat er arc the lad en wild arms games ook verdwenen zijn van de JP store. Wel raar dat de EU / US pagina's maar op 2 blijven hangen en de JP op 3
Ik heb dit met de VC nog nooit meegemaakt dat games zomaar verdwenen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 15 Feb 2008 22:41 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Dan zou ik het zo niet weten, ik bezoek enkel de EU Store. |
|