Auteur |
Bericht |
|
ProGamer |
Geplaatst: 16 Feb 2008 22:26 Onderwerp: Iemand een leuke RTS?
| |

|
Hee,
ik ben op zoek naar een leuke RTS om te spelen. Graag met LAN ( al heeft volgens mij ieder spel dat ) een beetje normale graphix ( Hoe schrijf je dat nou weer XD )
Ik beschik over 750 MB RAM
en iets van 2 GHz
Alvast bedankt!  |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 22 Feb 2008 11:59 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Graphics
Even denken hé...
Mijn top RTS-games:
1. Supreme Commander & Uitbreiding
2. WarCraft III + Frozen Throne Uitbreiding
3. Universe At War
4. Warhammer 40K: Dawn Of War
5. Command & Conquer 3: Tiberium Wars
Supreme commander is voor mij dé RTS game maar heeft wel zware systeemeisen. Zeker de moeite waard.
Gevolgd door de klassieker WC3 (no intro needed).
Universe At War heeft me goed verrast met leuke mogelijkheden per factie en mooie graphics.
W40K Dawn of War is best al oud maar zeer goed en met de uitbreidingen erbij zit je zowat aan 6-7 rassen om mee te spelen (en geheel aan te passen qua kleur etc.).
Daarna komt C&C3, gewoon omdat die wel leuk is om af en toe een matchke te spelen.
Buiten Supreme Commander ben ik er zeker van dat je die games wel kan draaien (voor WC3 en Dawn of War zeker).
Veel strategie plezier!  |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 22 Feb 2008 12:06 Onderwerp:
| |

|
Hij heeft niet zo'n goeie PC als jij he Sasuke. Ik raad je Command and Conquer Generals inclusief Zero Hour aan. Waarom? Ben er zelf ook een beetje verslaafd aan geraakt  |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 22 Feb 2008 14:30 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
LOL dat ik niet aan Generals had gedacht
6. C&C Generals + Zero Hour
Heb ik ook aardig wat uurtjes in verloren. Eigenlijk kan je die boven C&C3 zetten want Generals is toch wat uitgebreider.
Misschien nog eens tijd dat ik die installeer, kan ik hem gelijk in netwerkje spelen met mijn vriendin
Misschien vernederd ze me dan niet zo erg zoals in StarCraft (daar is ze echt ongeloofelijk goed in >_<)... |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|