Auteur |
Bericht |
|
shikamaru |
Geplaatst: 10 Feb 2008 22:00 Onderwerp: guild wars
| |

|
ik heb vandaag guild wars besteld en heb hem hopelijk dinsdag binnen. maar ik had een vraagje ik las dat je iin de nieuwste uitbreiding ook pet's kan krijgen door een animal charm te gebruiken, maar er stond bij dat he alleen maar kon als profession ranger. ik wil een warrior/elementelist worden weet iemand of er dus ook voor mij als ik ik eye of the north ga kopen. ook een oplossing is om een pet te krijgen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 11 Feb 2008 07:00 Onderwerp:
| |

|
Volgens mij kan iedereen een pet hoor. |
|
Terug naar boven |
|
|
Cor |
Geplaatst: 11 Feb 2008 11:03 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Charm Animal is een skill die in de core game zit, hoor, daar heb je de nieuwste uitbreiding niet voor nodig. Pets zijn dus beschikbaar voor elke versie van Guild Wars, als je een ranger bent.
Als je een dier wilt hebben dat voor je vecht, dan kan dat alleen met een ranger. Wel zijn er minipets, kleine beestjes die je volgen en die niet kunnen aanvallen en dus alleen voor de show zijn. Deze krijg je echter niet zomaar: Als je karakter een jaar oud is kun je hem volgens mij krijgen als cadeautje, en ook bij speciale edities van de game worden minipets weggegeven. |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 11 Feb 2008 11:27 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Ik zat er ook nog aan te twijfelen of ik Guild Wars nog zou aanschaffen (maar dan wel gelijk alle uitbreidingen en alles).
Mja, ik zit momenteel nog fanatiek op WoW, het probleem daar is gewoon dat sommige dingen echt urenlang kunnen duren...
Is het bij Guild Wars ook zo tijdrovend of is het daar wel een pak relaxter?
Ik had destijds de demo gedaan als Ranger en ik vond het spel echt enorm cool, mja, WoW hé  |
|
Terug naar boven |
|
|
shikamaru |
Geplaatst: 11 Feb 2008 19:21 Onderwerp:
| |

|
ik zat eerst heel erg te twijfelen gw of wow maar ik heb guild wars gekozen omdat xbox live + wow per maand betalen me een beetje teveel geld ging kosten en omdat 3 andere vrienden het spel ook net hebben gokocht dus leek gw me net wat leuker jmmr genoeg kan ik niet de uitbreidingen kopen, maar ik koop die pas als ik me begin te vervelen in het 1ste deel van de wereld  |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 11 Feb 2008 22:26 Onderwerp:
| |

|
@ Sasuke, GW heeft zonder twijfel mooiere graphics.
Maar WOW verslaat de rest wel allemaal. |
|
Terug naar boven |
|
|
shikamaru |
Geplaatst: 15 Feb 2008 23:30 Onderwerp:
| |

|
ik speel guild wars nu sinds dinsdag en het spel valt me wel redelijk tege. ik had veel meer verw8t van het spel... maar goed ik ben nog niet zo heel ver ben pas lvl 9 en heb nog zowat niks aan de main line gedaan ... maar toch valt het tege... |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|