Auteur |
Bericht |
|
P-Bwoy |
Geplaatst: 25 Sep 2006 15:18 Onderwerp: Okami
| |

|
Wanneer deze game in Europa uitkomt weet ik niet, maar ik ben m nu aan het spelen op mijn omgebouwde PS2.
Mijn god wat een briljante game, grafische perfectie, een prachtige sfeer, een gigantische wereld waar van alles te doen is een een mooi verhaal om je vooruit te stuwen. Voor liefhebbers van RPG-Adventures een absolute musthave en zelfs op het einde van de PS2 lifespan nog een reden om een PS2 te kopen! Serieus!
Deze game is voor mij minimaal gelijkwaardig aan Ocarina of Time, ja, het spel is zo goed! |
|
Terug naar boven |
|
|
Joker |
Geplaatst: 25 Sep 2006 15:20 Onderwerp:
| |

|
Ik geloof dat Tom hem ook al heeft uit Japan. Lijkt me ook een hele speciale game en de cijfers liegen er niet om. Helaas zal ik nog even moeten wachten, 2007 komt hij pas in Eruopa. |
|
Terug naar boven |
|
|
NL|MegaMika |
Geplaatst: 25 Sep 2006 18:29 Onderwerp:
| |

|
Ik heb hem inderdaad gespeeld, maar de Japanse versie is bijna niet te doen. Vergelijk het als een Japanse Zelda: FAQs, FAQs en nog meer FAQs. Wel een erg mooie game. Helaas zal ik de Amerikaanse versie nooit spelen omdat ik mijn PS2 heb verkocht. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 25 Sep 2006 18:31 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Ik wacht gewoon op de Europese versie, simpelweg van nog wat te doen te hebben na mijn examens in januari en voor de pS3 in maart. FFXII moet ook in februari komen.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Cloudwalker |
Geplaatst: 25 Sep 2006 18:31 Onderwerp:
| |

|
Dit lijkt me een hele vette game, krijg ook alleen maar negens geloof ik, dus een mooi afsluitertje voor de PlayStation 2 samen met God of War II, FFXII, Roque Galaxy en Kingdom Hearts II  |
|
Terug naar boven |
|
|
Nols |
Geplaatst: 25 Sep 2006 22:13 Onderwerp:
| |

|
Wat een prachtig mooi spel. Ik ben er nog niet echt ver in (Yakuza vind ik op het moment net ietsje leuker), maar ik ga hem zeker nog uitspelen. Zonde om nu al een nieuwe console te kopen, terwijl de PS2 pas net op gang komt. Hulde aan Sony overigens voor het niet vermoorden van de PS2, zoals Nintendo en Microsoft wel laf gedaan hebben met hun consoles. |
|
Terug naar boven |
|
|
P-Bwoy |
Geplaatst: 25 Sep 2006 23:00 Onderwerp:
| |

|
Ik wil je niet vertellen wat je moet spelen Nols, maar ik heb Yakuza al uit en (ondanks het feit dat het een leuk spel is) is Okami toch wel een stukje genialer. Maar je hebt vast genoeg tijd voor beide games  |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|