Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Welk level wil je spelen in de Finale van het toernooi?
Ambush
0%
 0%  [ 0 ]
Backlot
41%
 41%  [ 5 ]
Bloc
0%
 0%  [ 0 ]
Bog
0%
 0%  [ 0 ]
Countdown
0%
 0%  [ 0 ]
Crossfire
8%
 8%  [ 1 ]
District
16%
 16%  [ 2 ]
Downpour
8%
 8%  [ 1 ]
Pipeline
8%
 8%  [ 1 ]
Showdown
0%
 0%  [ 0 ]
Strike
0%
 0%  [ 0 ]
Vacant
16%
 16%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 12

Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21  
Beretta-1992 BerichtGeplaatst: 10 Feb 2008 09:52    Onderwerp: Reageren met citaat

met een 2e plaats kan ik ook wel leven
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ImakeYOUcry BerichtGeplaatst: 10 Feb 2008 12:16    Onderwerp: Reageren met citaat

lawl batsie loser ik heb u nog enkele weken gevraagd of de finale niet in de krokus zou plaats vinden omdat velen dan gaan skien of snowboarden en je had gezegt dat het goed was en nu kom ik thuis van snowboardvakantie en zie ik dat je finale al gehouden hebt dat vind ik maar zwak hoor en als je ziet hoeveel mensen er niet geweest zijn denk ik dat er sommigen ook op vakantie waren je zou daar toch rekening mee mogen houden.
Terug naar boven
Bats BerichtGeplaatst: 10 Feb 2008 13:29    Onderwerp: Reageren met citaat

ImakeYOUcry schreef:
lawl batsie loser ik heb u nog enkele weken gevraagd of de finale niet in de krokus zou plaats vinden omdat velen dan gaan skien of snowboarden en je had gezegt dat het goed was en nu kom ik thuis van snowboardvakantie en zie ik dat je finale al gehouden hebt dat vind ik maar zwak hoor en als je ziet hoeveel mensen er niet geweest zijn denk ik dat er sommigen ook op vakantie waren je zou daar toch rekening mee mogen houden.

ow, nou sorry, ik had wel verwacht dat iedereen internet op vakantie zou hebben om even te kunnen checken dat was dan dus niet zo, sorry daarvoor dan...
Terug naar boven
ThE_OwNER BerichtGeplaatst: 10 Feb 2008 17:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Balen! Ben vandaag net thuis gekomen Naja...volgende keer beter...
Terug naar boven
jeffreyrafc1 BerichtGeplaatst: 10 Feb 2008 22:07    Onderwerp: Reageren met citaat

achja ben naar antwerp geweest dus boeie ,zo een tornooi vond ik wel leuk maar om mijn hele avond ernaar toe te zetten ... (btw: er kwam elke ronde maar drie of vier man opdagen ... leuk hoor)
Terug naar boven
ImakeYOUcry BerichtGeplaatst: 14 Feb 2008 17:50    Onderwerp: Reageren met citaat

lol idd suckt wel zwaar en zelfs moest ik op vakantie internet gehad hebben had ik daar nog altijd geen ps3 met cod en kalf! mjah waren toch geen prijzen bij te winnen dus is niet erg dat het slecht was georganiseerd :p
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 14 Feb 2008 18:28    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Je had trouwens mij beter ook iets laten weten, ik had al gemist dat er een winnaar was.
Terug naar boven
SilenT-DoGg BerichtGeplaatst: 16 Feb 2008 15:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Jammer dat ik er niet was:D ik had een clanwar duz kon niet komen spelen volgende keer beter
Terug naar boven
Bats BerichtGeplaatst: 16 Feb 2008 23:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Je had trouwens mij beter ook iets laten weten, ik had al gemist dat er een winnaar was.

oh, sorry ik dacht dat iemand anders van de crew of Michael het vanzelf wel mee zouden krijgen, niet dus.
Terug naar boven
Fiercy Dragon BerichtGeplaatst: 17 Feb 2008 23:19    Onderwerp: Reageren met citaat

nou ik heb er respect voor hoe je het geregeld hebt bats, want mijn fifa 08 toernooi loopt ook niet altijd even lekker, maar bij jou komt er tenminste nog een winnaar uit , bij mijn toernooi zal waarschijnlijk nu ongeveer het ten einde gaan aangezien het gewoon niet meer werkt:
maar ik heb met van alles te maken gehad (problemen met wanneer een wedstrijd gespeeld moest worden, mensen die niet op komen dagen, mensen die niet tegen hun verlies kunnen...), en ik weet zeker dat jij dezelfde problemen hebt gehad, dus respect man
Terug naar boven
Bats BerichtGeplaatst: 19 Feb 2008 14:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Fiercy Dragon schreef:
nou ik heb er respect voor hoe je het geregeld hebt bats, want mijn fifa 08 toernooi loopt ook niet altijd even lekker, maar bij jou komt er tenminste nog een winnaar uit , bij mijn toernooi zal waarschijnlijk nu ongeveer het ten einde gaan aangezien het gewoon niet meer werkt:
maar ik heb met van alles te maken gehad (problemen met wanneer een wedstrijd gespeeld moest worden, mensen die niet op komen dagen, mensen die niet tegen hun verlies kunnen...), en ik weet zeker dat jij dezelfde problemen hebt gehad, dus respect man

hey, dankjewel man jij ook nog veel succes met je toernooi, ik vind het wel jammer dat het nu zo moet eindigen jongens...
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 21 van 21

Ga naar: