Auteur |
Bericht |
|
MrRobin007 |
Geplaatst: 09 Feb 2008 11:42 Onderwerp: online toernooi fifa 2008 xbox 360
| |
|
zijn er mensen die intresse hebben om een online fifa 2008 toernooi te spelen.Mijn gamertag is MrRobin007,stuur me dan een bericht op xboxlive ofwel hier via het forum. |
|
Terug naar boven |
|
|
Kingsora |
Geplaatst: 09 Feb 2008 12:03 Onderwerp: Re: online toernooi fifa 2008 xbox 360
| |

|
MrRobin007 schreef: | zijn er mensen die intresse hebben om een online fifa 2008 toernooi te spelen.Mijn gamertag is MrRobin007,stuur me dan een bericht op xboxlive ofwel hier via het forum. |
Je moet is in de sectie online gaming gaan, daar zijn ze bezig met een FIFA toernooi  |
|
Terug naar boven |
|
|
MrRobin007 |
Geplaatst: 09 Feb 2008 12:55 Onderwerp:
| |
|
klopt,maar daar word niet meer op gereageerd momenteel,mensen met intresse??? |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 09 Feb 2008 22:21 Onderwerp:
| |

|
Ik wil de voetballiefhebbers niet beledigen maar ik snap niet waarom de gemiddelde voetbalfan ELK JAAR het nieuwste voetbalspel moet hebben.
Het is elk jaar hetzelfde.
23 man op het veld en 20 ervan rennen achter een bal aan om het vervolgens weer weg te schieten...
Ikzelf heb FIFA FOOTBALL 2002 voor de PlayStation 2.
Ik vind het een aardig spel en speel het af en toe. Maar ik hoef echt geen ander voetbalspel erbij...
Ik heb ook nog Germany 2006 voor de XBOX 360 (gekocht voor €5,- ofzo)... maar ik hoef echt geen nieuw voetbalspel bij. 3 is teveel... |
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 09 Feb 2008 22:31 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Lilyman schreef: | Ik wil de voetballiefhebbers niet beledigen maar ik snap niet waarom de gemiddelde voetbalfan ELK JAAR het nieuwste voetbalspel moet hebben.
23 man op het veld en 20 ervan rennen achter een bal aan om het vervolgens weer weg te schieten...
Ik vind het een aardig spel en speel het af en toe. Maar ik hoef echt geen ander voetbalspel erbij...
Ik heb ook nog Germany 2006 voor de XBOX 360 (gekocht voor €5,- ofzo)... maar ik hoef echt geen nieuw voetbalspel bij. 3 is teveel... |
Schieten is toch ook iedere keer kogels op elkaar afknallen, racen is ook iedere keer een auto over een baan sturen en RPG's is ook iedere keer levellen, zo kun je alle genres natuurlijk wel over één kam scheren. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 09 Feb 2008 23:04 Onderwerp:
| |

|
Rene Groen schreef: | Lilyman schreef: | Ik wil de voetballiefhebbers niet beledigen maar ik snap niet waarom de gemiddelde voetbalfan ELK JAAR het nieuwste voetbalspel moet hebben.
Schieten is toch ook iedere keer kogels op elkaar afknallen, racen is ook iedere keer een auto over een baan sturen en RPG's is ook iedere keer levellen, zo kun je alle genres natuurlijk wel over één kam scheren. |
Over één kam scheren? De voorbeelden die je noemt, zijn onvergelijkbaar met hetgeen ik opnoem. Het enige verschil bij de voetbalgames is de nieuwe namen elk jaar. En de shirts. De rest is allemaal gerecycled van het vorige deel.
Bij shooters, RPG's en racers zit elke keer wat nieuws in wat de gameplay toch weer anders maakt. Neem bijvoorbeeld Final Fantasy X en Final Fantasy XII. Dat is een verschil van dag en nacht.
Nu kun je zeggen dat het princiepe hetzelfde is, maar je moet het totaalplaatje zien. Dit is bij shooters, RPG's, racers enz. vaak veel groter en veranderingen zijn beter zichtbaar dan bij bijvoorbeeld een voetbalgame.
Am I wrong in your opinion? Just tell me...  |
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 10 Feb 2008 10:52 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Lilyman schreef: | Rene Groen schreef: | Lilyman schreef: | Ik wil de voetballiefhebbers niet beledigen maar ik snap niet waarom de gemiddelde voetbalfan ELK JAAR het nieuwste voetbalspel moet hebben.
Over één kam scheren? De voorbeelden die je noemt, zijn onvergelijkbaar met hetgeen ik opnoem. Het enige verschil bij de voetbalgames is de nieuwe namen elk jaar. En de shirts. De rest is allemaal gerecycled van het vorige deel.
Bij shooters, RPG's en racers zit elke keer wat nieuws in wat de gameplay toch weer anders maakt. Neem bijvoorbeeld Final Fantasy X en Final Fantasy XII. Dat is een verschil van dag en nacht.
Nu kun je zeggen dat het princiepe hetzelfde is, maar je moet het totaalplaatje zien. Dit is bij shooters, RPG's, racers enz. vaak veel groter en veranderingen zijn beter zichtbaar dan bij bijvoorbeeld een voetbalgame.
Je bent zeker 'wrong' in je mening
Ik ga zeker niet zeggen dat het verschil tussen FIFA 2007 en 2008 er eentje van dag en nacht is, maar jij doet net alsof het een recycle is waarin het verflaagje opnieuw overheen geschilderd is. Het geeft duidelijk aan dat je je totaal niet hebt verdiept in footie's, maar er wel een oordeel over klaar hebt staan. Net als een RPG, shooter of andere game vernieuwen footie's zich ook, om maar een voorbeeld te nemen: de optie in FIFA 2008 om één speler onder de knoppen te nemen en vanuit zijn oogpunt beslissingen te nemen. Nu ga ik hier geen hele lijst uittypen met dingen die wel degelijk nieuw zijn, maar het is een duidelijk voorbeeld dat ook footie's zich vernieuwen, dat het je genre niet is wil natuurlijk niet zeggen dat ieder deel hetzelfde is, afgezien van de namen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 10 Feb 2008 18:57 Onderwerp:
| |

|
Rene Groen schreef: | Lilyman schreef: | Rene Groen schreef: | Lilyman schreef: | Ik wil de voetballiefhebbers niet beledigen maar ik snap niet waarom de gemiddelde voetbalfan ELK JAAR het nieuwste voetbalspel moet hebben.
Je bent zeker 'wrong' in je mening
Ik ga zeker niet zeggen dat het verschil tussen FIFA 2007 en 2008 er eentje van dag en nacht is, maar jij doet net alsof het een recycle is waarin het verflaagje opnieuw overheen geschilderd is. Het geeft duidelijk aan dat je je totaal niet hebt verdiept in footie's, maar er wel een oordeel over klaar hebt staan. Net als een RPG, shooter of andere game vernieuwen footie's zich ook, om maar een voorbeeld te nemen: de optie in FIFA 2008 om één speler onder de knoppen te nemen en vanuit zijn oogpunt beslissingen te nemen. Nu ga ik hier geen hele lijst uittypen met dingen die wel degelijk nieuw zijn, maar het is een duidelijk voorbeeld dat ook footie's zich vernieuwen, dat het je genre niet is wil natuurlijk niet zeggen dat ieder deel hetzelfde is, afgezien van de namen. |
Ik leg me bij je mening neer. Elk individu heeft zijn eigen mening over bepaalde punten. En volgens mij is dat maar goed ook.
Als men FIFA 2009 wil kopen, moet men dat gewoon doen.
Maar mij zie je in elk geval niet bij de launch met een FIFA 2009 in mijn handen . |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|