Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
NL|MegaMika BerichtGeplaatst: 21 Okt 2006 20:18    Onderwerp: Time Splitters 2 Reageren met citaat

Vandaag gekocht voor zes euro. Game is 90% GoldenEye, lijkt er echt enorm veel op en dat is goed. Helaas word ik snel misselijk van first person shooters, dus of ik hem ooit uitspeel...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joris BerichtGeplaatst: 03 Nov 2006 20:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Timesplitters 3 gespeeld. De eerste levels vond ik echt leuk, op een Schots Kasteel en een trein. Later werden het allemaal levels uit de toekomst, spreekt me toch een stuk minder aan. Eindbaas nog niet verslagen.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 04 Nov 2006 09:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Time Splitters 2 vond ik vreeeselijk booring. Goldeneye had de Bond vetheid nog en in de N64 periode was je niet zo kritisch op een shooter. In de tijd tot Timesplitters 2 is er enorm veel veranderd en het lak aan presentatie, afwerking, graphics en geluid zat me enorm dwars. Daarnaast hadden de levels maar weinig verband met elkaar en was het daarom totaal niet boeiend om de game helemaal door te spelen. Heb het wel gedaan overigens, in een paar uur ben je klaar.

Maar voor 6 euro, ach..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
headed BerichtGeplaatst: 17 Jan 2007 21:24    Onderwerp: Reageren met citaat

ik vond time splitters 2 altijd wel vet
en toen 3 uit kwam ( future perfect ) kon het feest niet meer kapot! maar voor 6 euro doe je het goed zeg!
ik had deeltje 2 gekocht bij een winkeltje in Leeuwarden voor 60 euro voor mijn Nintendo Gamecube..vette afzeterij dus:P
Terug naar boven
ApoC BerichtGeplaatst: 17 Jan 2007 23:20    Onderwerp: Reageren met citaat

headed schreef:
ik vond time splitters 2 altijd wel vet
en toen 3 uit kwam ( future perfect ) kon het feest niet meer kapot! maar voor 6 euro doe je het goed zeg!
ik had deeltje 2 gekocht bij een winkeltje in Leeuwarden voor 60 euro voor mijn Nintendo Gamecube..vette afzeterij dus:P

Niet helemaal die game was toen best moeilijk te krijgen in NL. Wel enorme goede game trouwens vond em leuker dan 3.
Terug naar boven
headed BerichtGeplaatst: 17 Jan 2007 23:25    Onderwerp: Reageren met citaat

voor de cube is ie moelijk te krijgen denk ik ja, voor de xbox lijkt me het nogal normaal dat hij er wel was, was namelijk wel een grote titel in mijn ogen.
ik snap niet dat je kan zeggen dat deel 2 beter was dan future perfect. Future perfect is gewoon beter dan heb ik het over de verhaallijn en de hele multiplayer..
maarja , iedereen zo zijn mening!
Terug naar boven
Sn34ky BerichtGeplaatst: 17 Jan 2007 23:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik had m op de cube.. Maar ik vond die game dus echt niet op goldeneye lijken, de gameplay alleen een beetje. De missies die allemaal voor dat toekomst gebeuren komen vind ik ook nog leuk om te spelen. Ik hou niet echt van doom/quake/prey achtige games.
Terug naar boven
headed BerichtGeplaatst: 19 Jan 2007 02:51    Onderwerp: Reageren met citaat

dan heb je dus een goede aan time splitters 2. Hij is lekker simpel en speelt lekker snel weg:)
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: