Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende  
Devilly BerichtGeplaatst: 14 Jan 2008 21:15    Onderwerp: Reageren met citaat

RH schreef:
Ik heb de neiging om gekke dingen te doen.

Afhankelijk van m'n omgeving heb ik dat ook heel erg. Er is één jongen die ik ken, als ik bij hem in de buurt kom, dan wordt het een puinhoop. Dan worden we allebei ADHD-kindjes.

Ik kan me zo erg irriteren aan mensen die met hun voeten niet recht vooruit lopen, maar in zo'n V-vormpje (hielen naar binnen gericht, tenen naar buiten). En dan vooral van die meisjes en/of dames die denken lekker te zijn met hun hoge hakken, maar dan zo lopen. Dat is echt geen gezicht als je het mij vraagt. Min of meer wannabe hotties.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
onno BerichtGeplaatst: 14 Jan 2008 22:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Er zijn ook mensen die er een medische verklaaring voor hebben ik had dat vroeger wel is maar met steunzolen ben ik weer recht gaan lopen.
Terug naar boven
Erik 2 BerichtGeplaatst: 14 Jan 2008 22:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Devilly schreef:
RH schreef:

Afhankelijk van m'n omgeving heb ik dat ook heel erg. Er is één jongen die ik ken, als ik bij hem in de buurt kom, dan wordt het een puinhoop. Dan worden we allebei ADHD-kindjes.

Ik kan me zo erg irriteren aan mensen die met hun voeten niet recht vooruit lopen, maar in zo'n V-vormpje (hielen naar binnen gericht, tenen naar buiten). En dan vooral van die meisjes en/of dames die denken lekker te zijn met hun hoge hakken, maar dan zo lopen. Dat is echt geen gezicht als je het mij vraagt. Min of meer wannabe hotties.

Zo'n Charlie Chaplin loopje? Die mensen doen dat niet expres man.
Ik heb het zelf ook een beetje, m'n poten zijn vrij krom gegroeid ofzo. Maargoed. Ik heb erger gezien.
Ik denk niet dat mensen (clowns uitgezonderd) zo lopen voor de lol.
Terug naar boven
marino BerichtGeplaatst: 14 Jan 2008 22:24    Onderwerp: Reageren met citaat

het zit in de bouw van je lichaam, het is menselijk dat je voeten niet recht vooruit staan
Terug naar boven
Devilly BerichtGeplaatst: 14 Jan 2008 22:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Erik 2 schreef:
Devilly schreef:
RH schreef:

Ik heb het zelf ook een beetje, m'n poten zijn vrij krom gegroeid ofzo. Maargoed. Ik heb erger gezien.

Ik weet ook wel dat (een deel van de) mensen dat niet expres doen (doet), maar dan kan ik me er toch nog wel aan ergeren?!
Bij veel mensen komt het er volgens mij trouwens gewoon door, doordat men het fout heeft geleerd. Ouders letten er niet meer op en kinderen doen elkaar na, waardoor het enkel erger wordt. Net zoiets als je lichaamshouding: ouders letten er steeds minder op en je ziet ook dat er redelijk veel mensen zijn die gewoon een slechte lichaamshouding hebben (kromme rug e.d.).

@ marino: of dat zo is weet ik niet, ik zal je dus maar geloven. Maar ik geloof niet dat het in zulke maten natuurlijk is (ik doel hierbij op de hoek die de voeten maken).
Terug naar boven
Neerhof BerichtGeplaatst: 15 Jan 2008 15:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Devilly schreef:
Erik 2 schreef:
Devilly schreef:
RH schreef:

Ik weet ook wel dat (een deel van de) mensen dat niet expres doen (doet), maar dan kan ik me er toch nog wel aan ergeren?!

Dit is echter geen topic waarin je verteld waar je je aan ergert
Terug naar boven
Devilly BerichtGeplaatst: 15 Jan 2008 15:41    Onderwerp: Reageren met citaat

@ Neerhof: ik vind echter het feit dat ik me elke keer weer aan zoiets raars kan ergeren wel een rare gewoonte. Ik zou ook kunnen zeggen dat ik er altijd naar kijk; is dat een betere gewoonte?
Terug naar boven
Neerhof BerichtGeplaatst: 15 Jan 2008 16:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Devilly schreef:
@ Neerhof: ik vind echter het feit dat ik me elke keer weer aan zoiets raars kan ergeren wel een rare gewoonte. Ik zou ook kunnen zeggen dat ik er altijd naar kijk; is dat een betere gewoonte?

Dan moet je dat er natuurlijk wel bij vermelden he
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 18 Jan 2008 21:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Uit het niks beatboxen, of als ik nerveus wordt of niks te doen heb ga ik altijd beatboxen.

Anders doe ik net een soort spastisch geluid, zoiets als Jochem Myer doet (*fluit**fluit**fluit*, kiezen kiezen kiezen))
Terug naar boven
hardcore-gamer BerichtGeplaatst: 28 Jan 2008 23:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Devilly schreef:
RH schreef:

moet je me eens in de zomer zien lopen met slippers aan ben ik net donald duck

(oja 1tje vergeten mensen gaan pesten/belachelijk maken brengt me wel eens in de problemen en nog veel meer ben een raar kind )
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 28 Jan 2008 23:49    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Vroeger als ik heel zenuwachtig was ging ik altijd gapen (denk aan een bezoek voor de tandarts, daar heb ik echt een pesthekel aan), maar tegenwoordig is het gapen vervangen door boeren. Het is niet echt een gewoonte, meer een irritante tik.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
ThE_OwNER BerichtGeplaatst: 29 Jan 2008 09:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Men vingers knakken. Doe ik werkelijk altijd als ik zenuwachtig ben! Ook wanneer ik belangrijk gesprek heb...KNAK! hoor je dan in 1 keer Men nek doe ik ook en men tenen XD
Terug naar boven
Devilly BerichtGeplaatst: 29 Jan 2008 10:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Rene Groen schreef:
Vroeger als ik heel zenuwachtig was ging ik altijd gapen (denk aan een bezoek voor de tandarts, daar heb ik echt een pesthekel aan), maar tegenwoordig is het gapen vervangen door boeren. Het is niet echt een gewoonte, meer een irritante tik.

Heerlijk, dat had ik altijd voor een belangrijke zwemwedstrijd. Ik werd dan ook gewoon echt moe, al kwam het maar door het gevoel van het gapen. En daar zat ik dan...iedereen uiterst geconcentreerd en ik gapend op een stoel, bijna in slaap vallend (maar wel bloednerveus). En met een beetje geluk won ik de wedstrijd dan nog ook.
Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 29 Jan 2008 17:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:
Mijn raar gewoonte: alles recht en symmetrisch zetten voor ik ga studeren want 1 scheef hangend portretje is al genoeg om me uit mn concentratie te halen, raar eh

http://nl.wikipedia.org/wiki/Obsessief-compulsieve_stoornis?
Terug naar boven
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 29 Jan 2008 18:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Net als Nelus beatboxen zonder reden, tijdens het leren enz.

En ook als er iets leuks gebeurt (BV 50 euro winnen bij poker hihi ),
Dan span ik mijn armen ineens heel erg hard op.

Om mijn vreugde weg te spelen zonder te moeten schreeuwen fzo .
Terug naar boven
Joris BerichtGeplaatst: 29 Jan 2008 18:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Aftellen van 10 naar 0, of van 100 naar 0 met stappen van 10. Gewoon zomaar, bij allerlei dingen.
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 29 Jan 2008 20:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Joris schreef:
Aftellen van 10 naar 0, of van 100 naar 0 met stappen van 10. Gewoon zomaar, bij allerlei dingen.

Dat had ik vroeger ook =p maar dan mett 7 tot 0 of 0 tot 7.
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 29 Jan 2008 21:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Ok das dus echt wel raar...
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 30 Jan 2008 00:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Michaël_ schreef:

Gaan we eens over jou beginnen =p.
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 30 Jan 2008 00:24    Onderwerp: Reageren met citaat

konnichiwa schreef:
Michaël_ schreef:

Gaan we eens over jou beginnen =p.

Ja doe maar
Terug naar boven
Juuppel BerichtGeplaatst: 30 Jan 2008 16:09    Onderwerp: Reageren met citaat

im2duvi schreef:
Gezer schreef:
Mijn raar gewoonte: alles recht en symmetrisch zetten voor ik ga studeren want 1 scheef hangend portretje is al genoeg om me uit mn concentratie te halen, raar eh

heb je t niet gewoon over een dwangneurose
Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 30 Jan 2008 18:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Juuppel schreef:
im2duvi schreef:
Gezer schreef:

heb je t niet gewoon over een dwangneurose

Citaat:
De obsessief-compulsieve stoornis (OCS) is een psychische aandoening die in het DSM-IV is gecategoriseerd als angststoornis. De oude naam van de aandoening is dwangneurose.

Ja, dus
Terug naar boven
Fiercy Dragon BerichtGeplaatst: 30 Jan 2008 23:48    Onderwerp: Reageren met citaat

rare gewoonte:

echt een heel vage; patronen herkennen in zinnen, ik doe het al jaren, zo lees ik de zin en zie ik bijvoorbeeld:
'ik doe het al jaren'
ik doe is vijf letters, het al is vijf letters, jaren is vijf letters,
en dingen als: de zin in 2 gelijke delen verdelen (van evenveel letters: maar voor elk woord dat een combinatie meer heeft dan een andere combinatie krijgt ie een letter aftrek:
ik doe het = 8
al jaren = 7
ik doe het = 3 woorden
al jaren = 2 woorden
dus: ik doe het = 8 - 1 = 7
en dat heb ik dus vooral als ik ondertiteling aan heb staan bij films en dergelijke dus ik zet eigenlijk altijd ondertiteling uit
Terug naar boven
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 02 Feb 2008 23:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ruik ergens aan voordat 'k het eet / drink.

Dat was het wel.
Terug naar boven
Urkie BerichtGeplaatst: 02 Feb 2008 23:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
Ik ruik ergens aan voordat 'k het eet / drink.

Hahaha wij hebben wat gemeen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 3

Ga naar: