Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Sheo BerichtGeplaatst: 29 Jan 2008 11:31    Onderwerp: Xbox 360 Internet Problemen Reageren met citaat

Mijn 360 zoekt na 2 uur automatisch ons oude ip-adres weer op. Het ip-adres werd vernieuwd toen mijn 360 niet aangesloten was. De router resetting helpt voor 2 uurtjes en dan zoekt hij het oude ip-adres weer op. En als ik hem op manual zet is de MTU te hoog terwijl de MTU op 1500 staat. Wat kan ik doen?

Bedankt!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
MaartenL BerichtGeplaatst: 29 Jan 2008 11:39    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Alle Netwerkinstellingen van je 360 resetten naar standaard en manueel invoeren. Als de MTU weer te hoog is, weer resetten en proberen Automatic dan maar houden.

Staat je router op DHCP ingesteld? Zo ja, DHCP eens aan & uitzetten. Geen effect -> DCHP uitzetten en volledig manueel instellen. Als dit werkt is de kans groot dat een automatische instelling niet juist of tijdig overgenomen werd.

Wat je ook kan nakijken is de lease time van je IP-adressen. Misschien dat dit op 2 uur staat ingesteld waarop hij normaal gezien een nieuw adres krijgt maar het niet krijgt van de router bijv.

Ik hoop dat je hiermee al iets verder komt...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sheo BerichtGeplaatst: 29 Jan 2008 11:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Bedankt, de DHCP heb ik nog niet gecheckt. De lease-time kan het btw niet zijn, heb hem verhoogd naar 3 uur maar dan gebeurt er na 2 uur nog steeds hetzelfde. Als alles goed gaat zie je me wel online verschijnen, of ben jij niet DeLem?
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 29 Jan 2008 11:49    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Yep, that's me

Maar mijn internet op Xbox heb ik nog niet ingesteld...

(Ah damn, Undertow vergeten te downen toen het gratis was O_O' )
Terug naar boven
Sheo BerichtGeplaatst: 29 Jan 2008 11:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Weet je wat bij mij het probleem is, en daar ga je om lachen... Ik ben 15 dus ik heb geen administratie rechten, die heeft mijn pa. Maar, heb wat geprobeerd en heb nu weer Live. In ieder geval tijdelijk. Ennu, ik zie je best wel vaak online DeLem?
Terug naar boven
Sheo BerichtGeplaatst: 29 Jan 2008 11:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Sheo schreef:
Weet je wat bij mij het probleem is, en daar ga je om lachen... Ik ben 15 dus ik heb geen administratie rechten, die heeft mijn pa. Maar, heb wat geprobeerd en heb nu weer Live. In ieder geval tijdelijk. Ennu, ik zie je best wel vaak online DeLem?

Oh nee, toch niet:

Last online 26 days ago
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 29 Jan 2008 12:03    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Jah, als ik internet heb, ben ik wel veel online maar dat is inderdaad al een tijdje geleden ^_^

Ik ga het straks echt wel instellen dat ik die DMC4 demo eens kan testen
Terug naar boven
Sheo BerichtGeplaatst: 29 Jan 2008 12:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Die is wel vet, echt. Ik kan alleen de Berial niet verslaan.... Maar een paar keer geprobeerd maar als je dood bent moet je helemaal opnieuw beginnen omdat het een demo is.

Trouwens, mijn pa is aan het downloaden dus ik heb een ***verbinding. Ik word nu zwaar geownd met Halo 3...
Terug naar boven
Sheo BerichtGeplaatst: 11 Feb 2008 13:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Nu heb ik dus alles gedaan wat je hebt gezegd, en het ging eventjes goed... Nu is het weer fout. Echt, zielig... Ik probeer Halo 3 te spelen, valt het uit. Typ ik hetzelfde in wat bij automatic stond bij manual, is de MTU te laag... Kan het zijn dat de MTU wisselt ofzo en dat ie daarom de hele tijd wegvalt? Maar de MTU hoort op 1500 te staan....
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 11 Feb 2008 14:22    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Desondanks dat ik tot mijn oren in het werk zit heb ik toch even wat info gezocht.

http://support.microsoft.com/kb/908882

Probeer dit eens allemaal uit, misschien dat dit je al iets verder helpt.

Grtz
Terug naar boven
Sheo BerichtGeplaatst: 11 Feb 2008 15:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Erg bedankt!! Ik word nu echt ziek van de internet problemen dus bedankt dat je er tijd in hebt gestoken voor me!.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: