Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2  Volgende  
Kingsora BerichtGeplaatst: 25 Jan 2008 22:27    Onderwerp: Star Wars The Force Unleashed Reageren met citaat

Naam: Star Wars The Force Unleashed
Genre: Action
Release: 19 september 2008

Informatie:
Het spel draait rond Darth Vader die inziet dat zijn keuze voor de Dark Side niet zo slim was, Hij besluit dan ook om een leerling op te leiden die het kwaad moet bestrijden, Jij bent die leerling en binnenkort zal je de meest intense Star Wars game kunnen beleven met de krachtigste Jedi ooit op PS3, PS2, PSP, NDS, Wii en 360

Na het zien van de nieuwe trailer vandaag viel ik bijna van mijn stoel door de verbazing. De makers hebben hier naar mijn mening echt goud in handen. The Force Unleashed zou wel eens de beste Star Wars game ooit kunnen worden. Wat denken jullie?

Laatst aangepast door Kingsora op 06 Apr 2008 14:06; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ProGamer BerichtGeplaatst: 25 Jan 2008 22:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja met al die euphoria of zoiets, ik dacht ook ff van: WOW. Lijkt mij ook zeker een gave game.
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 25 Jan 2008 22:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja idd, echt niet normaal. En het ging ook echt om de sfeer en de actie, niet zozeer alles wat er in zit, zoals bij Crysis. Crysis leek wel een tech-demo i.p.v. een spel.

Echt vet spel wordt het volgens mij
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 25 Jan 2008 23:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben vooral erg onder de indruk van de DMM het is echt fantastisch om te zien hoe hij met een kracht van The Force een heel bos platgooit waar elke tak realistisch breekt.

Wat ik wel jammer vind is een gebrek aan een multiplayer. Niet dat het een vereiste is, maar toch vind ik het een gemiste kans. Wss zit die er niet in omdat over the top force krachten tegen elkaar niet leuk zouden zijn. De jedi's in de multiplayer van de Wii zullen wss dan ook niet zo sterk zijn.
Terug naar boven
Devilly BerichtGeplaatst: 26 Jan 2008 09:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Prachtig spel en het wordt het eerste Star Wars spel in mijn collectie (mits het spel zo goed wordt als ik verwacht). De graphics, de physics en de AI zijn allen van hoog niveau, maar wat ik vooral belangrijk vind: de gameplay lijkt me zó geniaal! Een mannetje oppakken, hem voor de lol in de buurt van een ander mannetje houden, zodat hij deze vastpakt en beide dat weggooien of met je lightsaber doorboren!
Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 26 Jan 2008 10:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Net als de Dark Energy Field Manipulator maar dan nog veel meer over the top Ik ga hem iig halen
Terug naar boven
Niels BerichtGeplaatst: 26 Jan 2008 18:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Geweldige game, alleen jammer dat je al weet hoe het gaat aflopen he.

Voor de niet-snappers of Star Wars-noobs: Kijk naar de vierde film en je weet direct het einde van deze game al.

Maar voor de rest: geweldig zeg, de manier waarop de clone troopers (ah excuseer, Stormtroopers) reageerden op de kracht is gewoon superrealistisch!
Terug naar boven
Fiercy Dragon BerichtGeplaatst: 26 Jan 2008 18:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Niels schreef:

Voor de niet-snappers of Star Wars-noobs: Kijk naar de vierde film en je weet direct het einde van deze game al.

Maar voor de rest: geweldig zeg, de manier waarop de clone troopers (ah excuseer, Stormtroopers) reageerden op de kracht is gewoon superrealistisch!

niet te geleerd over proberen te komen he , ik bedoel, die jango fettjes zijn gewoon cool

maar ff over de game: ik weet nog vrij weinig over de eigenlijke game dus ik moet het nog maar zien of het vet gaat worden (zolang ze maar niet proberen om jedi knight na te maken, want die was cool.... enkele jaren geleden
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 26 Jan 2008 18:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Niels schreef:

Je bedoelt dat hij***samen met death star wordt opgeblazen. Door Luke ***
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 27 Jan 2008 17:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoe kun je nu al weten wat er met hem gaat gebeuren? Hij zit niet in de origile Star Wars filmen he, maar technisch gezien moet hij wel sterven op het einde anders klopt het hele Star Wars verhaal niet meer.
Terug naar boven
Niels BerichtGeplaatst: 27 Jan 2008 18:57    Onderwerp: Reageren met citaat

dat bedoel ik dus:

spoilers:
Op het einde zal hij sterven, Darth Vader en de keizer blijven leven en de Death Star wordt NIET vernietigd. Maar waarschijnlijk zal hij heroïsch ten onder gaan, en nog iemand redden.

Maar voor de rest hebben ze inderdaad carte blanche, misschien komt hij Han Solo ofzo nog eens tegen Want dat zou het verhaal niet schaden.
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 28 Jan 2008 11:02    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Ik ben ook héél benieuwd hoe ze de secret apprentice in het verhaal gaan weven maar ik denk wel dat ze meer als genoeg ruimte voor hebben om er toch enkele leuke twists aan te geven en sommige 'dit had je net gemist in de films'-achtige gebeurtenissen.

Verder ben ik helemaal te vinden voor de combinatie van Havok, DMM en Euphoria. Ik amuseerde me vroeger al helemaal rot met nagenoeg alle Star Wars games (vooral Jedi Knight reeks) dus om alles nog meer leven te zien krijgen zal wel héél cool zijn....

Tevens spreekt het hoofdpersonage me enorm aan qua uiterlijk. Ik vind hem gewoon te gek ontworpen en de lightsaber stijl die hij gebruikt is wel cool
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 31 Jan 2008 23:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zag die interviews en ik vrees eigenlijk dat dit spel teveel actie wordt en weinig diepgang bied. Qua technologie is het echt indrukwekkend maar als het alleen actie en poem-paf en upgrades is dan wordt het weinig. Ik hoop dat er veel verhaal in zit en dat je niet alleen maar achter mekaar schiet en mensen overhoop haalt. Dat je ook gewoon net als in een RPG nog met mensen praat ofzo.
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 01 Feb 2008 09:49    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Ja het spel wordt ook dikke actie

Als je ooit Jedi Knight games hebt gespeeld heb je een goed idee waar je je aan kan verwachten denk ik.

Persoonlijk vind ik het niet erg dat deze lineair en actievol wordt. Ik ben toch al blij dat er een minieme vorm van customization in zit.

Voor een game met RPG elementen zullen ze ons doorverwijzen naar KoToR 2 (of misschien is 3 al in ontwikkeling ? )
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 12 Feb 2008 13:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Jedi Knight was echt zo geweldig, gevechten met 30 Jedi's was gewoon alleen kreeg je dan een beetje last van slowdown.

Jedi Knight academy (toch?) was in multiplayer zo geweldig (deathmatch), daarom dat ik het ook zo jammer vind dat er geen multiplayer of online modus in zit.

Stel je voor online elkaar bevechten met die force powers, dat verveelt nooit
Terug naar boven
ThE_OwNER BerichtGeplaatst: 12 Feb 2008 14:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Jedi outcast heb ik echt kapot gespeeld Met dikke cheats 30 siths in 1 keer respawnen en en maar vechten met je lightsaber xD
Terug naar boven
Zokun90 BerichtGeplaatst: 12 Feb 2008 15:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Lijkt me een saai spel eerlijk gezegd
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 12 Feb 2008 15:36    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

EenGeregistreerdeGast schreef:

Zelfs qua technische kant? DMM en Euphoria gaan gewoon enorm leuk zijn om dingen op te blazen, weg te gooien, te rammen etc.

De werelden beginnen levendiger en realistischer te worden en dat vind ik op zich al een mijlpaal, desondanks dat de gameplay misschien tering saai kan zijn...
Terug naar boven
Zokun90 BerichtGeplaatst: 12 Feb 2008 15:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Sasuke schreef:
EenGeregistreerdeGast schreef:

Zelfs qua technische kant? DMM en Euphoria gaan gewoon enorm leuk zijn om dingen op te blazen, weg te gooien, te rammen etc.

De werelden beginnen levendiger en realistischer te worden en dat vind ik op zich al een mijlpaal, desondanks dat de gameplay misschien tering saai kan zijn...

Nee ik heb gewoon niets met Star Wars.
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 06 Apr 2008 13:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Hij komt op 16 september 2008, ik weet dus al wat vragen met mijn verjaardag ^^

iig er is een nieuwe trailer die zich concentreert op de Wii, DS, PSP, en PS2 versie. De Wii versie lijkt mij wel cool en de PSP versie heeft ook zeker potentieel, omdat je grootse momenten uit de filmen kunt naspelen en de handheld zich perfect leent voor een game als deze. De DS versie lijkt me eerlijk gezegd niets, je hebt amper controle over je Force krachten.
http://www.gamed.nl/view/39298

Nuja ik ga gewoon voor de PS3 versie en heel misschien ook de PSP versie als die zich genoeg kan onderscheiden van de rest ^^
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 06 Apr 2008 13:55    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Michaël_ schreef:
Hij komt op 16 september 2008, ik weet dus al wat vragen met mijn verjaardag ^^
Iets anders want hij komt pas de 19de in Europa.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 17 Apr 2008 07:11    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Citaat:
de PSP versie heeft ook zeker potentieel, omdat je grootse momenten uit de filmen kunt naspelen en de handheld zich perfect leent voor een game als deze. De DS versie lijkt me eerlijk gezegd niets, je hebt amper controle over je Force krachten.

idd de DS versie lijkt mij ook niet leuk en ik ga ( zo goed als ) zekr voor de psp versie aang. ik geen nxtgens heb en 40 vind ik niets met zoveel tijd ik ga m lkkr bij de release kopen maar er zit toch sowieso op de PSP vrsie offline mp?
Terug naar boven
Vaizard BerichtGeplaatst: 17 Apr 2008 13:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Dit spel lijkt me idd ook wel heel cool worden Ik hoop dat de actie een beetje a la ninja gaiden is. Hiermee bedoel ik dat je je combo's/aanvallen ook echt zelf in handen hebt.

Toen ik eerst de secret apprentice zag vond ik hem al verdacht veel op een acteur lijken en nou weet ik dat ze hem ook werkelijk hebben gebruikt
Voor de mensen die 'the mist' hebben gezien of iets anders waar hij in speelde.

http://www.imdb.com/name/nm1022429/
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 17 Apr 2008 14:02    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Vaizard schreef:
http://www.imdb.com/name/nm1022429/

Staan een paar 'spoilers' als je bij Force Unleashed kijkt en de cast afgaat
Terug naar boven
Vaizard BerichtGeplaatst: 17 Apr 2008 14:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Zeb Drees bedoel je?
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2

Ga naar: