Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Joni Philips BerichtGeplaatst: 18 Okt 2006 12:42    Onderwerp: Pijnlijkste moment in videogame Reageren met citaat
Eindredacteur

Net eentje beleefd, visgame in Jak & Daxter, je moet 200 pond vissen vangen en maximaal 20 pond laten ontsnappen. Ik vang 199 pond en mis dan een vis zodat het meer dan 20 is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
P-Bwoy BerichtGeplaatst: 18 Okt 2006 15:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ga net bij Bark at the Moon(moeilijkste nummer van Guitar Hero) op Expert af op 98% van het nummer... Ook erg fijn, volgens mij vinden ze de Gitaarcontroller voorlopig niet terug...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
ikkevincent BerichtGeplaatst: 18 Okt 2006 18:04    Onderwerp: Reageren met citaat

dat mijn computer vastliep in tomb raider I (heeel lang geleden), terwijl ik maar 1 keer gesaved had in dat level. jammer genoeg was dit zo'n 10 passen voor het eind van het level

de keer dat mijn broertje op halo het voor elkaar had gekregen om op het safe point zonder health/ammo/shield te staan, terwijl er 5 seconden later een covenant battleship land was ook niet zo fijn. zeker niet als het de eerste keer is dat je het hele spel speelt.
Terug naar boven
NL|MegaMika BerichtGeplaatst: 18 Okt 2006 19:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Nadat ik mijzelf ein-de-lijk zover had gekregen om Zelda: Majora's Mask te gaan spelen (door het belachelijke savesysteem haakte ik na een paar uur af op de N64, op de Cube kon ik lekker cheaten met mijn Action Replay), liep het spel vast toen ik meer dan anderhalf uur in de Snowhead Temple had doorgebracht. Dankzij het genoemde savesysteem was de frustratie zó groot dat ik de game ook nooit meer in mijn Cube heb gestoken.

O, en wat denk je van Kirby's Adventure op de NES? De extra mode waarin je alle bazen met één energiemeter van zes blokjes moet verslaan. Allerlaatste baas, hij nog één hit te gaan, ik nog één hit te gaan, ik spring met de draaiaanval in hem (zoals ik hem al tig keer haf verslaan): BAF. Dood.
Terug naar boven
ikkevincent BerichtGeplaatst: 18 Okt 2006 19:21    Onderwerp: Reageren met citaat

net, spelletje shanghai dynasty. nog 2 blokjes te gaan, staan ze opelkaar
Terug naar boven
Gideon BerichtGeplaatst: 18 Okt 2006 19:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Absoluut Fire Emblem

Één van de latere missies, ik ben dan al zeker dik anderhalf uur bezig en er leeft nog één tegenstander; de baas. Dus ik ga daar heen (het is in Path of Radiance, die missie met één van de vier generals van Daein, die gast die waarschijnlijk is overgenomen ofzo...), zet mijn poppetjes goed neer e.d. Vergeet ik te checken of ie nog meer wapens heeft, blijkt hij ook nog een spear bij zich te hebben; bam, ventje van mij die ik twee hokjes verder had staan dood. Hele focking missie opnieuw doen dus (ik wil niet dat er iemand dood gaat...), gebeurd met daarna vrijwel hetzelfde! Geloof mij, dan ben je ziek hoor
Terug naar boven
tinyriconen BerichtGeplaatst: 19 Okt 2006 21:38    Onderwerp: Reageren met citaat

P-Bwoy schreef:
Ik ga net bij Bark at the Moon(moeilijkste nummer van Guitar Hero) op Expert af op 98% van het nummer...

Dat had ik gisteren ook! Ik had even gekeken.. ik kwam uiteindelijk 5 á 8 seconden tekort!
Terug naar boven
Erik_ BerichtGeplaatst: 19 Okt 2006 22:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Toen ik zat te schijten op het werk en het spelletje Nature Park deed op mijn telefoon. Ik probeer altijd de hiscore van 320 te verbreken, en alles zag er naar uit dat het ook ging lukken. Helaas waren al mijn blokjes ongunstig en stapelden zich op, waardoor ik bij de 318 game over ging.
Terug naar boven
Martijn Steinpatz BerichtGeplaatst: 20 Okt 2006 10:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Pijnlijkste moment? Final Fantasy 7 op de PC. Een complete WEEK gedaan om alle belangrijke materia, elixers, wapens, noem het maar op te verzamelen zodat ik Emerald Weapon kan verslaan, krijg ik hem er eindelijk eronder... crasht mijn PC. En niet één keer, nee, iedere f'n keer dat ik hem afmaak!
Terug naar boven
P-Bwoy BerichtGeplaatst: 20 Okt 2006 14:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Moet je ook maar geen Final Fantasy op de PC spelen!
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 20 Okt 2006 14:23    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

P-Bwoy schreef:
Moet je ook maar geen Final Fantasy op de PC spelen!
Why not? Game was net iets mooier dan op console.
Terug naar boven
Martijn Steinpatz BerichtGeplaatst: 20 Okt 2006 15:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Nou ja, niet met de PC die ik vroeger had. Ik was iedere keer opgelucht als de Knights of the Round table attack vlekkeloos verliep...
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: