Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende  
Kingsora BerichtGeplaatst: 24 Jan 2008 16:20    Onderwerp: Devil May Cry 4 Reageren met citaat

Naam: Devil May cry 4
Genre: Action
Release: 8 februari 2008

Informatie:
Devil May Cry 4 speelt zich af na Devil May Cry 1 en geeft ons de controle over Nero (Vergil) die Sparda tot leven wil wekken, hij is het hoofdpersonage. Dante is echter wel speelbaar. Het duo heeft nieuwe krachten, waaronder de Devil Bringer, een arm die zwaard en geweer in één combineert. Qua gameplay is het voor de rest een combinatie van Devil May Cry 1 en 3.

Met een aankomende release en de zojuist gereleasde demo leek een topic mij wel gepast.

Wat zijn jullie verwachtingen en wat vonden jullie van de demo?

Laatst aangepast door Kingsora op 24 Jan 2008 17:43; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Fiercy Dragon BerichtGeplaatst: 24 Jan 2008 16:56    Onderwerp: Reageren met citaat

heb nog geen devil may cry game gespeeld ooit dus ik weet niet precies wat ik ervan moet verwachten, ben nu iig de demo aan het downloaden, straks zal ik wel meer weten, maar de sfeer spreekt me niet echt aan. (wat ik opmaak uit de screens en dergelijke...)

de camera voering vind ik trouwens wel slecht, ik liep constant tegen muurtjes aan te rennen doordat die camera ineens vanuit een andere positie draaide, en ik vond dat je weinig overzicht had (je hebt minimale invloed op de camera), de actie daarentegen was wel goed te noemen...
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 24 Jan 2008 17:48    Onderwerp: Reageren met citaat

was de demo lang Fiercy? En is het niet vooral actie? En is de actie niet enorm leuk of is het puvuvr buvtton-bashen?

Zijn er toruwens niet nog mensen die de demo hebben gespeeld want ik moet wachten tot dat die in de Europese PlayStation Store verschijnt . Ik heb trouwens nog nooit een DMC game gespeeld, maar ik overweeg deze wel dus ik moet afgaan op impressies
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 24 Jan 2008 17:54    Onderwerp: Reageren met citaat

wat je moet doen is een amerikaans account maken op PS store

bron: community.eu.playstation.com

1 ) Creeer een nieuwe gebruiker voor de Playstation 3.

2 ) Meld je aan voor het Playstation Network

3 ) Selecteer VS als je regio (VS Store) , Hier kan je elke regio invoeren zolang je maar een bestaand adres weet in te voeren !

4 ) Zet taal keuze op : English

5 ) Selecteer je Master Account.

6 ) Gebruik een ander email adres. Als je die nog niet hebt dan kun je die op de volgende sites aanvragen :

Hotmail - www.hotmail.com
Gmail - www.gmail.com
AOL - www.aol.com

7 ) Creeer nu je online ID

8 ) Nu moet je een bestaand adres invoeren kies BV een leuk restaurantje uit (VS) en neem het adres daarvan over in op je PS3.
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 24 Jan 2008 17:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja twan ik heb een amerikaans account hoor, het enigste probleem is dat ik een gewone tv heb en amerikaanse demo's bij mij zwart-wit zijn, dus moet ik wachten op de europese demo

Heb jij trouwens al niet de demo gespeeld?
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 24 Jan 2008 18:00    Onderwerp: Reageren met citaat

oh das k*T

staat nog niet op de store dus ik down het later. wil de demo graag spelen
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 24 Jan 2008 18:02    Onderwerp: Reageren met citaat

twan202 schreef:
oh das k*T

staat nog niet op de store dus ik down het later. wil de demo graag spelen

Had jij ook geen 360? Want daar kan je hem al downloaden
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 24 Jan 2008 18:07    Onderwerp: Reageren met citaat

ja, maar ik heb geen xbox live meschien dat ik live tog maar ga aanschaffen want wil well een keertje gears en halo online spelen
Terug naar boven
Fiercy Dragon BerichtGeplaatst: 24 Jan 2008 18:59    Onderwerp: Reageren met citaat

vond de combat wel een beetje eentonig en ik had na 15 minuten wel weer genoeg gezien van de demo (je mag van missie 1 10 minuten spelen, van missie 2 weet ik het niet omdat ik dood ging en niet de aandrang had om opnieuw te beginnen => dus denk niet dat ik m ga halen), de actie is vrij simpel buttonbashen ja van wat ik tot nu toe gezien heb (je kan combinatie maken met RB + Y (melee aanvallen) en de knuppel, RB + B (je speciale arm) en de knuppel en met x schiet je je geweer maar deze doet ongeveer 0 schade...
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 24 Jan 2008 20:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb de demo nu 6 keer gespeeld , missie 2 vind ik het vetst, speelt wel lekker behalve die camera is soms wat lastig, maar niet bedervend voor de gameplay.
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 25 Jan 2008 00:09    Onderwerp: Reageren met citaat

6 keer? De demo is dus heel erg goed? En hoe lang ben je bezig met die demo ongeveer?

En hij speelt dus echt wel lekker blijkbaar, ik ben iig erg benieuwd naar de demo; nog een weekje wachten
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 25 Jan 2008 00:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja het vechten en schieten speelt gewoon erg lekker en de combo's ook. Elke keer als ik bijvoorbeeld in het eerste level 10 vijanden krijg, dan krijg ik er echt spontaan zin in om te vechten, en als een game je dat kan geven (i.p.v. ''alweer die vijanden'') dan zit het wel goed natuurlijk. Eerst e level is meer het doorloop gedeelte van het spel, met vijanden tussendoor en upgrade, tweede lvl is lekker vechten met ice trolls, die erg vermakelijk zijn en dan die baas aan het eind, dat filmpje ervoor is echt ubervet die ego van die speler, (ik ken het verhaal van Devil May Cry niet eens) is echt vet.

Grafisch is het al helemaal super!
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 25 Jan 2008 00:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Ah jij bent ook een devil may Cry noob dus zoals mij, en zie je jezelf de game nog gaan halen als onbekende voor de serie? Want met achievements en zo in de PS3 versie en dat die ook daadwerkelijk zo lekker speelt zoals je zegt dan krijg ik er wel zin in.

Eigelijk lijkt het dus wat op God of War? Lekker hacken en slashen en over-the-top eindbazen. Klinkt in ieder geval als muziek in men oren

Ik hoop wel dat ik het verhaal kan volgen dan als ik hem koop, want aan zo'n dingen kan ik mij verschrikkelijk ergeren
Terug naar boven
skink79 BerichtGeplaatst: 25 Jan 2008 00:25    Onderwerp: Reageren met citaat

had de japanse demo vanochtend gedownload (die was eerder uit en kon niet wachten) en ben nu de us versie aan t downen.

Ten eerste vind ik het spel erg goed uitzien

er zijn 2 levels die je kan spelen beide speel je met Nero:
eerste level heeft een 10 min. limiet
tweede level vecht je tegen die vuur centaur die je in een van de eerste trailers heb kunnen zien (alleen zag je toendertijd de cutscene met Dante, want Nero was nog niet aangekondigd)

Het speelt precies als de oude Devil May Cry ( wat geen negatief punt is), alleen door die devil arm van nero is het nu een stuk eenvoudiger om lange combos aan elkaar te koppelen. voorbeeld: de oude combos sla je de tegenstander weg, maar nu kan je ze weer teruggrabben en door gaan met je combo)

ben niet echt eens met Fiercy dat het een beetje buttonbashen is...net zoals de oude DMC games zul je het in de latere levels niet volhouden als je geen lange combos kan creeeren, de tegenstanders vallen dan direct aan (en meestal met een grote portie van je leven eraf)

Dus vind de demo supergoed! , maar als je de oude dmc al niet leuk vond zal je deze ook niet leuk vinden. (ze gaan dit heus zo drastisch veranderen dat je opeens bergen gaat beklimmen, in jeeps gaat rijden en op zoek gaat naar El Dorado;))
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 25 Jan 2008 01:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Zo'n typische game voor mij die ik ga halen voor een zacht prijsje.

Ik ben er geen hardcorefan zoals sommige maar vind het ook niet slecht wil er alleen niet de volle pot voor betalen .
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 25 Jan 2008 09:02    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Heb de demo nog niet gespeeld (of gedownload) maar ga het waarschijnlijk vanavond even doen. Ga me sowieso de game al halen dus maakt het niet veel uit om er nog een demo van te spelen.

Ik verwacht wel dat ie enorm goed is.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 25 Jan 2008 09:18    Onderwerp: Reageren met citaat

De demo is goed, maar ik heb er wel wat op aan te merken. Het leveldesign is echt een zootje. Het ziet er allemaal mooi uit, de levels, maar het hangt bij elkaar als een woonwagenkamp: weinig zinnige structuur. Ik hoop voor de complete game ook niet dat je ineens van een zonnige ruimte met gothische gebouwen naar een sneeuwwereld gaat.

Vechten is precies DMC, al vond ik dat moeilijk beoordelen in 1 demo omdat ik er nog wat weinig combo's uit kreeg (gebruikte alleen wat de ingame tutorial me vertelde aan nieuwe moves). Heb de PS3 versie trouwens gespeeld: ideaal met de PS3 controller is de game sowieso. Ben benieuwd hoe die met de 360 controller speelt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nelus BerichtGeplaatst: 25 Jan 2008 11:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Hahaha ja die switch tussen die zonneschijn en sneeuwstorm was ook erg verbazend bij mij

Voor de rest vind ik het leveldesign prima in de demo, ik hoop alleen dat het grote spel dan wat beters bied ja.
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 01 Feb 2008 11:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb de demo juist gespeeld en ik beklaag mij nu al dat ik mijn centjes niet voor dit spel heb gespaard

Het speelt niet alleen verdomd lekker, het ziet er nog eens prachtig uit ook. Die eindbaas verslaan was echt enorm leuk, maar ik heb wel 4 keer moeten proberen.

Waar zijn jullie trouwens geraakt bij die 10 minuten demo? Ik maar tot bij de brug
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 01 Feb 2008 12:28    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Crap zeg, het wordt moeilijker en moeilijker om me in te houden om de demo niet te spelen

Ik ga hem sowieso kopen dus ik dacht alles verassing te houden tot ik de full game had maar als ik al deze reacties lees word ik gek van nieuwsgierigheid >_<

Zijn er trouwens spoilers in de demo en weet iemand welk level het ongeveer is in de full game want ik wil zo weinig mogelijk verknoeien van het verhaal.
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 01 Feb 2008 12:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Het is eigenlijk puur alleen gameplay in de eerste deel van de demo moet je alleen maar vechten en komt er niets in van dialoog, daar ergerde ik mij wel een beetje aan omdat ze juist een stuk hadden genomen zonder verhaal.

Het tweede deel is tegen twee kleine bazen vechten en 1 grote baas (echt zo vet) en daar komt gewoon ff een dialoog in waar Nero een beetje stoer doet, niets verhaal gebonden. Je komt tijdens de demo eigenlijk niets te weten van het verhaal, dus downloaden maar Sasuke
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 01 Feb 2008 13:06    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Typisch Devil May Cry eigenlijk. Ik begin mij wel een beetje storen aan hoe ze een gebied telkens afsluiten. Na vier games mogen ze daar toch een volwaardig alternatief voor vinden.
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 01 Feb 2008 14:23    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Joni Philips schreef:
Typisch Devil May Cry eigenlijk. Ik begin mij wel een beetje storen aan hoe ze een gebied telkens afsluiten. Na vier games mogen ze daar toch een volwaardig alternatief voor vinden.

Aaah man, dat is wel echt jammer want dat stoorde me zo enorm bij de voorgaande delen. Best mooie omgevingen maar alles is zo afgebakend met die invisible wall waardoor alles zo nep lijkt over te komen.

Ochja, als je aan het knokken bent en niet aan goofen dan is dat geen zwaar hekelpunt maar toch, voor een next-gen titel mocht het wel weggewerkt zijn...
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 01 Feb 2008 16:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Ook de Xbox 360 demo gespeeld, die overigens een stuk beter was dan de PS3 demo, technisch gezien. Mooiere graphics, betere effecten en géén laadtijden (was dat in de volledige versie maar zo) tussen ruimtes. Helaas vind ik de button layout op de 360 controller niet helemaal optimaal, was op de PS3 wel top. De RB en LB knoppen zijn op de 360 controller net iets minder lekker bereikbaar dan de R1 en L1 knoppen. Dat had Capcom best kunnen optimaliseren, maar dat deden ze niet

Overigens kwam ik tot de helft van Berial in 10 minuten, verslaan lukt mij iig net niet binnen die tijdslimiet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
MaartenL BerichtGeplaatst: 01 Feb 2008 16:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Roderick schreef:
Ook de Xbox 360 demo gespeeld, die overigens een stuk beter was dan de PS3 demo, technisch gezien. Mooiere graphics, betere effecten en géén laadtijden (was dat in de volledige versie maar zo) tussen ruimtes. Helaas vind ik de button layout op de 360 controller niet helemaal optimaal, was op de PS3 wel top. De RB en LB knoppen zijn op de 360 controller net iets minder lekker bereikbaar dan de R1 en L1 knoppen. Dat had Capcom best kunnen optimaliseren, maar dat deden ze niet

Overigens kwam ik tot de helft van Berial in 10 minuten, verslaan lukt mij iig net niet binnen die tijdslimiet.

Ik vond al in het algemeen dat RB/LB knoppen niet zo goed bereikbaar waren dus aangezien het me bij elke game stoort en ik er al aan gewend ben denk ik niet dat het een groot obstakel zal worden.

Kwam er eigenlijk ook een PC versie en zo ja, wanneer kwam deze uit? Gelijk met de console versies? Misschien dat ik hem dan maar meteen op PC haal. Heb ik meteen grafisch de beste versie en qua controller (gezien ik een PS2-alike controllertje voor op PC heb)
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 3

Ga naar: