Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2  
Vaizard BerichtGeplaatst: 27 Dec 2007 20:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Joris schreef:
Ik zie haar ook maar 1 kant op draaien, rechtsom. Ik zie ook niet hoe je haar twee kanten op kan zien draaien.
Overigens past het lijstje van linksomdraaien beter bij mij.

concentreer is op de schaduw van haar voet, en probeer je voor te stellen dat deze niet door draait als de voet naar rechts wijst, maar terug naar links beweegt. (dus heen en weer) verder nergens op concentreren behalve de schaduw totdat je denkt dat je merkt dat de voet niet rond draait.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 27 Dec 2007 21:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Het is me gelukt!!! Hoe freaky! Supervet, alsof je iets loopt te manipuleren ofzo
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 28 Dec 2007 15:02    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Lol cool

Bij mij wisselt het wel willekeurig om nu en dan, k hoop dat zoiets normaal is?
Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 28 Dec 2007 20:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Sasuke schreef:
k hoop dat zoiets normaal is?

Nee, volgens mij zit er iets niet goed in je hersenen...
Terug naar boven
Subenu BerichtGeplaatst: 04 Jan 2008 04:11    Onderwerp: Reageren met citaat

eerst draaide ze rechtsom en daarna linksom volgensmij wisseld het zich af ik denk dat rob en sasuke gelijk hebben. Of en dat kan natuurlijk ook we gebruiken gewoon beide hersenhelften .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
StijnNL BerichtGeplaatst: 04 Jan 2008 18:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
concentreer is op de schaduw van haar voet, en probeer je voor te stellen dat deze niet door draait als de voet naar rechts wijst, maar terug naar links beweegt. (dus heen en weer) verder nergens op concentreren behalve de schaduw totdat je denkt dat je merkt dat de voet niet rond draait.

Ik kan dit idd ook.
Na een tijdje zie je haar andere kant op draaien, echt raar .
Maar mijn alleerste indruk was dat ze rechterkant opdraaide, toen ik dat trucje van Vaizard toepaste, draaide ze opeens naar links .
Terug naar boven
Stormbreaker BerichtGeplaatst: 05 Jan 2008 21:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Inderdaad, ze draait alleen rechtsom.. .Kijk maar naar d'r armen ter vergelijking met haar lichaam. Dan kan ze geeneens linksom draaien...

En vaiz, inderdaad, het kan alleen met d'r voeten. Alleen dan kan ze 'linksom' draaien; 0 maar dat is puur omdat de schaduw precies de andere kant op draait... Als die voet verder naar achter gaat, gaat de schaduw niet opeens dichter naar de camera toe... Of er moet iets heel erg verkeerds zijn met het licht xD
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Devilly BerichtGeplaatst: 05 Jan 2008 22:33    Onderwerp: Reageren met citaat

@ Stormbreaker: ik dacht eerst ook dat het onmogelijk was door die armen, maar toch kan het.

Dat trucje met die voeten is alleen het begin. Zodra je die de andere kant op ziet draaien en je dan concentreert op het hele lichaam, draait daadwerkelijk dit hele lichaam de andere kant op. Tenminste, zo is dat bij mij.
Terug naar boven
Vaizard BerichtGeplaatst: 06 Jan 2008 02:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Stormbreaker schreef:
Inderdaad, ze draait alleen rechtsom.. .Kijk maar naar d'r armen ter vergelijking met haar lichaam. Dan kan ze geeneens linksom draaien...

En vaiz, inderdaad, het kan alleen met d'r voeten. Alleen dan kan ze 'linksom' draaien; 0 maar dat is puur omdat de schaduw precies de andere kant op draait... Als die voet verder naar achter gaat, gaat de schaduw niet opeens dichter naar de camera toe... Of er moet iets heel erg verkeerds zijn met het licht xD

Ik heb nergens gezegd dat het alleen gaat met de voeten hoor , dat is alleen een truucje om haar te laten draaien (ze draait voor jou werkelijk een andere kant op, niet alleen de voet)

ik en mijn broer hebben het tegelijk gedaan en toen het bij hem links ging ging het bij mij bijv. rechtsaf. dus 't is niet fake
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 09 Jan 2008 01:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Huh dit is echt zo raar maar bij mij draait ze de hele tijd tegen de klok in. en ik krijg haar maar niet de andere kant op.

EDIT** gelukt
Terug naar boven
onno BerichtGeplaatst: 14 Jan 2008 23:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Omfg lmao
Terug naar boven
Nash BerichtGeplaatst: 14 Jan 2008 23:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik deed toevallig vandaag op school een test waaruit bleek dat m'n linker en rechterhelft in balans zijn. Het is dus wel mogelijk dat je haar beide richtingen op ziet draaienn.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 2

Ga naar: