Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina 1, 2 Volgende
|
Lawliet |
Geplaatst: 07 Jan 2008 20:10 Onderwerp: k*t spel :(
| |

|
hebben jullie dat ook. koop je eindelijk de game (of gekregen) waar je op zit te wachten en dat het gewoon bagger is ? deel hier je ervaring...
ik vond assasins creed wel pure bagger na 5 uurtjes spelen heb ik de game op marktplaats verkocht voor 55 euro gelukkig had ik op die dag ook mario galaxy gekocht die mij kon troosten ik kan nog steeds niet geloven dat Jan van de PU die game een 99% heeft gegeven  |
|
Terug naar boven |
|
|
Kingsora |
Geplaatst: 07 Jan 2008 20:16 Onderwerp:
| |

|
Wel ja dat gevoel had ik ook met AC na 8tal uurtjes spelen, ik zit nu nog altijd op mezelf te vloeken. Ik had evengoed FIFA 08, Resistance, GRAW2, HS, Warhawk, COD 4 of Ratchet kunnen kopen, maar nee hoor ik moest weer meedoen met de Hype
GTA San Andreas was trouwens ook dikke miskoop, ik heb hem onlangs nog verkocht voor 5 EURO
En naar beide games had ik dan echt maanden uitgekeken  |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 07 Jan 2008 21:10 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Michaël_ schreef: | En naar beide games had ik dan echt maanden uitgekeken  | Er bestaat een verband hoor. |
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 07 Jan 2008 22:07 Onderwerp:
| |

|
Yup dat heb ik ook best wel vaak, en dan de titels waar ik weinig van gezien heb en dus weinig van verwacht zijn dan de toppers
God of War 2
Bioshock
skate.
The Witcher
Call of Duty 4
Dus tegenwoordig gewoon weinig kijken van het spel, en dan verrast worden. Maar ja, met AC was het wel ernstig, vet kut dat het zo weinig varierende gameplay was. Ik heb wel het gevoel dat AC 2 supervet word  |
|
Terug naar boven |
|
|
FreeMad |
Geplaatst: 07 Jan 2008 23:16 Onderwerp:
| |

|
ik had assasin's creed exspres niet gevolgt. ik koopte hem meteen. vond het ubervet maar toen ik op de helft was. zat ik maar te wachten todat ik weer in de normale tijd kwam.
verder had ik gears niet gevolgt maar had hogeverwachtinge. en wat een teleurstelling zeg. verder 2X gespeelt en nooit meer aangeraakt
maar een game die ik wel intensief had gevolgt, halo 3, paste weer precies in mijn verwachtinge hoe leuk ik het zou vinden. |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 08 Jan 2008 11:22 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Ik spel AC nog altijd, heb hem ondertussen al 3x uitgespeeld. Persoonlijk kan ik er geen genoeg van krijgen en ik heb de game intensief opgevolgd tijdens zijn ontwikkeling.
Zelden dat ik spijt heb van een aankoop tenzij het spel niet correct draait en veel patches nodig heeft (en dat ligt deels aan mijn PC bakkie).
The Witcher heb ik tering lang op gewacht en uiteindelijk, jawel, uiteindelijk lag hij er dan! Met een enorm grijns op mijn gezicht stond ik aan de kassa. Met een nog grotere grijns (een echt idioot gezicht dus) installeerde ik het spel en na de adrenaline verwerkt te hebben en het spel opgestart te hebben was die grijns wel héél snel weg. Crashen, hakkelen, stoten en nog van alles... Dat was wel ouch. Mja op mijn nieuwe PC zal ik er weinig (of toch al minder) last van hebben.
Ik heb zelden iets van "bwah kutgame dit of dat", ik kan me gerust amuseren met elk spel (getuige: 100+ gameplay uren elk in Superman Returns, Spiderman 3 en Tenchu Z).
Alleen toen Supreme Commander uitkwam en het destijds niet draaibaar was op mijn NOG ouder systeem was ik wel aan het vloeken  |
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 08 Jan 2008 13:32 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Toen ik nog een klein Reneetje was had ik van mijn opgespaarde zakcentjes het spel Zelda II: The Adventure of Link (NES) gehuurd bij de plaatselijke videotheek. Na Zelda op de NES al kapot gespeeld te hebben zou deze game immers ook wel fantastisch zijn.
Helaas, al na een paar minuten kon ik niet verder, snapte ik er geen hol meer van en kon de game de pleuris krijgen. Echter, door mijn jonge leeftijd baalde ik er zo van dat mijn geld weg was aan een spel dat ik toch niet kon spelen, dat mijn moeder zo lief was de videotheek te bellen of ik het spel nog mocht ruilen. Eind goed, al goed.
(Mooi verhaal toch?) |
|
Terug naar boven |
|
|
Kingsora |
Geplaatst: 08 Jan 2008 13:41 Onderwerp:
| |

|
En voor welke game heb je hem geruild rene?
Games waar ik trouwens volledig door verrast was:
Ik weet nog goed toen ik als 11 of 12 jarig jongetje juist 1000 frank had gekregen voor mijn verjaardag, ik was zo gelukkig dat ik direct naar Bart Smit reed op men fiets. Ik zocht daar dus naar een PS1 game, die minder dan 1000 Belgische frank kost en Final Fantasy 8 was de enigste met dat prijskaartje. Met tegenzin kocht ik hem, want wat had die toch een lelijke cover en dan stonden er nog de woorden platinium op, bah iig ik fietste terug naar huis en werd onverwachts betoverd, ik heb drie FF8 savegames op men PS1 memory kaart staan van over de 60 uur, dat zegt wel genoeg zeker
En zo begon mijn Final Fantasy liefde
Nog een onverwachts toppertje voor mij was Heart of Darkness  |
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 08 Jan 2008 13:55 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Ik meen iets van de Looney Tunes. |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 08 Jan 2008 13:56 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Michaël_ schreef: | Nog een onverwachts toppertje voor mij was Heart of Darkness  |
Die was idd wel prachtig
Hij speelde bij mij wel altijd af in zo'n kleiner rotvenstertje dus dat vond ik niet zo leuk.
En als we al gaan terugdenken aan tijden zoals 'klein Reneetje' (<- ) dan vond ik vroeger Little Nemo: The Dream Master een teleurstelling...
En ik die het spel nog zo graag wou hebben voor Sinterklaas. Ik wist niet hoe het kwam maar ik begreep geen moer van dat spel terwijl ik toch al aardig een gamer aan het worden was.
Verder was de 999 games op 1 cartridge ook wreed dom. Het waren 10 games maar tot 999 keer toe herhaald maar dan dat je het kon opstarten van een bepaald level of met bepaald aantal levens  |
|
Terug naar boven |
|
|
Cor |
Geplaatst: 08 Jan 2008 14:32 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Kom op, Little Nemo was geweldig. Dat is te zeggen: tenminste in mijn herinnering.
Toen ik laatst m'n omgeruilde sterren inwisselde voor Castlevania, toen had ik wel dat telleurstellende moment . Ik meende dat dat zo'n hooggeprezen serie was? Wat ik zie is een traag spelende game die veel te veel lijkt op Shadow Warriors (of Ninja Gaiden, zoals ie in Amerika heet). |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 08 Jan 2008 15:00 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Dat had ik ook met bepaalde Castlevania's, de één vond ik echt ongeloofelijk prachtig en de ander kon me niet verder dan het eerste deel krijgen...
De beste Castlevania heb ik nu op 360 Arcade: Symphony of the Night
Voor de rest weet ik niet meer juist welke de goede uit de reeks waren
En over Little Nemo, kan best een goed spel zijn maar ik begreep er dus niets van en kon alleen springen (voor zover ik me herinner) en ik stierf dan ook wreed vlug bij de eerste vijandjes... Ik was zo geërgerd aan de game dat ik hem niet meer heb gespeeld.
Ik heb nog steeds mijn NES en dat spel toevallig ook nog, misschien nog eens inpluggen  |
|
Terug naar boven |
|
|
Cor |
Geplaatst: 08 Jan 2008 15:03 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Inderdaad, je kunt alleen maar springen. Maar... je hebt een zak snoepjes bij je waarmee je een aantal dieren kunt kalmeren en berijden. Zo krijg je de beschikking over bijvoorbeeld een mol, waarmee je gangen onder de grond kunt graven, of een bij, waarmee je kunt vliegen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 08 Jan 2008 18:18 Onderwerp:
| |

|
Ok dus als ik het begrijp van Freemad boeit het niet of je iets gezien heb van het spel
Bij mij in ieder geval. Alhoewel ik ook altijd de GTA games koop enzo, dan ga ik ze ook intensief volgen, elke gameplayfilmpje en het is ook elke keer weer ubervet!!! (GTA IV ) |
|
Terug naar boven |
|
|
FreeMad |
Geplaatst: 08 Jan 2008 18:55 Onderwerp:
| |

|
het is een kwestie van of de verwachtingen wel realistis is. en als het dat niet is moet je je verwachtingen naar beneden stellen.
maar ik zat tot nu toe bijna altijd in de goede richting |
|
Terug naar boven |
|
|
Devilly |
Geplaatst: 08 Jan 2008 19:44 Onderwerp:
| |
![]()
|
Cor schreef: | Inderdaad, je kunt alleen maar springen. Maar... je hebt een zak snoepjes bij je waarmee je een aantal dieren kunt kalmeren en berijden. Zo krijg je de beschikking over bijvoorbeeld een mol, waarmee je gangen onder de grond kunt graven, of een bij, waarmee je kunt vliegen. |
Hell yeah! Ik heb dat spel vroeger bij een vriend van me gespeeld. Hoe vet was dat wel niet. Echt een meesterlijk spel!  |
|
Terug naar boven |
|
|
Joris |
Geplaatst: 08 Jan 2008 21:32 Onderwerp:
| |

|
The Flintstones: Big Trouble in Bedrock (GBA)
Irritante levelopbouw en na veel moeite het eerste level gehaald hebben en er dan achter komen dat er helemaal geen mogelijkheid is om het spel op te slaan. |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 09 Jan 2008 11:28 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Cor schreef: | Inderdaad, je kunt alleen maar springen. Maar... je hebt een zak snoepjes bij je waarmee je een aantal dieren kunt kalmeren en berijden. Zo krijg je de beschikking over bijvoorbeeld een mol, waarmee je gangen onder de grond kunt graven, of een bij, waarmee je kunt vliegen. |
-_-'
Dus... Ik heb een goed spel zomaar aan de kant geschoven?
Tja, ik was jong en onervaren  |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 09 Jan 2008 14:52 Onderwerp:
| |

|
leer van je fouten
ik had ooit superman 64 gekregen van me oom en...dat was dus echt de slechtse game ooit en niet ik alleen
bron: wikipedia
''The game was received terribly by gaming audiences and is considered by many to be one of the worst video games ever made. It was rated as the 7th worst game of all-time in a list created by Seanbaby in Electronic Gaming Monthly. It also ranked 2nd on G4's Filter in its top 10 worst games of all-time. Nintendo Power magazine (volume 196) rated it as the worst game of all-time on a Nintendo system. On MTV's Gamer's 2.0, it was rated the #1 worst game of all time. The game also topped GameSpy's list of the ten worst comic book based video games of all time, as compiled by journalist David Chapman.
Game reviewers focused their complaints on unresponsive controls and monotonous gameplay. Critics found little redeeming value in the game.
''
lol toen ik 7 was vond ik het nog wel vet maar als ik het nu speel...
 |
|
Terug naar boven |
|
|
Niels |
Geplaatst: 09 Jan 2008 15:13 Onderwerp:
| |

|
Ik heb ooit eens altered beast gekocht omdat de cover veelbelovend was, maar dat was toch wel een enorme miskoop zeg. Voortaan kijk ik eerst op internet welke games goed zijn alvorens ik er geld aan geef. |
|
Terug naar boven |
|
|
Neerhof |
Geplaatst: 09 Jan 2008 16:00 Onderwerp:
| |
|
Één of andere flight simulator. Weet de naam niet meer. Na ongeveer een kwartier spelen teruggebracht naar de winkel  |
|
Terug naar boven |
|
|
DrRevo |
Geplaatst: 13 Jan 2008 20:31 Onderwerp: Call of Duty 3 (Wii)
| |

|
Call of Duty 3 (Wii)
Opzich een mooi spel en mooi verhaallijn.
Alleen binnen 2 dagen uitgespeelt te hebben is het toch zonde van het geld.
Toen hij net uit was coste hij 50 eurotjes...
Heb hem op marktplaats gezet en verkocht hem voor 55 euro.
Toch nog goeds voor terug gekregen.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Mr White25 |
Geplaatst: 17 Jan 2008 20:34 Onderwerp: Re: k*t spel :(
| |

|
twan202 schreef: | ik kan nog steeds niet geloven dat Jan van de PU die game een 99% heeft gegeven  |
Is best makkelijk te verklaren, de PU kreeg een buidel met geld (of andere 'cadeautjes' en trips) in ruil voor een goede review(score). Best triest eigenlijk, komt de geloofwaardigheid en objectiviteit die je van een gamesmagazine verwacht al helemaal niet ten goede. |
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 17 Jan 2008 22:57 Onderwerp: Re: k*t spel :(
| |
Eindredacteur

|
Mr White25 schreef: | twan202 schreef: | ik kan nog steeds niet geloven dat Jan van de PU die game een 99% heeft gegeven  |
Is best makkelijk te verklaren, de PU kreeg een buidel met geld (of andere 'cadeautjes' en trips) in ruil voor een goede review(score). Best triest eigenlijk, komt de geloofwaardigheid en objectiviteit die je van een gamesmagazine verwacht al helemaal niet ten goede. |
Niet helemaal waar, dan zou de rest van de redactie zijn verhaal moeten steunen, terwijl geen van allen achter de score staat die het spel gespeeld heeft. |
|
Terug naar boven |
|
|
Mr White25 |
Geplaatst: 19 Jan 2008 12:47 Onderwerp: Re: k*t spel :(
| |

|
Rene Groen schreef: |
Niet helemaal waar, dan zou de rest van de redactie zijn verhaal moeten steunen, terwijl geen van allen achter de score staat die het spel gespeeld heeft. |
Dat is waarschijnlijk om de indruk te wekken dat het niet gefingeerd is, het gaat Ubisoft om het cijfer in het blad en de cover. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina 1, 2 Volgende |