Auteur |
Bericht |
|
TheDutchMan |
Geplaatst: 04 Jan 2008 00:11 Onderwerp: League Ideeën
| |

|
Hey gaste
Ff een vraagje he. Leagues en Tournaments ideeén als je die hebt he kan die persoon dan rekenen op hulp van gamed.nl?
Ik heb bijna alle PS3 games en meer dan 125 ps2 game ( en ja alles Legale originele exemplaren , geen copy's )
Van al die games is er vast wel iets om wat moois van te maken. Dus mijn vraag alsik iets moois heb kan ik heir dan poste en voorstellen aan de community en kijke of er belangstelling voor is.
bvd,
TheDutchMan
---------------
"Live by Honour. Kill by Stealth" |
|
Terug naar boven |
|
|
Kingsora |
Geplaatst: 04 Jan 2008 00:44 Onderwerp:
| |

|
Je bedoeld als er iemand een toernooi wilt opzetten ofdat we je bij Gamed dan helpen of begrijp ik je u verkeerd?
iig als die persoon met wat leuke ideëen komt helpen we hem graag.
Maar ik snap niet helemaal waar je naartoe wilt kun je jezelf dus een beetje verduidelijken  |
|
Terug naar boven |
|
|
onno |
Geplaatst: 04 Jan 2008 01:22 Onderwerp:
| |

|
Citaat: | Ik heb bijna alle PS3 games en meer dan 125 ps2 game ( en ja alles Legale originele exemplaren , geen copy's ) |
zozo jij bent rijk, anywho ik zou je graag willenhelpen met een toernooi |
|
Terug naar boven |
|
|
TheDutchMan |
Geplaatst: 04 Jan 2008 18:58 Onderwerp:
| |

|
onno schreef: |
zozo jij bent rijk, anywho ik zou je graag willenhelpen met een toernooi |
Achja goed betaalde baan he
Michaël_ schreef: | Je bedoeld als er iemand een toernooi wilt opzetten ofdat we je bij Gamed dan helpen of begrijp ik je u verkeerd?
iig als die persoon met wat leuke ideëen komt helpen we hem graag.
Maar ik snap niet helemaal waar je naartoe wilt kun je jezelf dus een beetje verduidelijken  |
mijn id is dus een league geen toernooi. ik zat te denken aan werelds meest online game ever
Socom
zat zelf te denken aan Socom Combined Assault ik moet het eerst verder uit werken voor ik iets zeg. Word een League. Poules van 5.
wat ik wel kan zegge is dat je 2x tegen iedereen in je poule speelt. is dus 8 matches totaal. de nummers 1 en 2 gaan door naar een kick off Tournament. Ik werk het eerst uit regels , setup ect ect en ik add er ook wel een paar plaatjes in zo dat je weet wat ik ongeveer bedoel. |
|
Terug naar boven |
|
|
Kingsora |
Geplaatst: 04 Jan 2008 19:10 Onderwerp:
| |

|
K ik weet nog altijd niet perfect waar je naartoe wil maar waarom heb je Gamed eigenlijk nodig, welke inbreng wil je van ons? |
|
Terug naar boven |
|
|
Tom_V |
Geplaatst: 05 Jan 2008 08:55 Onderwerp:
| |

|
Michaël_ schreef: | K ik weet nog altijd niet perfect waar je naartoe wil maar waarom heb je Gamed eigenlijk nodig, welke inbreng wil je van ons? |
Spelen in tabelvorm. Zoals de Jupiler League of de Eredivisie. Komt erop neer dat het een heel lang uitgerokken toernooi is.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Kingsora |
Geplaatst: 05 Jan 2008 14:00 Onderwerp:
| |

|
Ah zo ik snap het nu wel de poule speelt dus meermaals en de 2 eerste van elke poule gaan dus door naar een toernooi.
Ik vraag mij alleen af of dat je daar genoeg deelnemers voor gaat vinden? En wil je dat dan allemaal via Gamed regelen of niet? |
|
Terug naar boven |
|
|
TheDutchMan |
Geplaatst: 07 Jan 2008 18:50 Onderwerp:
| |

|
aan gezien Socom meest populaire game is voor de ps2 denk het wel. ook al heb je maar 5 man / doubles per poule.
2 poules is dan al goed. maar ik loop vooruit op de zaken. moet zelf nog alles inelkaar zetten. Dan kan ik er meer over kwijt. maar het aantal deelnemers ik denk dat , dat geen probleem word. |
|
Terug naar boven |
|
|
Kingsora |
Geplaatst: 07 Jan 2008 19:15 Onderwerp:
| |

|
Eigenlijk heb je dan maar 20 mensen nodig ofzo?
Ik vind het trouwens gek dat je nog dit voor een PS2 game wilt doen, maar goed SOCOM leunt zich er natuurlijk goed voor. iig mss kun je nog het best SOCOM 2 nemen, dat is de best verkochte SOCOM game en de beste  |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|