| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6 Volgende
|
| MaartenL |
Geplaatst: 07 Jan 2008 13:08 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Ok das duidelijk aan de nieuwe scans dat deze wel een must have wordt
Zo stom dat ik geen PS2 meer heb anders kon ik me nog eens neerzetten aan de vorige KH delen...
Ik hoop alleen dat de game niet in té dure tijden zal verschijnen... Eerst mijn nieuwe PC, dan Crysis en UT3 kopen. Dan zijn er nog wel enkele 360 games die ik wil gaan halen en de FF-games op PSP ook nog wel...
Verder vind ik de GFX echt wel héél goed. Ben enorm verrast door de GFX kwaliteiten van de PSP. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Roxas |
Geplaatst: 07 Jan 2008 13:54 Onderwerp:
| |

|
| Sasuke schreef: | Ok das duidelijk aan de nieuwe scans dat deze wel een must have wordt
Zo stom dat ik geen PS2 meer heb anders kon ik me nog eens neerzetten aan de vorige KH delen...
Ik hoop alleen dat de game niet in té dure tijden zal verschijnen... Eerst mijn nieuwe PC, dan Crysis en UT3 kopen. Dan zijn er nog wel enkele 360 games die ik wil gaan halen en de FF-games op PSP ook nog wel...
Verder vind ik de GFX echt wel héél goed. Ben enorm verrast door de GFX kwaliteiten van de PSP. | .
Ach het zal waarschijnlijk nog een hele tijd duren voodat die ook nog eens bij ons uit is
En wat is GFX eigenlijk?  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| MaartenL |
Geplaatst: 07 Jan 2008 13:57 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
| Roxas schreef: | En wat is GFX eigenlijk?  |
GFX = de luie (= ik) afkorting van graphics/grafisch gedeelte.
In ieder geval al goed nieuws dat een tijdje kan duren, kan ik mijn bankrekening rustig wat aanvullen na het gat dat de PC gaat nalaten  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Kingsora |
Geplaatst: 07 Jan 2008 16:15 Onderwerp:
| |

|
Goed nieuws ??? Ik vind dat wachten een living hell.
En Sasuke je heb toch de KH games gespeeld op je PS2? Zoniet moet je jezelf diepschamen.
En dat van die 333 MHz, met zo'n graphics zou je inderdaad zweren van wel. MaarBirth by Sleep gebruikt dezelfde engine als Crisis Core en ik geloof niet dat die game de 333 MHz functie gebruikt.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Kingsora |
Geplaatst: 03 Jun 2008 20:33 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 03 Jun 2008 20:50 Onderwerp:
| |

|
Kan het bijna niet lezen. Man, dit word zo een topper voor de PSP  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Kingsora |
Geplaatst: 03 Jun 2008 21:49 Onderwerp:
| |

|
Ik sta er trouwens enorm van te kijken, hoe die man in godsnaam dit heeft kunnen opnemen.
Die trailer werd immers afgespeeld in een gesloten theater ruimte waar er security stond en elke camera was daar verboden 0_o |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Goof |
Geplaatst: 03 Jun 2008 22:07 Onderwerp:
| |

|
| Michaël_ schreef: | Ik sta er trouwens enorm van te kijken, hoe die man in godsnaam dit heeft kunnen opnemen.
Die trailer werd immers afgespeeld in een gesloten theater ruimte waar er security stond en elke camera was daar verboden 0_o |
Idd, eigenlijk zouden we die man diep dankbaar zijn . Birth by sleep wordt, na de beelden gezien, echt een topspel. De graphics zijn van topkwaliteit, het orignele, veilige gevechtsysteem wordt gebruikt en het verhaal zal, zoals verwacht van kh erg goed zijn. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Zanar |
Geplaatst: 04 Jun 2008 20:05 Onderwerp:
| |

|
| Citaat: | | Iig ben ik eigenlijk de enigste die zo enthousiast is over deze game? |
Nope, ik deel jouw enthousiasme. Kheb alle delen helemaal kapot gespeeld.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 04 Jun 2008 20:15 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Ventus schreef: | | Ik ben bang dat ze het gaan verneuken op ds dat gaat altijd fout. | Waarom gebruik je dan een avatar van dat spel. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Decay |
Geplaatst: 15 Jun 2008 11:57 Onderwerp:
| |

|
Lol, kheb een nóg betere versie gevonden. Bij deze video is de geluid veel zuiverder en zijn de ondertitels beter te lezen dus ENJOY
http://www.youtube.com/watch?v=6lSoFSQjdsQ
| Michaël_ schreef: | Ik sta er trouwens enorm van te kijken, hoe die man in godsnaam dit heeft kunnen opnemen.
Nee, dit was opgenomen in een winkel (in een winkel is er geen security dus hij/zij kon het met gemak opnemen) waar ze allemaal trailers aan het showen waren en deze was er gelukkig ook bij ... dat heb ik toch op khinsider gelezen  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Kingsora |
Geplaatst: 15 Jun 2008 12:34 Onderwerp:
| |

|
| Ik heb hem al een tijdje gezien hoor, erg mooi enzo, maar ik wil nu eindelijk ook wel eens een releasedatum zien. Maar goed er is een Square party in augustus, dus hopelijk komen we daar meer te weten ^^ |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Decay |
Geplaatst: 15 Jun 2008 12:37 Onderwerp:
| |

|
| Michaël_ schreef: | | Ik heb hem al een tijdje gezien hoor, erg mooi enzo, maar ik wil nu eindelijk ook wel eens een releasedatum zien. Maar goed er is een Square party in augustus, dus hopelijk komen we daar meer te weten ^^ |
Ja, waarschijnlijk zullen ze daar wel releasedata geven =D
Ik hoop wel dat ze nog wat nieuwe screens gaan geven of wat meer info over het level up systeem van BBS  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| konnichiwa |
Geplaatst: 19 Jun 2008 22:16 Onderwerp:
| |

|
Michael check je inbox..
Sorry ja maar ik weet niet hoe ik hem anders moet verwittigen.. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Stammetje91 |
Geplaatst: 08 Jul 2008 22:21 Onderwerp:
| |

|
@Kingsora
Worden we niet een beetje arrogant door te zeggen dat je de grootste KH-fan bent. Ik ben er ook nog!!  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Kurosaki01 |
Geplaatst: 10 Jul 2008 12:50 Onderwerp:
| |

|
| Citaat: | | Wat is dat voor fanboy/noobreactie? |
Jij bent eerder de fanboy hier eerlijk gezegd. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Djierod |
Geplaatst: 10 Jul 2008 13:38 Onderwerp:
| |

|
Wat boeit het of dat je overloopt Hij geeft gewoon een mening, dan zou ik jou ook fanboy kunnen noemen omdat de ds wordt verneukt volgens jou.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Decay |
Geplaatst: 06 Aug 2008 15:01 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Asianator |
Geplaatst: 06 Aug 2008 19:01 Onderwerp:
| |

|
Mooie screens!
Wanneer komt deze topper uit? Of is dat nog niet bekend? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 06 Aug 2008 19:01 Onderwerp:
| |

|
Wow wat een prachtige scans Verlang erg naar een trailer  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Decay |
Geplaatst: 06 Aug 2008 19:19 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 06 Aug 2008 19:34 Onderwerp:
| |

|
| Ja had hem al gezien maar wil er een zien in top kwaliteit. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Decay |
Geplaatst: 06 Aug 2008 19:43 Onderwerp:
| |

|
| Lawliet schreef: | | Ja had hem al gezien maar wil er een zien in top kwaliteit. |
Ja, ik denk dat iedere KH fan daar zit op te wachten maar ik denk dat het niet lang meer zal duren, aangezien 358/2 days en Coded deze winter al gereleased worden in JAP, denk ik dat er véél trailers zullen laten gezien worden tijdens TGS dit jaar  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Goof |
Geplaatst: 06 Aug 2008 20:03 Onderwerp:
| |

|
Supervette scans. Welke werelden komen eigenlijk voor in KH:bbs? Sneeuwittje, Assepoester, Doornroosje, Pride lands (the lion king) en ?
Laatst aangepast door Goof op 06 Aug 2008 20:10; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Decay |
Geplaatst: 06 Aug 2008 20:05 Onderwerp:
| |

|
| Gezer schreef: | | Als Birth By Sleep uitkomt ga ik een nieuwe psp kopen want de psp dat ik nu heb heeft geen joystick meer, dode pixels etc etc... | Eigenlijk heb je nu een DS met 1 scherm joke
Ik heb mij al een PSP gaan kopen voor BBS, Crisis Core, God of War, enz maar ik had al een DS dus heb ik al mijn materiaal om binnenkort vollop KH te spelen
@Goof; Radiant Garden, Sunset Horizons(de woestijn van in de Secret Endings) de werelden die jij al had opgenoemd + nog niet aangekondigde werelden, maar ik denk niet dat Pride Lands al aangekondigd is (hoewel ik wel hoop dat hij er inzit, samen met Robin Hood ) |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6 Volgende |