Koop jij veel games voor je PSP? |
Ja, regelmatig |
|
38% |
[ 7 ] |
Nee, bijna nooit |
|
22% |
[ 4 ] |
Kopen? Ik geraak wel aan de games op een andere manier |
|
22% |
[ 4 ] |
Ik heb geen PSP |
|
16% |
[ 3 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 18 |
|
Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina 1, 2, 3 Volgende
|
Kingsora |
Geplaatst: 06 Jan 2008 01:30 Onderwerp: Koop jij veel PSP software?
| |

|
Het is algemeen geweten dat de PSP vrij goed verkoopt, maar dat er quasi software weinig wordt verkocht. Hoe komt dit? Ik wou die vraag oplossen in het Patapon topic, maar zoals sommige opmerkte is dat daar niet echt een goede plek.
Ik vraag mij nu al een tijdje af hoe dit komt? Is het door te weinig topgames? Wordt de PSP veel meer gebruikt voor andere dingen? Piraterij? Of nog iets heel anders? Hoe denken jullie dat dit komt.
Ik zelf heb 10 UMD videos en 8 PSP games en maandag ga ik Daxter kopem. Dus door mij zijn de vreselijke verkopen iig niet.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Cubic X |
Geplaatst: 06 Jan 2008 09:35 Onderwerp:
| |
|
heb 6 games op UMD. Helaas voor Sony, en misschien beter voor mij , is de PSP nou eenmaal makkelijk te cracken. Heb nu dus custom firmware en paar iso'tjes op Memory Stick. Zonder de mogelijkheid om iso's te spelen had ik me PSP misschien al wel verkocht, de games zijn het niet waard om te kopen (iig niet voor 50 euro). Daarnaast heb ik nog genoeg andere consoles en een handheld om games voor te kopen  |
|
Terug naar boven |
|
|
Urkie |
Geplaatst: 06 Jan 2008 15:19 Onderwerp:
| |

|
Ik heb de psp bij de launch in de vs gekocht met wipeout pure erbij maar na een paar weken had ik al een iso draaien op 1.5 . Daarna heb ik toch wel veel games en films gekocht maar nu bijna nooit meer, omdat ik meestal "op een andere manier" aan ze kom  |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 06 Jan 2008 15:36 Onderwerp:
| |

|
ik heb 16 psp games en daarvan had ik 6 van een vriend gekregen want hij wou geen psp meer.
ik koop gewoon al mijn games dan heb je het prachtige doosje en het boekje  |
|
Terug naar boven |
|
|
anakin783 |
Geplaatst: 06 Jan 2008 16:19 Onderwerp:
| |

|
de mijne draait op cfw sinds een maand of drie maar kheb tog wel 15 UMD's in mn kast staan |
|
Terug naar boven |
|
|
Bats |
Geplaatst: 06 Jan 2008 16:31 Onderwerp:
| |
|
nope bijna nooit, en ik draai niet op een cfw |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 06 Jan 2008 16:52 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Ik denk van niet, maar mijn collectie PSP games says otherwise. |
|
Terug naar boven |
|
|
Devilly |
Geplaatst: 06 Jan 2008 20:31 Onderwerp:
| |
![]()
|
Ik val, helaas, onder de laatste categorie. Ik wil ontzettend graag zo'n ding hebben, maar er zijn nog wel meer dingen die ik wil en ondanks dat ik het kan betalen, vind ik het toch niet zo verstandig zo ontzettend veel geld uit te geven, vooral omdat ik geen baantje heb. Daarbij zouden m'n ouders er ook niet echt blij mee zijn als ik alles koop wat ik hebben wil.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Kingsora |
Geplaatst: 06 Jan 2008 23:02 Onderwerp:
| |

|
Ik zou liegen als ik zeg dat ik nooit een iso heb gespeeld, maar dan was het alleen van games die ik echt nooit zou kopen. Ik prefereer nog altijd een doosje met een boekje dat staat mooi in men kast, kga btw morgeDaxter halen. Ik krijg het echt niet over men hart om topgames tedowne
@Devilly: de psp is nu nochtans niet meer zo duur en met tal van aankomende toppers is die echt zijn geld waard.
Van toppers gesproke echte grote games kunnen jullie ni downen of je moet al een erg grote memorystick hebbe:P |
|
Terug naar boven |
|
|
Devilly |
Geplaatst: 06 Jan 2008 23:22 Onderwerp:
| |
![]()
|
Michaël_ schreef: | Ik zou liegen als ik zeg dat ik nooit een iso heb gespeeld, maar dan was het alleen van games die ik echt nooit zou kopen. Ik prefereer nog altijd een doosje met een boekje dat staat mooi in men kast, kga btw morgeDaxter halen. Ik krijg het echt niet over men hart om topgames tedowne
@Devilly: de psp is nu nochtans niet meer zo duur en met tal van aankomende toppers is die echt zijn geld waard.
Van toppers gesproke echte grote games kunnen jullie ni downen of je moet al een erg grote memorystick hebbe:P |
Ik weet het, Michaël, daarom zeg ik ook dat ik zo'n ding wel ontzettend graag zou willen hebben. Maar een PS3, bijvoorbeeld, staat ook nog op mijn lijstje en ondanks dat ik al dat spul wel kan betalen, vind ik het zelf niet zo verstandig en ook een beetje zonde van m'n geld om dat allemaal te halen. Ik leg mezelf dus een keuze voor, waarbij ik mezelf een beetje loop te pesten. Maar door deze keuze is de kans dat ik een PS3 haal wel veel groter, aangezien die toch hoger op mijn lijstje staat dan de PSP (LittleBigPlanet, GoW III, Uncharted e.d. gaan toch voor games als Loco Roco, GoW: Chains of Olympus e.d.). |
|
Terug naar boven |
|
|
Kingsora |
Geplaatst: 06 Jan 2008 23:33 Onderwerp:
| |

|
Ach weet je de PSP en PS3 te samen kost nog geen 599 (wat de ps3 beginprijs is) en je hebt nog de remote play functie wat zeker fantastisch is nu je ps1 games en sommige PS3 games kunt spelen via remote play op je PSP.
En dan heb je nog de mogelijkheid om je PSP games en videos op de tv te spelen via je ps3.
Die 2 dingen is mss een dure investering, maar je beleeft er echt nog jaren plezier aan, zeker die 2 in combinatie  |
|
Terug naar boven |
|
|
Kingsora |
Geplaatst: 06 Jan 2008 23:57 Onderwerp:
| |

|
Btw de PSP krijgt ook nog massaal veel exclusieve toppers zoals:
FF: Dissidia
FF: Anniversary Edition
FF: Anniversary Edition II
Crisis Core: FF7
Patapon
Coded Soul
God of War
Secret Agent Clank
Star Ocean
Star Ocean 2
MH Freedom 2G
Kingdom Hearts: BBS
MGS PO+
Flow
Calling al cars
Everyday Shooter
Beats
Dragon's Lair
Bleach 5
Phantasy Star
Fading Shadows
GT Mobile
Echochrome
N+
Yuusha no Kuse
nog een nieuwe MGS
Nog een nieuwe SOCOM
Nog een nieuwe Syphon Filter
...
en zo kan ik blijven doorgaan hoor  |
|
Terug naar boven |
|
|
Roxas |
Geplaatst: 07 Jan 2008 12:56 Onderwerp:
| |

|
Als je die lijst ziet, dan besef je wel dat het beste van de PSP nog moet komen.
En ik koop regelmatig software, men laatste aankoop was Wipeout Pulse trouwens. Al is het wel zo dat piraterij de PSP kapotmaakt, moest dat niet mogelijk zijn kwamen er waaarschijnlijk veel meer leuke games voor de PSP.  |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 07 Jan 2008 13:04 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Sinds de aankoop van mijn PSP maar 3 games gehaald:
Naruto: Ultimate Ninja Heroes
Daxter
Bleach: Heat the Soul 4
Mja, plezier genoeg ermee. Voor de rest koop ik niks van de PSP. Nu moet ik wel zeggen dat ik het ding nog maar een maandje of 2 heb dus ik moet nog helemaal bijlezen wat allemaal mogelijk is enz. |
|
Terug naar boven |
|
|
Kingsora |
Geplaatst: 07 Jan 2008 15:41 Onderwerp:
| |

|
Ik heb juist Daxter gekocht dus ik heb mijn bijdrage voor de PSP software weer gedaan, ik hoop nu wel dat die goed is.
En Sasuke ik dacht dat Bleach games niet bij ons worden uitgebracht???  |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 07 Jan 2008 15:48 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Michaël_ schreef: |
En Sasuke ik dacht dat Bleach games niet bij ons worden uitgebracht???  |
Inderdaad, heb hem dan ook maar moeten importeren.
Hier kan je hem bestellen
Compleet Japans maar beter dat dan de game helemaal niet te hebben want ik vind het wel een leuke game voor zover dat je kan genieten van Fighter games...
Nu maar wachten op Bleach: Hts 5  |
|
Terug naar boven |
|
|
Urkie |
Geplaatst: 07 Jan 2008 15:53 Onderwerp:
| |

|
Ik zou liegen als ik zeg dat ik nooit een iso heb gespeeld, maar dan was het alleen van games die ik echt nooit zou kopen. Ik prefereer nog altijd een doosje met een boekje dat staat mooi in men kast
Daar ben ik het helemaal mee eens ik zelf heb daarom ook alle gta's op de psp orgineel  |
|
Terug naar boven |
|
|
Kingsora |
Geplaatst: 07 Jan 2008 16:09 Onderwerp:
| |

|
Een game in het Japans spelen is niets voor mij, want dan mis je altijd iets.
Gebruiken jullie je PSP trouwens ook niet voor andere doeleinden? Ikzelf kijk enorm veel tv series op men PSP en ik gebruik hem nog het meeste voor zijn internetbrowser  |
|
Terug naar boven |
|
|
Urkie |
Geplaatst: 07 Jan 2008 16:10 Onderwerp:
| |

|
Ik gebruik mijn psp ook erg vaak voor doodgewoon wat bestandjes van de ene naar de ander pc over te zetten met de memorystick  |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 07 Jan 2008 16:21 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Ik gebruik hem wel als MP3 speler een beetje en af en toe zet ik er ook wel eens wat Anime op om te zien als ik bij de schoonouders zit en ik niets te doen heb.
Ik ben er nog steeds niet uit wat het dingetje nog allemaal kan  |
|
Terug naar boven |
|
|
Kingsora |
Geplaatst: 07 Jan 2008 19:09 Onderwerp:
| |

|
Van videos bekijken gesproken, hoe doen jullie dat? Converteren of gwn in MP4 formaat downloaden?
En oh ja Daxter ownt  |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 07 Jan 2008 19:51 Onderwerp:
| |

|
ik beide
ik heb vandaag powerstone collection gehaald
...ziek spel normaal heb ik liever geen 3d gameplay in een vecht game maar powerstone weet het precies goed te doen.
trailer
http://youtube.com/watch?v=iWxd3fM3a0s |
|
Terug naar boven |
|
|
Kingsora |
Geplaatst: 07 Jan 2008 20:04 Onderwerp:
| |

|
twan202 schreef: | ik beide
ik heb vandaag powerstone collection gehaald
...ziek spel normaal heb ik liever geen 3d gameplay in een vecht game maar powerstone weet het precies goed te doen.
trailer
http://youtube.com/watch?v=iWxd3fM3a0s |
Hmm ziet er wel degelijk uit eigenlijk, maar is het alleen een vechtgame of ok soort RPG. En hoeveel heb je hem betaald?
Ik was vandaag btw in de Saturn (das een gigantisch grote winkel) en toen ik naar het PSP rek ging was het bijna leeg. Ik weet nog goed dat er zo'n 3 weken geleden een 8 tal Locoroco, Daxter, Ratchet & Clank, Everbody's golf exemplaren lagen en vandaag lag er nog 1 Locoroco en 3 Everybody golf games lagen, platinium titels verkopen blijkbaar dus wel degelijk.
In Saturn stond Wipeout Pure op nr 1 van best verkochte PSP game, like wtf  |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 07 Jan 2008 20:13 Onderwerp:
| |

|
het is alleen een vecht game en hier word het haarfijn uitgelegd door de gasten van screwattack.com
http://www.gametrailers.com/player/29193.html (dreamcast versie)
ik heb er echt veel fun aan alleen jammer dat je niet online kan
oh en street fighter alpha 3 max is ook vet |
|
Terug naar boven |
|
|
Kingsora |
Geplaatst: 07 Jan 2008 20:19 Onderwerp:
| |

|
Maar heb je nu er de volle pot voor betaald?
En ik d8 aan een RPG omdat je dat filmpje zag dat je items kon kopen.  |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina 1, 2, 3 Volgende |