Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Onna76 BerichtGeplaatst: 06 Jan 2008 14:26    Onderwerp: Component verdeeldoos? Reageren met citaat

Een vraagje,

Daar ik 2 WII's heb en een PS2 maar 1 component aansluiting heb achter mijn TV vroeg ik me af of er niet een verdeeldoos bestond voor Component kabels, zoals je verdeeldozen hebt voor HDMI kabels in te doen en de ouderwetse scarts.

Alvast bedankt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 06 Jan 2008 14:33    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

De Joytech AV Control Center 245C geloof ik. (Hier vind je informatie over het lelijke, duurdere broertje met minder ingangen.)
Terug naar boven
Bats BerichtGeplaatst: 06 Jan 2008 14:42    Onderwerp: Re: Component verdeeldoos? Reageren met citaat

Onna76 schreef:
Een vraagje,

Daar ik 2 WII's heb en een PS2 maar 1 component aansluiting heb achter mijn TV vroeg ik me af of er niet een verdeeldoos bestond voor Component kabels, zoals je verdeeldozen hebt voor HDMI kabels in te doen en de ouderwetse scarts.

Alvast bedankt.

wat is met je PS3 gebeurd? :p

ontopic: ja, daar zal vast wel iets op gemaakt zijn
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 06 Jan 2008 14:49    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

De PS3 steekt op HDMI
Terug naar boven
Onna76 BerichtGeplaatst: 06 Jan 2008 14:52    Onderwerp: Reageren met citaat

PS3 zit inderdaad op HDMI dus daar heb ik geen Component voor nodig. Jeetje zeg moeten die dingen zo groot en zo duur zijn Geen kleiner kastje wat specifiek voor component kabels is net zoals met HDMI wat gewoon goed werkt?
Terug naar boven
Orian BerichtGeplaatst: 07 Jan 2008 09:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb twee jaar geleden zo'n apparaat van sinterklaas gekregen. ik kna het je echt afraden. De kwaliteit ging zodanig omlaag dat ik dacht naar een N64 te kijken ipv van een xbox360 (ik heb geen HD-tv, speel met RGB kabel).
Ik weet niet of er betere kwaliteit versies zijn, maar dat ding koste 20 euro, heb hem ook meteen teruggebracht, en ben niet van plan meer geld eraan uit te geven. Imo is kabeltje verwisselen 10 keer beter.
Terug naar boven
Onna76 BerichtGeplaatst: 15 Feb 2008 11:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Toch nog even een vraag want dat kabeltje wisselen elke dag wordt ik gek van en kan toch niet goed zijn voor de ingang van mijn TV. Je blijkt ook component scart adapters te hebben, zijn die wat?
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: