Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13  
MaartenL BerichtGeplaatst: 30 Nov 2007 16:21    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Bats schreef:
ik heb nu helaas toch al wat vastlopers gehad maarja dat boeit me niet veel, zolang ik die game maar kan spelen

ik ben nu in Acre ik heb net mijn 1e Assassinsation gehad ^^ vind het veel leuker om gewoon wat rond te rennen en relletjes te trappen

Was ik ook enorm vaak mee bezig, lekker guards assassinaten en dan een hele groep bevechten

Overigens heb ik geluk gehad, 20+ uur al gespeeld en nog niet vastgelopen. Heb je de PS3 versie of 360 versie?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bats BerichtGeplaatst: 30 Nov 2007 19:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Sasuke schreef:
Bats schreef:
ik heb nu helaas toch al wat vastlopers gehad maarja dat boeit me niet veel, zolang ik die game maar kan spelen

ik ben nu in Acre ik heb net mijn 1e Assassinsation gehad ^^ vind het veel leuker om gewoon wat rond te rennen en relletjes te trappen

Was ik ook enorm vaak mee bezig, lekker guards assassinaten en dan een hele groep bevechten

Overigens heb ik geluk gehad, 20+ uur al gespeeld en nog niet vastgelopen. Heb je de PS3 versie of 360 versie?

ik heb de ps3 versie en guess what? toen mijn broer net ging spelen stond de patch online dus die vastlopers enzo zullen nu wel verholpen zijn
Terug naar boven
Bats BerichtGeplaatst: 02 Jan 2008 22:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb hem net uitgespeeld

ik vond het verhaal erg indrukwekkend, dat zou gemakkelijk een goede film kunnen worden
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 03 Jan 2008 11:08    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Het verhaal is echt nog indrukwekkend, eerst vond ik er niks aan en nu ik de game 2x uit heb apprecieer ik het toch wel beter.

Ik denk dat er nog veel kans is op een film, misschien niet zo spoedig maar als ze hitman al verfilmen dan maakt AC zeker een kans.

Ik vind het echt een prachtig spel maar vind het tegelijk ook jammer dat ze veel mogelijkheden gewoon niet gebruikt hebben... Zo is het gebruik van paarden héél beperkt terwijl ze even goed een paardenrace-submissie hadden kunnen maken of iets dergelijks...

Ben iig benieuwd naar deeltje 2, waar en wanneer hij zich zal afspelen >_<
Terug naar boven
Smaps BerichtGeplaatst: 03 Jan 2008 12:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Precies, of dat je bv met je paard aan de hand door de stad kan lopen.
Of dat je ook de keuze hebt om zwervers geld te geven ipv ze weg te smijten. Of dat je geld kan verdienen van side-missions en bv dingetjes kan kopen bij de 100en marketstands... ach ik blijf maar dromen tot AC2
Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 03 Jan 2008 12:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Als ze er wat RPG-elementen in verwerken zijn ze al op de goede weg
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 03 Jan 2008 13:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Als ze idd de RPG elementen erin verwerken dan zou AC2 een goddelijk spel worden!
Terug naar boven
Bats BerichtGeplaatst: 03 Jan 2008 17:26    Onderwerp: Reageren met citaat

er zijn zoals iedereen zegt zoooo veel mogelijkheden in deze game, ik hoop dan ook dat ze die in deeltje 2 benutten, ik zal deel 2 dan ook zeker kopen omdat ik het verhaal gewoon fantastisch vond
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 05 Jan 2008 11:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb hem nog altijd niet uit, ik word echt gek van die submissies.

Ik ga wel is verder in de krokusvakantie, al is het maar voor dat verhaal.

En is er nu iemand eigenlijk die die pennen heeft gestolen? En zoja heeft dat een invloed op het verhaal?
Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 05 Jan 2008 12:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Bedoel je niet die soort van USB-stick?
spoiler Daarmee kan je binnenraken in de laptop van Dr. Vidic spoiler
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 05 Jan 2008 13:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zou nochtans zweren dat het een pen is, ik kreeg deze toen ik de professor lans achter besloot. Ik ging toen in de animus liggen, maar ik ging er trg uit en liep toen naar de prof die door het raam aan het kijken was.
Terug naar boven
wackyprofessor BerichtGeplaatst: 05 Jan 2008 13:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Is gewoon een soort USB-stick in die tijd, daarmee kan je toegang tot zijn laptop verkrijgen. Verder zie ik het nut enz. er niet van in om de laptops van de professor of die van Lucy te doorkijken..
Het is meer een kleinigheidje die veel beter uitgewerkt had kunnen zijn, maar dat geldt voor meer dingen in de game.
Terug naar boven
Bats BerichtGeplaatst: 05 Jan 2008 14:47    Onderwerp: Reageren met citaat

wackyprofessor schreef:
Is gewoon een soort USB-stick in die tijd, daarmee kan je toegang tot zijn laptop verkrijgen. Verder zie ik het nut enz. er niet van in om de laptops van de professor of die van Lucy te doorkijken..
Het is meer een kleinigheidje die veel beter uitgewerkt had kunnen zijn, maar dat geldt voor meer dingen in de game.

als je al die mails eens goed doorleest dan sluit dat allemaal aan bij het heel ingewikkelde verhaal hoor
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 13 van 13

Ga naar: