Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
MikeC5 BerichtGeplaatst: 31 Dec 2007 10:34    Onderwerp: Goed geluid gezocht Reageren met citaat

Hallo

Ik hoop dat ik goed zit hiero,met dit topic.
heb al de search gebruikt maar kwam op niks uit.

Ik had een vraagje,misschien kunnen jullie mij wijzer maken.

Ik heb altijd gegamed met al mijn consoles via mijn stereo en oeroud boxen (goed geluid,kan mening surround set echt niet aan tippen) ,ah fijn.. die heb gisteren de geest gelaten..overleden..dood..gecrasht
(scheelt wel ruimte, groote versterker weg,2 grote boxen)

En dus speel ik nu met mijn PS3 en Xbox 360 via mijn tv, Samsung HD tv, maar wat een bagger geluid is dat! ,dikke stap terug.

Nu had ik een vraag of mensen weten wat ik voor leuks nu kan aansluiten zodat ik me geluid via boxjes krijg (wil gelijk alles nieuw kopen,ouwe troep gaat naar mijn vader,neemt voor mij teveel ruimte in beslag)
Ik zie op foto's wel eens een setje aangesloten die ook op pc's horen,

Wie o wie kan mij helpen,hoeft niet gek duur te zijn.

Groetjes.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Roderick BerichtGeplaatst: 31 Dec 2007 18:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Niet gek duur, tot welk bedrag moet ik dan denken? Als je dat even noemt heb ik tig opties.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
MikeC5 BerichtGeplaatst: 31 Dec 2007 19:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Um,, laten we onder de 1000 euro blijven,

Nu heb ik mijn setje weer aan de praat gekregen, maar ga toch rustig opzoek naar iets nieuws, gelijk ruimte over
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 01 Jan 2008 16:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Als je het echt mooi wil aanpakken en je wil een systeem van versterker + losse speakers hebben raad ik je een HK 3480 versterker van Harman Kardon aan met de JBL northridge series speakers. De E30's zijn momenteel spotgoedkoop omdat ze vervangen worden door een andere serie en zijn flink krachtige speakers. Voor een eurotje of 500 a 600 ben je dan klaar: heb je een versterker en twee speakers. De speakers en de versterker moeten je alleen wel liggen: voor 500 euro zou ik even aan het luisteren gaan en wat vergelijken met alternatieven.

Je kunt ook voor een surround setje gaan zonder losse versterker en op dat gebied moet de Z-5500 van Logitech heel erg goed zijn. Ik heb er geen ervaring mee maar iedereen die dat wel heeft is laaiend enthousiast. Voor 300-350 euro tik je dit setje op de kop; heb je digitaal geluid met THX certificering wat dus al heel wat kwaliteit aangeeft.
Terug naar boven
MikeC5 BerichtGeplaatst: 02 Jan 2008 10:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Kijk, daar heb ik wat aan,

Ik zal eens gaan rond kijken ja,

Ik heb zelf ook weleens surround setje gehad met DVD speler.. oh,dat was niet om aan te horen, had hem gauw terug gebracht (was bij de Media Markt,doen gelukkig niet al te moeilijk met terug brengen,maar dat was ook 1 keer nooit meer )

Maar ik zal eens rond kijken,harstikke bedankt!
Terug naar boven
Zuigertje BerichtGeplaatst: 07 Jan 2008 10:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Z5450 of de z5500.

Ik koos voor de 5450, omdat ie 2 wireless achterspeakers heeft en 120 euro goedkoper was. (200 euro vs de 320 euro 5500).

de 5450 heeft minder vermogen, maarja, kwoon op kamers en vaak gebruik ik maar de helft van wat de 5450 kan (ivm geluidsoverlast). Zeer goed geluid trouwens, zeker voor maar 200 euro.

Je moet voor de 360 wel een speciale optische kabel kopen. Kostte me 30 euro bij de mediamarkt, online = stuk goedkoper.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 07 Jan 2008 11:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Da's interessant, hoe werkt dat precies met die achterspeakers? Neem toch aan dat ze wel stroom moeten hebben (wat voor connector hebben ze?).
Terug naar boven
Zuigertje BerichtGeplaatst: 07 Jan 2008 11:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Roderick schreef:
Da's interessant, hoe werkt dat precies met die achterspeakers? Neem toch aan dat ze wel stroom moeten hebben (wat voor connector hebben ze?).

Met een stekkertje voor de stroom. Draadloos betekend bij de Z5450 dat je de achterspeakers niet hoeft te verbinden met de rest van de setup.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: