Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Roderick BerichtGeplaatst: 25 Sep 2006 22:23    Onderwerp: Co-op Reageren met citaat

Co-op, of met andere woorden: samen met iemand door het spel gaan. Iets wat me vanaf de NES tijd al aantrekt en me nog steeds elke keer warm weet te krijgen.

We kennen allemaal toppers als Turtles II en IV, Streets of Rage I, II en III, Fighting Force, Perfect Dark en wat modernere titels als Halo. Co-op heeft een enorme meerwaarde vind ik en ik zie dan ook graag dat er games komen die min of meer toespitsen op co-op. Zo is Gears of War echt te spelen met 2 verschillende personages, zie je in Kane and Lynch ook zoiets. Army of Two is zelfs helemaal gebouwd rond Co-op. Zijn jullie ook zo verslaafd?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nols BerichtGeplaatst: 25 Sep 2006 22:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Co-op is heerlijk. Ik houd van de manier waarop Zelda 4 swords adventures er gebruik van maakt. Overigens met stip het beste spel op de gamcube. Dikke stip. De enige die in de buurt komt is Tales of Symphonia.
Terug naar boven
Joker BerichtGeplaatst: 25 Sep 2006 22:25    Onderwerp: Reageren met citaat

In Splinter Cell: CT heb ik de speciale co-op missies met veel plezier gedaan, past ook goed bij het genre.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cor BerichtGeplaatst: 25 Sep 2006 22:34    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Jep. Ik vind het erg jammer dat er haast nooit (meer) pc games uitkomen met coöp erin. De laatste games waar ik doorheen gecoöpt heb op pc waren de 2 Serious Sam spellen, en dat was echt harstikke leuk. Waar het normaal na een tijdje saai kan worden, blijf je met z'n tweeën (of meer, natuurlijk) altijd wat langer doorgaan en is het bijna altijd zeer vermakelijk.

Gelukkig ligt het in consoleland anders, daar komt heel wat meer coöp uit. Daar heb je ook de mogelijkheid tot split-screen, wat ik zelf leuker vind dan over internet. Toegegeven, je hebt een kleiner schermpje tot je beschikking, maar met z'n tweeën naast elkaar vind ik het stukken gezelliger en een veel leukere speelervaring.

Dus, Roderick, ik kijk erg uit naar de release van GoW. Kunnen we er lekker samen doorheen lopen. Het zal vast even leuk worden als PD0 en Kameo, die ons toch door heel wat saaie schoolperiodes hebben heengeholpen.
Terug naar boven
NL|MegaMika BerichtGeplaatst: 25 Sep 2006 22:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Het is leuk, maar er zijn niet echt veel games die me boeien waarin het kan. We spelen het meest competitieve games zoals Mario Kart Double Dash en diverse vechtspellen.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 25 Sep 2006 22:48    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Co-Op is kickass, laatste co-op die ik uitgespeeld heb met Kenneth was TimeSplitters: Future Perfect en onlangs hebben we ons aan Serious Sam: The NExt Encounter gewaagd. Spijtig genoeg geen auto-save dus moet ik eerst door de single.
Terug naar boven
P-Bwoy BerichtGeplaatst: 25 Sep 2006 22:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben het met Tom eens, co-op is maar in weinig games leuk uitgewerkt. Meestal is het leuk voor een keertje maar niet meer dan dat. Ik speel vrijwel alleen competetieve multiplayer...
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 26 Sep 2006 00:19    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Het ligt geheel aan het spel of co-op een toegevoegde waarde heeft. Sommige spellen zou ik niet aan moeten denken om het in co-op te spelen, bij andere games is het juist weer heerlijk. Ik weet nog dat ik vroeger Double Dragon helemaal gek heb gespeeld met een vriend in co-op, en als je er beide serieus in bent is dat zeer gaaf.
Terug naar boven
L!nk BerichtGeplaatst: 26 Sep 2006 08:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Metal Slug <3
Terug naar boven
Sebastiaan van Wijk BerichtGeplaatst: 26 Sep 2006 09:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Beste co-op game ooit: Secret of Mana.
Terug naar boven
Nols BerichtGeplaatst: 26 Sep 2006 17:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Die moeten we nog steeds uitspelen. Ik heb helaas maar 2 snes controllers.
Terug naar boven
Cubic X BerichtGeplaatst: 26 Sep 2006 18:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Co-op pwnt wel....alleen als ik win
Terug naar boven
NoCaH BerichtGeplaatst: 26 Sep 2006 21:42    Onderwerp: Reageren met citaat

K vond de co-op van Ghost Recon Advanced Warfighter op de X360 ook erg vet. Heel wat uurtjes gedaan samen met een maat
Terug naar boven
ikkevincent BerichtGeplaatst: 26 Sep 2006 21:51    Onderwerp: Reageren met citaat

coop is idd leuk, doe ik ook vaak met een maat van me, wij 2 tegen 3/4 bots op easy niveau, das toch moeilijker als 2 bots op hard
Terug naar boven
Bruno Jacobs BerichtGeplaatst: 26 Sep 2006 23:08    Onderwerp: Reageren met citaat
Eigenaar

Sebastiaan van Wijk schreef:
Beste co-op game ooit: Secret of Mana.

Amen!
Terug naar boven
Azazel BerichtGeplaatst: 05 Okt 2006 14:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Co-op Halo 2 vond ik helemaal geweldig, met andere games heb ik geen ervaring
Terug naar boven
Robin Damen BerichtGeplaatst: 16 Okt 2006 16:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Co-op is zeer verslafend! Ik kan ook niet wachten tot ik Gears of War in mijn handen krijg!

Ik heb heel veel co-op games gespeeld, maar games zoals Halo 2 of Killzone vind ik toch het leukst om co-op te doen.
Terug naar boven
Fiercy Dragon BerichtGeplaatst: 30 Jan 2007 15:41    Onderwerp: Reageren met citaat

co-op is cker belangrijk,
heb halo 2 volledig in co-op uitgespeeld (1 na moeilijkste, dus niet legendary... want dan mag geen van beide een keerjte dood gaan)

gears of war heb ik in co-op gespeeld
timesplitters volledig co-op gedaan
splinter cell chaos theory gedeeltelijk in coop gedaan
en nog wel een paar waar ik zo snel niet op kan komen.
maar het is vooral leuk als je een game hebt die je dan in de vakantie met zn tweeen op ze moeilijkst probeert uit te spelen (heb halo 2 legendary al geprobeerd, maar wat is dat kut zeg )
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 30 Jan 2007 19:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Dynasty Warriors 4 en 5 in co-op ...dat is ook echt kickass. Kijken wie de meeste kills heeft aan het einde. Gears of war was natuurlijk ook leuk. Halo moet ik nog gaan ondervinden met een vriend van me. Crackdown gaat volgens mij ook echt zeker leuk worden. Omdat je met zn tweeën kan rond rennen in een open wereld. Echt super!
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: