Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Wordt Halo Wars net zo populair als Halo?
Ja
50%
 50%  [ 6 ]
Nee
50%
 50%  [ 6 ]
Totaal aantal stemmen : 12

Auteur Bericht   
im2 BerichtGeplaatst: 23 Dec 2007 22:15    Onderwerp: Halo Wars Reageren met citaat

We zijn nog lang niet van Halo af

Releasedatum: TBA 2008
Platform: Xbox 360
Genre: Real-time Strategy
Developer: Ensemble Studios, Bungie Studios
Publisher: Microsoft Game Studios
Plot:
Citaat:
Halo Wars will take place prior to the events of Halo: Combat Evolved. The game is set in 2531, in the UNSC's first battles with the Covenant around the planet Harvest. It will allow the player to control the crew and vehicles of a UNSC ship, CFV-88 Spirit of Fire, and receive instructions and commands from its AI Serena.

Video:
http://www.gametrailers.com/game/3260.html

Screens:

Artworks:

Laatst aangepast door im2 op 02 Jan 2008 21:59; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Roderick BerichtGeplaatst: 23 Dec 2007 22:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb "Nee" gestemd om de simpele reden dat het RTS genre nog niet 10% van de populariteit van het FPS genre kent. Daarnaast verschijnt Halo Wars op een heel ander tijdstip: een tijdstip waarop veel minder games gekocht worden.

Verder lijkt Halo Wars een leuke RTS te worden die hetzelfde syndroom zal krijgen als de Halo FPS games. Laat Halo Wars aan een PC RTS fan zien en hij zal zeggen dat het standaard spul is. Nu is de taak aan Ensemble om te laten zien dat ze kunnen wat Bungie kon: het genre ongelofelijk toegankelijk maken voor de consolegamer. Als dat gebeurt heb je een topper, ookal zullen de PC gamers dat ontkennen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 23 Dec 2007 22:26    Onderwerp: Reageren met citaat

http://www.gametrailers.com/player/usermovies/143677.html
(Music aan)

http://www.gametrailers.com/player/usermovies/143223.html

EDIT: Ik vind het BTW jammer dat die nie naar PS3 komt, eeen RTS van Ensemble Studios, over Halo...

Wat een Topgame
Terug naar boven
Fiercy Dragon BerichtGeplaatst: 23 Dec 2007 23:57    Onderwerp: Reageren met citaat

het ligt volledig in ensembles hand, maar de details die ik tot nu toe gezien heb in die trailer waren gewoon geweldig, het enige foutje wat ik ontdekte was dat we terug gingen naar de 16de eeuw waar iedereen op een rijtje ging staan en omstebeurt schoot, dat gebeurt in die trailer ook en dat ziet er niet halo achtig uit...
maar de warthog, de scarab, de banshees, allemaal zo mooi gedaan, en het ziet erg heel goed uit, het ademt gewoon halo... (behalve dus dat het vrij traag aanvoelt in die trailer als ze met infantry spelen...)

heb dus ja gestemd want iig ik wil m graag hebben (keek meer naar deze uit dan naar halo 3...)

http://www.gametrailers.com/player/24172.html
Terug naar boven
FreeMad BerichtGeplaatst: 24 Dec 2007 11:26    Onderwerp: Reageren met citaat

op de pol vraag antwoord ik nee omdat halo fps zo ontzettent groot is.
maar ik hoop maar dat het een goed verhaal heeft en niet weer z'n crap van. "jij wint de oorlog in je eentje"
Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 24 Dec 2007 12:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb er wel vertrouwen in dat Ensemble Halo Wars ongeveer even toegankelijk kan maken als de FPS Halo, dus Ja.
Terug naar boven
Bats BerichtGeplaatst: 03 Jan 2008 17:52    Onderwerp: Reageren met citaat

het lijkt me een heel vette game, maar ik denk niet dat ie zo popi wordt als Halo zelf
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: