Auteur |
Bericht |
|
Lawliet |
Geplaatst: 17 Dec 2007 21:28 Onderwerp: Game moment
| |

|
Game momenten wat een heerlijk gevoel. Je hebt eindelijk de game waar je 3 jaar lang op gewacht hebt. En elke seconde van het spel is precies waar jij op gehoopt had. Vooral die ene boss battle was hemels en daar denk je ook vaak teruggaan (of speelt dat moment weer). Dus deel hier jouw favoriete game moment(en).
Hier een voorbeeldje
Game: Shadow of the Colossus
Moment: alle Colossus gevechten
waarom?
De gevechten waren zo gruwlijk en je bent maar een klein mannetje met zwaard en pijl en boog tegen een toren hoge monster. Elke colossus heeft een andere strategie nodig om hem neer te halen en hoe ze dat deden was perfect. De muziek paste ook erg goed aan de sfeer van de game. En ook nog hoe je op een colossus moest klimmen was vet gaaf. Niet alleen de baas gevechten maar de wereld zelf hadden ze ook prachtig in elkaar gezet. Ik raad iedereen aan om dit spel te kopen want dit was een van de beste PS2 games ooit en een waardige toevoeging in je collectie
eventueel een filmpje van een van de momenten (als mogelijk)
http://www.gametrailers.com/player/4097.html?type=mov |
|
Terug naar boven |
|
|
Bats |
Geplaatst: 17 Dec 2007 22:06 Onderwerp:
| |
|
zo`n moment heb ik dus gisteren gehad met Call of Duty 4:
Spoiler Als je op het einde die gast met zijn 2 ''gaurds'' neerschiet /Spoiler
Edit: Filmpje klik
waarschijnlijk is dit het coolste/meest emotionele game moment dat ik ooit heb meegemaakt *snif*
Laatst aangepast door Bats op 17 Dec 2007 22:15; in totaal 2 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Kingsora |
Geplaatst: 17 Dec 2007 22:09 Onderwerp:
| |

|
Game: Final Fantasy IX
Moment: De laatste scene van de game waarin je een theaterstuk ziet. Je dacht dat Zidane dood is, maar dan blijkt hij nog te leven. De hoofdrolspeler van het theaterstuk draagt een hoodie waardoor je zijn gezicht niet ziet op het einde zegt hij de onsterfelijke woorden:
"Where oh where is my beloved Dagger"
Dan gooit die zijn hoodie af en blijkt het Zidane te zijn (waarvan je dacht dat die dood was omdat je dacht hij zijn leven had opgeofferd voor de slechterik Kuja) Dan krijg je een CGI scene te zien waarin Garnet in tranen naar Zidane loopt.
Waarom: Deze game was zo geweldig net zoals het feel-good einde waarvan je eerst d8 dat het slecht eindigde. Ik zweer het dit is de enige game waar ik ooit een traan heb gelaten. Dat snap je alleen als je de game zelf hebt gespeeld.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 18 Dec 2007 00:07 Onderwerp:
| |

|
Bij vele games heb ik wel wat.
Bij GTA heb ik bijv. bij een missie dat je een insane (scripted) stunt doet en dat je met nog zo'n personage zit en dan roepen: Ooooohhhhh shiiiittttt!!!
Dat vind ik altijd prachtig.
Nog één is Mafia. Van die momenten dat je gewoon staat te praten met een gastje alsof het je alledaagse leven is. Mafia zit vol met die momenten en dat vind ik echt prachtig. (ik vind het nog steeeds het beste spel ever)
Voor de rest zijn er vele momenten met co-op, das altijd wel cool. Bij Halo 3 heb ik prachtige acties gemaakt, echt vet.
Bij online spellen als Battlefield 1942 heb ik erg veel leuke momenten beleefd.
En daar game je gewoon voor, voor zulke momenten! En ergens hoop je dus in elk spel dat je koopt zoiets mee te maken, en als je dat niet meemaakt, ja dan ben je gewoon ietswat teleurgesteld natuurlijk. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|