Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2  
Joni Philips BerichtGeplaatst: 13 Dec 2007 14:59    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Een basketbal die door iemand geshot werd recht in mijn kruis krijgen. Ik heb redelijk wat geluk dus pijnlijke momenten kom ik niet vaak tegen. (Vallen met de fiets en heel nipt rechtblijven, frisbees en andere items die op 1 cm van mijn hoofd voorbij vliegen, mijn voet omslaan zonder iets pijn te doen, ...)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 13 Dec 2007 22:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Kom niet verder dan m'n grote teen zodanig hard stoten dat het bloed eronder vandaan gutste en de nagel uiteindelijk eraf viel.
Terug naar boven
wackyprofessor BerichtGeplaatst: 16 Dec 2007 01:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Paar jaartjes terug, deed ik stoer op een trampoline en dan springen, verkeerd neerlanden, been klapte zowat dubbel, hoorde wat kraken en mijn groeischijf was verschoven met paar scheurtjes van andere dingen. Pijn viel gelukkig mee, enkel dat ik 1,5 maand in de Gips/Rolstoel moest en het revalideren was minder.

Verder nooit echt pijnlijke/beschamende dingen gehad, enkel dat ik nu bang ben voor trampolines
Terug naar boven
FreeMad BerichtGeplaatst: 16 Dec 2007 11:35    Onderwerp: Reageren met citaat

toen ik heel jong was zaten mijn vingers tussen de deur. dus waren mijn vingers plat omdat er op die leeftijd nog geen botjes in zatten.
*helaas geen foto's*
Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 16 Dec 2007 12:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Ergens rond dezelfde tijd van hadden we op school zelf een schaatsbaan gemaakt door water op de grond te gieten. Blijkbaar ben ik tijdens het schaatsen tegen een paal gevlogen en moest ik naar de spoed(hersenschudding). Ze hebben zout gestrooid en het was meteen gedaan met de schaatspret.
Terug naar boven
Devilly BerichtGeplaatst: 16 Dec 2007 12:25    Onderwerp: Reageren met citaat

FreeMad schreef:
toen ik heel jong was zaten mijn vingers tussen de deur. dus waren mijn vingers plat omdat er op die leeftijd nog geen botjes in zatten.
*helaas geen foto's*

Hier klopt volgens mij iets niet helemaal. Vanaf je geboorte zitten er namelijk al botten in je vingers (ook al van tevoren, maar dat doet er nu weinig toe). Anders zou een baby zijn vingers ook niet kunnen bewegen, of in ieder geval niet op de manier zoals een normale baby dat kan.
Het is natuurlijk wel zo dat de botten van een baby erg fragiel zijn.

-----------------------------

Ik zelf heb veel ervaring met pijntjes, maar weinig erge pijntjes. Ik denk dat de pijn na mijn operatie wel de ergste was. Ik kon niet eens meer rechtop gaan zitten.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 2

Ga naar: