| |
| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
|
| wackyprofessor |
Geplaatst: 16 Jan 2026 22:36 Onderwerp:
| |

|
| Rene Groen schreef: | | wackyprofessor schreef: | Zo dat is ff een tijd geleden
Beetje nostalgisch door het archief gekeken, leuk ook de vele namen/avatars nog bijgebleven.
De emoticons ook natuurlijk van een andere tijdperk  |
Heel onze website is van een ander tijdperk. Noem het ouddated, noem het charme, met beide zit je goed  |
Juist veel charme
Hopelijk gaat alles goed met iedereen hier. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| .sotarK |
Geplaatst: 21 Jan 2026 22:20 Onderwerp:
| |

|
Leeft het gamedforum nog een beetje? Niet echt...
De artikels zijn nog steeds top. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 02 Mrt 2026 11:01 Onderwerp:
| |

|
Ik ben de laatste tijd elke dag wel even actief op Gamed. Heb zin om te kletsen en het zou leuk zijn als er weer wat meer mensen actief worden hier.
Ik heb de nieuwe gameplay gehaald en er is een review van Mewgenics van 5 A4tjes met een topscore van 91/100 wat ik straks even lekker ga lezen in het cafe met een lekker bakje chai latte erbij. Ik ben benieuwd waar het over gaat, het is een tactische turnbased game in ieder geval. En ik zal er later wat meer over vertellen als ik het stuk heb gelezen.
Ik heb trouwens een vraag, ik zie enkel nog alleen Rene posten op de frontpage en af en toe Joni, maar zijn jullie zo tevreden met hoe het gaat of zouden jullie het leuk vinden als er weer iets meer gebeurd op en met de site?
Ik zag bijv op het nieuws dat er met AI nu ook websites kunnen worden gebouwd, eventueel voor een nieuwe look and feel. Maar dat is misschien lastig omdat dan de hele database moet worden overgezet.
Ik zou zelf wat meer interactie willen, maar misschien kan ik weer een Discord server opzetten en wat oude leden vragen of ze willen joinen. Ik denk dat ik dat later vanmiddag even ga opzetten.
En ik vind de look and feel prima, op mijn Ipad krijg ik verticaal een mooie site in beeld, alleen kloppen de verhoudingen niet.. niets mis mee verder, maar wat meer actieve leden op het forum zou ik wel leuk vinden. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Rene Groen |
Geplaatst: 02 Mrt 2026 15:52 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Ik wil best even reageren op je vraag. Gamed bestaat al de nodige jaren en in die tijd zijn er redacteuren gekomen en daarna gegaan of gebleven. Logisch natuurlijk, we worden allemaal ouder en onze interesses veranderen, of er is simpelweg de tijd niet voor om te schrijven. Om Gamed draaiende te houden moet er geld worden ingelegd, wat automatisch ook betekent dat er niemand betaald kan worden, en de enige vorm van compensatie komt voort uit tripjes of review exemplaren.
Dat gezegd hebbende hebben we nu een redelijk vaste kern. Ik zorg hierbij voor het grootste deel van het nieuws, en samen met de rest proberen we ontvangen games van een review te voorzien. Dit is allemaal puur hobbymatig. Of zoals je rechtsboven ook onder onze naam kunt zien: "Van gamers, voor gamers."
Natuurlijk snap ik dat veel (oud-)bezoekers andere, betere alternatieven gevonden hebben. Websites die er gelikter uitzien, meer mogelijkheden hebben en waar reviews nog voor embargo verschijnen. Wij zijn vele malen kleiner, krijgen lang niet alle reviewcodes en kunnen weinig aan de site aanpassen. Ik zal je niet vermoeien met de details, mede ook omdat ik er zelf amper kennis van heb, maar het komt erop neer dat we draaien op technieken uit het stenen tijdperk. Dit overzetten is niet mogelijk, vanaf nul beginnen is geen optie. En dus gaan we lekker verder op deze weg zolang we daar zin in hebben. Zonder het idee te hebben dat iets moet, of verdere verplichtingen te hebben.
Meer bezoekers, en daarmee reacties zijn natuurlijk altijd welkom. Een Discord server is een heel leuk idee, maar dan moeten er natuurlijk wel mensen zijn die dit interessant vinden en erin posten. Je inzet wordt in ieder geval gewaardeerd! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 02 Mrt 2026 18:56 Onderwerp:
| |

|
Bedankt voor je reactie. En heel begrijpelijk allemaal. Voor mij is gamed de online thuis basis als het om gamenieuws gaat en ik ben blij dat het nog bestaat. En ik zal mij proberen in te zetten om de community weer een beetje tot leven te wekken. Ik hoop dat ik GekookEi zover kan krijgen dat we samen de Discord server kunnen runnen..
Er zitten hier gewoon aardige mensen. Dat kan ik niet van alle websites zeggen, wil geen namen noemen maar er zitten echt veel etters op het internet... |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 |
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|