Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCPS VitaNintendo 3DSWii UNintendo SwitchPlayStation 3PlayStation 4Xbox 360Xbox OneAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 168, 169, 170  
Thibby95 BerichtGeplaatst: 12 Jun 2019 15:14    Onderwerp: Reageren met citaat

@Redneckerz

Ik blijf gamed altijd volgen! Al zorgt de combinatie van examens samen met E3 wel altijd voor een serieuze toename in het aantal bezoeken

+ E3 was toch nog leuker dan verwacht. Vooral Borderlands, Fire Emblem en Empire of Sin spreken me aan.
- Wolfenstein: Youngblood heeft enkel online co-op en geen splitscreen. Jammer dat veel games dit de laatste jaren verwaarlozen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 24 Jul 2019 20:40    Onderwerp: Reageren met citaat

-Rutger Hauer overleden, Kingdom Hearts III is het laatste wat ik van hem heb gehoord.
RIP
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 31 Jul 2019 17:15    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Thibby95 schreef:
@Redneckerz

Ik blijf gamed altijd volgen! Al zorgt de combinatie van examens samen met E3 wel altijd voor een serieuze toename in het aantal bezoeken

+ E3 was toch nog leuker dan verwacht. Vooral Borderlands, Fire Emblem en Empire of Sin spreken me aan.
- Wolfenstein: Youngblood heeft enkel online co-op en geen splitscreen. Jammer dat veel games dit de laatste jaren verwaarlozen.

Over Youngblood gesproken: Heb je de games gespeeld?

Als je Gamed volgt, verwacht ik wel een antwoord.

dantekloon schreef:
-Rutger Hauer overleden, Kingdom Hearts III is het laatste wat ik van hem heb gehoord.
RIP

Vond het eerder opvallend hoe half het Interweb gelijk die Blade Runner quote aanhaalt. Soms zijn mensen echt wel een soort schaapjes.

Wel ontzettend jammer dat Hauer er niet meer is.

Scheen dat hij een briefje had achtergelaten voor zijn familie:

''Ik hauer mee up mensen.''
Schaamteloos gejat, i know.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 168, 169, 170
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 170 van 170

Ga naar: