Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  
Joni Philips BerichtGeplaatst: 14 Apr 2017 16:31    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Toen het evenement begon, had ik 82.222 ervaringspunten. Ik zit ondertussen aan 398.372 punten. Ik hoop te kunnen doorstoten naar level 33.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 14 Apr 2017 20:26    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 26 Sep 2007
Berichten: 5213

Wowzers, hoeveel heb je gelopen/gevangen vandaag joh? Ben zelf nog niet naar buiten geweest voor het event. Heb vanuit huis het een en het ander kunnen vangen, maar nog niets speciaals.

Ben wel erg benieuwd welke Pokémon er nu voornamelijk uit de 2KM eieren komen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 15 Apr 2017 17:21    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Stefan van B schreef:
Wowzers, hoeveel heb je gelopen/gevangen vandaag joh? Ben zelf nog niet naar buiten geweest voor het event. Heb vanuit huis het een en het ander kunnen vangen, maar nog niets speciaals.

Ben wel erg benieuwd welke Pokémon er nu voornamelijk uit de 2KM eieren komen.


Ik heb nog niet zoveel gevangen, ik had gewoon op voorhand Lucky Egg sessies voorbereid. Vandaag wat meer gevangen, een Pokémon of 100. Ik sta nu klaar voor Lucky Egg #3 eens de telefoon is opgeladen. Hatches zijn tot nu toe teleurstellend geweest. Abra, Cleffa, Onix.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 19 Apr 2017 20:25    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Goed, ondertussen mijn vijfde Lucky Egg gedaan. In totaal een miljoen ervaringspunten erbij deze week. Zit nu op level 33 met 370k. Dat Is mijn level voor de komende maanden. Qua Pokemon nog een Ampharos gevangen zodat ik er maar 9 meer zoek.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 22 Apr 2017 14:21    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 26 Sep 2007
Berichten: 5213

Dan ga je toch best lekker! Deze site gevonden voor betere indicatie van levels: https://trainerlevelspeed.de/

Zou over 13 dagen dan eindelijk Level 30 moeten zijn, maar voordat ik level 40 ben zou ik nog zo'n vijf jaar ofwel 1896 op mijn huidige tempo moeten spelen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 23 Apr 2017 09:51    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Ik heb nog zo'n drie jaar nodig.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 08 Mei 2017 13:01    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 26 Sep 2007
Berichten: 5213

Toch nog fijn gebruik gemaakt van het Gras-event. Nu mijn twee missende gras-type Pokémon in bezit: Bellossom en Meganium

Daarnaast ook m'n Venusaur en Exeggcute tot mijn huidige max kunnen power-uppen. Kijk nu al uit naar het Vuur-event.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 11 Mei 2017 07:03    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Mijn 230ste Pokémon, Steelix. Dat betekent dat ik enkel nog Puppitar (genoeg Candy al), Tyrannitar en Unown moet hebben van de lokale Pokémon.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 19 Mei 2017 19:06    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 26 Sep 2007
Berichten: 5213

Tijdens rondje fietsen geen Aerodactyl tegengekomen, maar er komt er wel zojuist één uit een 10KM ei. Daarmee de Europese Kanto Pokédex compleet. Nu nog 20 Gen 2 Pokémon en ik ben compleet
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 28 Jul 2017 17:29    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Evenement is alvast zeer succesvol in mijn ogen.
- Articuno binnen na twee pogingen. Lugia heb ik nog gefaald.
- Een miljoen Stardust geďnvesteerd, zodat ik nu 4 Pokémon over de 3000 heb, nog eens 4 over de 2900.
- Meer dan 200 Ultra balls opgebruikt om Pokémon te vangen de afgelopen week. Onder andere 200 reserve candy voor Pidgey.
- Meer dan een half miljoen XP verdiend, zodat ik nu level 34 ben, met zo'n 350.000 ervaringspunten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 07 Aug 2017 19:44    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 26 Sep 2007
Berichten: 5213

Vandaag naar Leidschendam gefietst, had in een half uur tijd al de vijf verschillende Unknown's en diverse Kangashkan's te pakken. Daarna nog even gebleven en flink wat bij gevangen (alle lure's stonden aan). Prima event zo, alleen voor velen echt flink uit de buurt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 07 Aug 2017 21:55    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Vanaf morgen in Amsterdam, lekker catchen. Wel spijtig dat ze die Unown bug hebben opgelost - zet je GPS uit en de game vergeet welke Unown je eigenlijk aan het vangen bent - want dat had heel gemakkelijk geweest. Maar goed, morgen dus Unown en Kanghaskan, dan zit ik aan 237. Eventueel Zapdos erbij.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 08 Aug 2017 20:29    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 26 Sep 2007
Berichten: 5213

Net Zapdos gevangen en een Chansey geëvolueerd: 238 gevangen, 241 gezien (mis alleen Farfetch'd schaduw nog). Europese Pokédex daarmee compleet, althans op man/vrouw na. Dat binnenkort eens indexeren en dan m'n jacht maar weer uitbreiden. Heel stom alleen dat oudere Pokémon niet meetellen, zodat ik bijvoorbeeld opnieuw een Nidoking en Nidoqueen moet evolueren...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 09 Aug 2017 09:43    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Kanga is binnen, maar Unown nog niet. Centrum van Amsterdam rond centraal station is schijnbaar een dode zone hiervoor.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 25 Dec 2017 12:33    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Generatie 3 gaat redelijk vooruit. Ik zit aan 300 soorten. Ik had Kirlia en Grovyle ook al kunnen hebben, maar wachten tot ik 150 Candy heb van beide. Ondertussen ook al negen Pokémon van meer dan 3000 CP.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 31 Dec 2017 17:50    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Joni Philips schreef:
Generatie 3 gaat redelijk vooruit. Ik zit aan 300 soorten. Ik had Kirlia en Grovyle ook al kunnen hebben, maar wachten tot ik 150 Candy heb van beide. Ondertussen ook al negen Pokémon van meer dan 3000 CP.
En zo zit ik nu aan 313 soorten, met een 4038 CP Slakoth als sterkste Pokémon. Dankzij het Weather systeem heb ik daar zelfs nog geen stardust in moeten steken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 27 Jan 2018 18:06    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

- Wailmer en Milotic behaald vandaag, dus de vorige set compleet.
- Twee raids gedaan, maar nog altijd geen goede Kyogre. Was sowieso geen regenweer dus geen ramp.
- Cacturne gevonden, terwijl ik nog geen Cacnea heb.
- Lileep, Lairon, Agron, Armaldo, Nosepass zijn nu ook in orde.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 01 Jul 2018 18:41    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Zo, Corsola, Shiny Roselia, Shiny Pikachu, Shiny Swablu, een sterke Aerodactyl, wat Ralts, Slakoth en Larvitar, en natuurlijk heel wat Unown. Uitstap naar Dortmund was zeer geslaagd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 05 Jul 2018 10:59    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

Corsola gevangen en aan de vereisten voldaan voor Mew, dus ook die in de pocket!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 23 Sep 2018 16:50    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Vandaag Mewtwo en Tauros! Eerste generatie compleet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 21 Feb 2021 16:23    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Ben benieuwd of er nog veel mensen mee bezig zijn. Zit ondertussen aan bijna complete dex voor de eerste generaties. Ik ontbreek alleen nog de regionals van generatie 2 tot 5 en Kecleon natuurlijk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 23 Feb 2021 09:57    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 26 Sep 2007
Berichten: 5213

Start het af en toe op, maar dan al wel snel uitgekeken.
In mijn Dex heb ik 518 gevangen, 542 gezien.

Kanto: 151
Johto: 98
Hoenn: 125
Sinnoh: 72
Unova: 66
Kalos: 5

Goed te zien waar ik ergens ben afgehaakt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 23 Feb 2021 14:54    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

Heb de game al enige tijd niet meer op mijn telefoon staan. Ik leef in een redelijk beperkt gebied (woon-werk verkeer) en om dan voortdurend dezelfde exemplaren tegen te komen ging me tegen staan en toen ben ik op een dag gestopt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 23 Feb 2021 16:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Sinds gister de Kanto dex compleet.

Kanto: 151
Johto: 90
Hoenn 118
Sinnoh 83
Unova: 91
Kalos: 10
Galar: 3
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 3 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group