| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4 Volgende
|
| Onna76 |
Geplaatst: 24 Nov 2007 17:42 Onderwerp:
| |

|
Een maffe vraag, weet iemand of je dezelfde account op 2 verschillende PS3's kunt gebruiken of dat niet?
Hmm mijn TV upscaled enkel naar het geen waarmee ik m aangeef, dus misschien dat het toch aan het beeld nu ligt want dat staat maar op 480i, composiet he
Eh weet je niet wat Playstation Network Tickets zijn? Foei Je kent toch de WII Pre Paid Cards? Nou dat is zoiets. Met de tickets kun je dus via het PSN ook games enz. kopen, door de code in te toetsen en dan beland het totaal van de betreffende kaart in je account. In Japan zijn de kaarten al sinds april of zo, maar enkel via Convenience stores en postkantoren, dus niet zo maar 1, 2, 3 online te bestellen, hoezo we doen weer effekes moeilijk In Amerika en Europa zijn nog altijd niet te krijgen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Bats |
Geplaatst: 27 Nov 2007 20:10 Onderwerp:
| |
|
| Onna76 schreef: | Een maffe vraag, weet iemand of je dezelfde account op 2 verschillende PS3's kunt gebruiken of dat niet?
Hmm mijn TV upscaled enkel naar het geen waarmee ik m aangeef, dus misschien dat het toch aan het beeld nu ligt want dat staat maar op 480i, composiet he
Eh weet je niet wat Playstation Network Tickets zijn? Foei Je kent toch de WII Pre Paid Cards? Nou dat is zoiets. Met de tickets kun je dus via het PSN ook games enz. kopen, door de code in te toetsen en dan beland het totaal van de betreffende kaart in je account. In Japan zijn de kaarten al sinds april of zo, maar enkel via Convenience stores en postkantoren, dus niet zo maar 1, 2, 3 online te bestellen, hoezo we doen weer effekes moeilijk In Amerika en Europa zijn nog altijd niet te krijgen. |
Volgens mij kan dat maar ik heb het zelf wel niet geprobeerd |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Onna76 |
Geplaatst: 28 Nov 2007 10:26 Onderwerp:
| |

|
Zal er straks achterkomen. Mensen liggen in een deuk als ze dit lezen "Ik heb nu niet 1, maar 2 PS3 consoles". Een Japanse en Europese. Je mot er maar wat voor overhebben voor je grote liefde In eerste instantie wou ik de PS3 terugsturen naar Wehkamp, maar tekenen gaven aan van "ik wil hier blijven". Zal ze maar besparen
Moet echt aan de controls wennen want die zijn via Europa net iets anders, de x en o knop zijn precies het omgekeerde, dus zit of te cancelen terwijl ik moet accepteren of te accepteren terwijl ik moet cancelen
Brengt me gelijk bij een volgende vraag, bestaat er een verdeeldoos waarbij je meerdere HDMI kabels in kan pluggen? Ik heb maar 1 HDMI aansluiting op mijn TV.
Oh het Japanse Ratchet problem was de schuld van Insomniac, kreeg een bericht dat zij de gebruiken van Blu Ray dusdanig hebben benut dat ze alle regio's op 1 disc hebben geflikkerd maar wel met een regio lock erop zodat de betreffende regio PS3's de juiste regio zouden herkennen. Met geen mogelijkheid zou ik de US kunnen unlocken. Eer meerdere Westerse ontwikkelaars hier de neiging van krijgen, ben ik in ieder geval nu van dat ene gezeik af.
Edit: Yahoo! Kan dezelfde account gebruiken! Al m'n vrienden zijn automatisch overgeheveld tevens naar de Europese PS3  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 28 Nov 2007 12:13 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Onna76 schreef: | Moet echt aan de controls wennen want die zijn via Europa net iets anders, de x en o knop zijn precies het omgekeerde, dus zit of te cancelen terwijl ik moet accepteren of te accepteren terwijl ik moet cancelen
|
Idd, ik heb de probleem altijd als ik Metal Gear Solid en Bleach speel. (Bleach is geďmporteerd, MGS gebruikt altijd het Japanse systeem)
| Onna76 schreef: |
Brengt me gelijk bij een volgende vraag, bestaat er een verdeeldoos waarbij je meerdere HDMI kabels in kan pluggen? Ik heb maar 1 HDMI aansluiting op mijn TV. | Die bestaan. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Onna76 |
Geplaatst: 28 Nov 2007 13:09 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 28 Nov 2007 13:16 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Yep, dat zou moeten werken. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Onna76 |
Geplaatst: 28 Nov 2007 13:16 Onderwerp:
| |

|
Lekker prijzig Dit is wel de goedkoopste die ik heb gezien
Speel nu even Uncharted via de Europese PS3 als demo. Begrijp de censurering niet zo best van de Japanners, ik heb echt zoiets van... is dit alles. Kan het mis hebben maar heb het idee alsof de demo via de EU PS3 moeilijker is  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 28 Nov 2007 13:20 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Onna76 schreef: | Lekker prijzig Dit is wel de goedkoopste die ik heb gezien
Speel nu even Uncharted via de Europese PS3 als demo. Begrijp de censurering niet zo best van de Japanners, ik heb echt zoiets van... is dit alles. Kan het mis hebben maar heb het idee alsof de demo via de EU PS3 moeilijker is  | Zou kunnen, games in Japan zijn meestal iets makkelijker. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Onna76 |
Geplaatst: 28 Nov 2007 13:43 Onderwerp:
| |

|
Mwah, uitgezonderd van RPG's dan Rogue Galaxy hebben ze met de Director's Cut voor hier, heel simpel gemaakt.
Ik merk wel duidelijk verschillen, blijkt dus dat de US Demo van Uncharted ook naar de Japanse converteerd op een JP PS3.
Wel grappig, op deze manier kun je 2 versies testen  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Zuhyc |
Geplaatst: 28 Nov 2007 13:55 Onderwerp:
| |

|
Lol, waar ze eerst geen PS3 wou heeft ze er nu gewoon 2 gekocht  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Onna76 |
Geplaatst: 28 Nov 2007 14:04 Onderwerp:
| |

|
Ha ha ha ja het kan gek lopen met mij  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Kingsora |
Geplaatst: 28 Nov 2007 21:23 Onderwerp:
| |

|
2 PS3's das 1000 euro, wel grappig als je weet dat de PS3 regiovrij is
Ach nu kan je tenminste Europese Blu-Ray films zijn.
Heb je ook 2 Wii's?  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Bats |
Geplaatst: 01 Dec 2007 21:38 Onderwerp:
| |
|
waarom verkoop je dan niet gewoon eentje? heb je ook weer geld voor wat games  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| onno |
Geplaatst: 01 Dec 2007 21:47 Onderwerp:
| |

|
| Zuhyc schreef: | Lol, waar ze eerst geen PS3 wou heeft ze er nu gewoon 2 gekocht  |
"ze" ? zijn er daadwerlijk vrouwen die geďntereseerd zijn in High definition ? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Kingsora |
Geplaatst: 02 Dec 2007 00:52 Onderwerp:
| |

|
Onna is een vrouw voor het geval dat je het niet doorhad  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Bats |
Geplaatst: 02 Dec 2007 00:53 Onderwerp:
| |
|
LOL wist ik niet (je komt dan ook niet elke dag een vrouw met een Wii en PS3 tegen ;P) |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Onna76 |
Geplaatst: 02 Dec 2007 19:33 Onderwerp:
| |

|
Blijkbaar lezen de heren niet alle berichten hier, dus laat ik het nog maar een keer uitleggen
Ik heb een Japanse, 60GB met BC PS3 en een Europese 40GB PS3 console, dus 2 totaal verschillende. PS3 regiovrij? Ja console, games, nee! Tenminste,... ligt er aan wat de ontwikkelaars uitspoken. Games zoals Uncharted en Ratchet & Clank Future zijn regiovrij wanneer het gaat om het kunnen afspelen op alle regio consoles, maar vraag niet "wat" voor versie je krijgt. Ondanks dat je een US disc in een JP PS3 doet van Uncharted / R&C, dan krijg je niet de oorspronkelijke Westerse versie, maar de Japanse versie Soms handig als je niet al te veel bloed gespuit om je heen wilt zien, maar een Uncharted is ineens simpeler en ze hebben woorden zoals "crap" en "shit" verwijderd in de JP versie. En er is met geen mogelijkheid te switchen naar de Westerse versie.
Console mag dan wel regiovrij zijn, maar zodra ze er een lock gooien op de games of zelfs demo's, waarbij games aanpassen aan de betreffende consoles, dan is het afgelopen met de regio vrijheid van een "spel".
En yep ik ben een vrouw  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 18 Dec 2007 15:48 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Kingsora |
Geplaatst: 18 Dec 2007 18:38 Onderwerp:
| |

|
| Maakt dat eigenlijk iets uit als je een SD-tv hebt? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 18 Dec 2007 19:00 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| patrick123 |
Geplaatst: 10 Mei 2008 20:34 Onderwerp: regio veranderen of regio vrij maken ps3
| |

|
ik heb een ps3 2de hands gekocht het is een asia
nu mijn vraag
kan ik de regio veranderen naar eu
of kan de ps3 helemaal regio vrij maken
2 de vraag hoe doe ik dat |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Roderick |
Geplaatst: 10 Mei 2008 21:36 Onderwerp:
| |

|
Maar wacht! RGB Full is niet altijd even goed voor je beeldinstellingen. Het is dus geen 100% garantie op het beste beeld. GT5: P vind ik er bijvoorbeeld beter uitzien bij limited instellingen. Waarom? Omdat veel TV's (lees: 99%) de Full RGB optie eigenlijk helemaal niet 'Full' ondersteunt. Het verhaaltje wat de Sonyboys op hebben gehangen om GT.com af te kraken heeft dus twee kanten. Kies met name wat je zelf het mooist vindt. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| skink79 |
Geplaatst: 13 Mei 2008 23:04 Onderwerp: Re: regio veranderen of regio vrij maken ps3
| |

|
| patrick123 schreef: | ik heb een ps3 2de hands gekocht het is een asia
nu mijn vraag
kan ik de regio veranderen naar eu
of kan de ps3 helemaal regio vrij maken
2 de vraag hoe doe ik dat |
PS3 is regiovrij
en zelfs als je een aziatische versie hebt kan je alle instellingen naar nederlands/engels veranderen |
|
| Terug naar boven |
|
|
| patrick123 |
Geplaatst: 15 Mei 2008 13:23 Onderwerp: maar hoe maak ik de ps3 regio vrij
| |

|
| hoi maak ik mijn ps 3 regio vrij dat ik op mijn asia playstation europeese blueray films kan bekijken |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 15 Mei 2008 13:25 Onderwerp: Re: maar hoe maak ik de ps3 regio vrij
| |
Eindredacteur

|
| patrick123 schreef: | | hoi maak ik mijn ps 3 regio vrij dat ik op mijn asia playstation europeese blueray films kan bekijken | Dat gaat niet. |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4 Volgende |