Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Volgende  
Fiercy Dragon BerichtGeplaatst: 23 Nov 2007 09:46    Onderwerp: Reageren met citaat

heb de game nu een tijdje gespeeld en ik moet toch de mensen die de game een 7 geven gelijk gaan geven, toen ik begon vond ik het free running erg cool, het vechtsysteem was ook wel grappig...
maar nu ben ik halverwege de game, en het komt er constant op neer dat je in elk district 8 burgertjes moet helpen, 8 view points moet beklimmen en 6 missiestjes kan voltooien voor info...
de enige afwisseling die ik heb kunnen vinden waren de missies die je van je mede assassins krijgt in de steden, maar die blijken ze ook te herhalen... ik vind de game iig een beetje erg tegenvallen doordat hij te simpel is en te repetetief...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 23 Nov 2007 10:59    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Fiercy Dragon schreef:
heb de game nu een tijdje gespeeld en ik moet toch de mensen die de game een 7 geven gelijk gaan geven, toen ik begon vond ik het free running erg cool, het vechtsysteem was ook wel grappig...
maar nu ben ik halverwege de game, en het komt er constant op neer dat je in elk district 8 burgertjes moet helpen, 8 view points moet beklimmen en 6 missiestjes kan voltooien voor info...
de enige afwisseling die ik heb kunnen vinden waren de missies die je van je mede assassins krijgt in de steden, maar die blijken ze ook te herhalen... ik vind de game iig een beetje erg tegenvallen doordat hij te simpel is en te repetetief...

Idd wel deels jammer dat ze zoveel potentie 'untapped' laten... Er mocht zeker wat meer afwisseling inzitten. Als je de assassinations bekijkt, die zijn allemaal zeer cool en verschillend dat ik me afvraag waarom ze nou de investigation missies zo simpel houden...

Ik voer deze missies echter met enorm veel plezier uit. Gewoon omdat de basics waarop de game werkt wel enorm goed uitgewerkt is.

Mja, ze hadden je wel wat meer om handen kunnen geven. Een paardenrace ofzo zou ook al leuk zijn geweest...
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 23 Nov 2007 14:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja idd, als ze die investigations elke keer anders hadden gemaakt, dan was het veeel beter geweest. Maar ja, dit is elke keer hetzelfde, gewooon echt heel jammer.
Terug naar boven
ProGamer BerichtGeplaatst: 24 Nov 2007 19:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb nu ook iemands been gebroken zeker vet hoe hij daar dan ligt te schreeuwen vet lomp, maar wel cool

@iemand die het al heef uitgespeeld: ( in het wit )

Wat is nou het echt einde van het spel? Ik heb al de aftiteling gehad, en al die shit, maar daarna kan je in d mail nog iets lezen en in de deur, maar dan lijkt er niks meer te zijn, is dat het echt einde? Alvast bedankt
Terug naar boven
Bats BerichtGeplaatst: 25 Nov 2007 19:09    Onderwerp: Reageren met citaat

ik ga hem hopelijk morgen of Dinsdag kopen
Terug naar boven
Niels BerichtGeplaatst: 25 Nov 2007 22:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Wat is er mis met al die mensen hier!! "de game is te repetitief en voldoet niet aan de verwachtingen dus dumpen die handel" ???

AC is een van de beste spellen van het jaar, en ik kan niet staan toekijken hoe mensen er zo licht over gaan. Dit spel heeft alles: sterk verhaal, geweldige graphics en eindeloos veel mogelijkheden.

En dan gaan ze moeilijk doen omdat een paar submissies wat op elkaar lijken? In andere spelen zoals bijv GTA is het nog erger gesteld en die games krijgt dan wel scores à la 95-100!

AC is een unieke game die de wereld van free-roaming nog flink gaat beinvloeden en zeker de kaap van 2 miljoen verkochte spellen gaat halen
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 25 Nov 2007 23:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Jongen, een paar submissies lijken op elkaar? Elke fuckign missie lijkt op elkaar behalve de assassination zelf. Het heeft NIET eindeloos veel mogelijkheden, en als ze zo eindeloos zijn, noem ze dan maar op, torens beklimmen? Zelfde torens, zelfde filmpje, vlaggetjes? Mensen redden opnieuw en opnieuw?

Nee, alles is herhalend, alleen de stad is niet hetzelfde. Voor de rest doe je gewoon weer precies hetzelfde, en dat slaat gewoon nergens op. Dit had een toppper kunnen zijn, en is helemaal GEEEN 95 waard.

Graphics mooi, verhaal sterk, maar gameplay is na 4 uur gewoon fucking repetitief. Het brengt niks nieuws na een paar uur.

En trouwens, spellen als GTA zijn heel wat minder herhalend. Ooit gekeken wat je allemaal kan doen in GTA? Heel veel side missions. Met variatie! De missies zelf zijn ook al varierend. Gepaard met een leuk verhaal krijgt GTA altijd boven de 9. Heel wat anders dan Assassins Creed die gewoon herhalend en beperkt is in gameplay EN missies.
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 26 Nov 2007 09:20    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Ik hoop stiekem op Downloadable content.

Paardenraces, coop eventueel, wat meer zijmissies....

Gewoon iets zou al leuk zijn.

Amuseer me rot ermee maar er is niet genoeg te doen helaas. Moet er wel bij zeggen dat dat repetitief gedoe niet voor mij telt. Elke zijmissie is weer een feestje voor mij, al is het nou weer dezelfde toren als daarnet of dezelfde civilian.
Terug naar boven
Niels BerichtGeplaatst: 26 Nov 2007 14:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zou het ook wel leuk vinden mochten er extra's als downloadbare content bijkomen. of misschien random-missies die je kan doen voor geld ofzo?

Verder heb ik zo het gevoel dat de reacties omtrent dit spel stilletjesaan fanboy-achtig beginnen worden. Dus mensen als je een mening hebt over het spel of de review ervan dan is dat goed. Maar ga nou niet direct beginnen roepen en tieren als iemand anders het er niet mee eens is ok?

Ikzelf vind de herhalende side-missies niet zo storend maar als een ander dat wel vindt -wat best te begrijpen is- is dat zijn goed recht natuurlijk. Heb dan alleen een beetje begrip voor diegenen die van deze game genoten hebben en ga nou niet direct redenen opnoemen waarom AC slecht is, want zoiets verdient deze game niet.
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 26 Nov 2007 17:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat verdient die in mijn ogen wel.

Waar haal jij dat fanboyism vandaan? Ik noem alleen alle punten van kritiek op omdat in je reactie was af te lezen dat je niet begreep waarom mensen hier het niet zo leuk vinden. Dan haal je het voorbeeld van GTA erbij, bekritiseer ik dat omdat ik het er niet mee eens ben.

Fijn dat jij het spel leuk vind, ik vind het spel ook leuk, maar voor heel even en gewoon gerushed qua gameplay.
Terug naar boven
Niels BerichtGeplaatst: 26 Nov 2007 18:52    Onderwerp: Reageren met citaat

@ nelus: sorry als je je een beetje aangevallen voelde, ik had het echt niet op jou of jouw reactie gemunt hoor. Ik vind gewoon algemeen dat dit soort discussies een beetje uit de hand aan het lopen is.
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 26 Nov 2007 19:05    Onderwerp: Reageren met citaat

oh ok
Terug naar boven
Fiercy Dragon BerichtGeplaatst: 26 Nov 2007 19:49    Onderwerp: Reageren met citaat

ik lach me kapot: zag net een stukske gamekings over deze game, en weet je wat ze zeiden:

de combat is waarschijnlijk het beste deel van de hele game, het lijkt zo simpel maar de moeilijkheidsgraad wordt steeds iets hoger...
wtf? de combat leek niet alleen simpel, maar was het ook..., en ze hadden het er ook nog eens over dat het combat systeem net dansen waas, nou ik mis wat zij erin zien (maar volgens mij hebben ze maar enkele uren gespeeld als ik het allemaal zo hoor...)
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 26 Nov 2007 20:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Niels schreef:
Wat is er mis met al die mensen hier!! "de game is te repetitief en voldoet niet aan de verwachtingen dus dumpen die handel" ???

AC is een van de beste spellen van het jaar, en ik kan niet staan toekijken hoe mensen er zo licht over gaan. Dit spel heeft alles: sterk verhaal, geweldige graphics en eindeloos veel mogelijkheden.

En dan gaan ze moeilijk doen omdat een paar submissies wat op elkaar lijken? In andere spelen zoals bijv GTA is het nog erger gesteld en die games krijgt dan wel scores à la 95-100!

AC is een unieke game die de wereld van free-roaming nog flink gaat beinvloeden en zeker de kaap van 2 miljoen verkochte spellen gaat halen

En deze reactie vind je niet fanboyig Niels?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Niels BerichtGeplaatst: 26 Nov 2007 21:04    Onderwerp: Reageren met citaat

ok misschien een beetje...

maar ik mag een game die ik leuk vind toch wel verdedigen niet
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 27 Nov 2007 09:11    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Niels schreef:
ok misschien een beetje...

maar ik mag een game die ik leuk vind toch wel verdedigen niet

We kunnen proberen maar met die lage scores heeft iedereen zijn mening toch al reeds gevormd, ongeacht ze de game nou daadwerkelijk gespeeld hebben of niet.

Zelf kan ik er nu mee lachen want ik amuseer me rot met de game, ookal moet ik daarvoor het zelfde saved citizen zinnetje aanhoren of maar weer eens pickpocketen. Ik doe al gewoon alles in de game graag, zo graag dat ik hem nog steeds niet heb uitgespeeld.

Heb nu net volledig mijn rang terug en moet naar Jerusalem voor (spoiler)*Robert De Sable*. Zal me nog genoeg plezier opleveren en als ik hem uitheb ga ik hem zeker nog eens opnieuw doen nadat ik Mass Effect uitheb.

Mass effect 'start' eigenlijk pas fatsoenlijk nu en ik zit er zo'n 5-6 uurtjes in, ook erg knap spel dus het is moeilijk beslissen welk van de 2 ik zou gaan gamen
Terug naar boven
ProGamer BerichtGeplaatst: 27 Nov 2007 18:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Mee eens, ik heb het al uitgespeeld, maar ondanks dat kan ik het nog steeds met veel plzier spelen. Ik ben nu bezig met alle DNA strengels vol te krijgen en dat lukt aardig, ik vind het nog steeds leuk.

Als je alles hebt gedaan moet je gewoon voor jezelf in een burcht inbreken om daar een linke achtervolging uit te lokken en weer te ontsnappen blijft altijd leuk.

Ik vind het wel jammer dat iedereen het spel afzeikt, alleen omdat het spel zijn hype niet waar kon maken. Het is toch nog steeds een goede game?
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 28 Nov 2007 09:29    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Tja net zoals bij Halo, iedereen verwacht er zo veel van en dan is het spel er uiteindelijk maar het is slechts goed als je voor de gameplay te vinden bent en dan begint het gezeik...

Er zijn er zelfs sommigen die het vergelijken met Oblivion of GTA terwijl je het eigenlijk met platform/action games zoals PoP zou moeten vergelijken. En als je het zo bekijkt is het wel een topper...

Overigens wordt de AI vergeleken met die van Splinter Cell, een realistische lineaire stealth-game. Dan ben je ook al slecht bezig want het spel moet fun blijven, zelfs als je gezien of ontdekt wordt. Mja dat begrijpen de meeste mensen dan weer niet.

BTW: Bij die laatste upgrades is de schede van zijn zwaard enorm lelijk. Zo'n bruine met de helft geel (<-wtf?) en enkele witte icoontjes. Ik vond het voorlaatste zwaard (zwart met zilver) ook cooler dan het laatste (gouden scimitar). Jammer dat je niet kan wisselen of een beetje zelf customizen, dat zou wel tof zijn geweest.
Terug naar boven
Gideon BerichtGeplaatst: 28 Nov 2007 10:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Die onzin wat betreft verwachtingen de hele tijd. Bioshock, Halo 3 en Super Mario Galaxy kregen toch ook gewoon goede cijfers? Verschil is gewoon dat de gameplay daar wel goed werkt en bij AC heeft men teveel steekjes laten vallen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
MaartenL BerichtGeplaatst: 28 Nov 2007 11:18    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Gideon schreef:
Die onzin wat betreft verwachtingen de hele tijd. Bioshock, Halo 3 en Super Mario Galaxy kregen toch ook gewoon goede cijfers? Verschil is gewoon dat de gameplay daar wel goed werkt en bij AC heeft men teveel steekjes laten vallen.

Het gaat al lang niet meer over de cijfers, het gaat om de mensen die het spel afzeiken en met de meest belachelijke beredeneringen komen en daarbij het niet schuwen om de meest idiote vergelijkingen of verwachtingen naar voren brengen.

En het is niet omdat de gameplay voor jou steekjes laat vallen, dat dan maar meteen moet betekenen dat wij akkoord gaan. Voor mij is de kern-gameplay van AC namelijk steengoed in orde en die gameplay word doorheen het hele spel herhaald (hetzij op een ietwat eentonige manier).

En ga nu niet zeggen dat het onzin is dat er verwachtingen rond dit spel hingen die niet voldaan konden worden want zelfs de reviewers zeggen het in de reviews...
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 28 Nov 2007 17:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja, je kan zeggen wat je wilt maar het is toch zo. Heb je gezien hoe uiteenlopend die reviews zijn ?
Sommige geven het spel een 7 en andere een 9. Ze geven bijna allemaal dezelfde fouten, het is maar hoeveel waarde je hecht aan de missende dingen (missend? er mist niet veel, het is maar wat je er van verwacht). Mass Effect (als review)bijvoorbeeld, krijgt kritiek als bugs met framerates en kleine dingetjes, ik hecht daarzelf veel waarde aan, omdat ik me er ernstig aan kan storen.

Bij AC heb ik precies aangegeven wat ik fout vind eraan. De gameplay zelf heeft in mijn ogen geen steekjes laten vallen, maar het heeft ook geen extra toegevoegde waarde (naast free-running)

Ik zie het zo:
Hoe je speelt (wat je kan enzo) vind ik gewoon goed en alles, maar de paden tussendoor (op weg naar de assassination) zijn eentonig. Als je dat leuk vindt, die missies keer op keer, dan is het een topgame, als je meer wilt (en eigenlijk dus ook meer verwacht aan missies) dan mist het spel echter een factor.

Oblivion (nee geen vergelijking, enkel het spel element) had side-quests die een eigen twist hadden en niet leunden op de main quest zelf. Aangezien die side-quests in zo'n soort free-roaming game door sommige worden verwacht, liggen de verwachtingen hoog op dat gebied, en als het er niet in zit, stelt het sommige mensen teleur. Das wel jammer.

Nja, ik denk dat AC2 juist wel een topgame wordt, omdat het ze nu precies weten wat er mist en hopelijk ruim de tijd gaan nemen.
Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 28 Nov 2007 19:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Nelus schreef:
Nja, ik denk dat AC2 juist wel een topgame wordt, omdat het ze nu precies weten wat er mist en hopelijk ruim de tijd gaan nemen.

Idd, bekijk het positief
Terug naar boven
Bats BerichtGeplaatst: 29 Nov 2007 21:40    Onderwerp: Reageren met citaat

ik heb hem nu (eindelijk ) en heb nog geen problemen gehad, hij is wel een keer bij mn broertje vastgelopen :S, toen ik hem speelde was ik niet ingelogd op het PSN en heb ik geen enkele problemen gehad, geen screentearing, geen framerateproblemen en geen vastlopers
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 30 Nov 2007 09:46    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Veel plezier bats ^_^

Zelf heb ik hem nog altijd niet uitgespeeld maar ik zit wel in de laatste assassination missie... Ik ga me erna bezighouden met de templars op te zoeken en alle vlaggetjes ook wel... Ik hou toch zoveel van het free-runnen dat ik het evengoed allemaal kan verzamelen ondertussen

Ik was net wat te hevig begonnen met Mass Effect en dat spel zuigt me nu enorm op. Dat komt er dus van als 2 toppers in 1 maand verschijnen.

Overigens mag het toch gezegd worden dat ik Mass Effect beter vind dan AC in overall gameplay mja een 2de plaats voor AC dit jaar is ook lang niet slecht ^_^
Terug naar boven
Bats BerichtGeplaatst: 30 Nov 2007 16:19    Onderwerp: Reageren met citaat

ik heb nu helaas toch al wat vastlopers gehad maarja dat boeit me niet veel, zolang ik die game maar kan spelen

ik ben nu in Acre ik heb net mijn 1e Assassinsation gehad ^^ vind het veel leuker om gewoon wat rond te rennen en relletjes te trappen
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 12 van 13

Ga naar: